Zelf hunten?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:11 schreef Averon het volgende:
Mond op mond reclame werkt, is ook de reden dat ik RP nu mijn geld heb gegeven, maar tot nu toe nog geen reacties.
![]()
![]()
Als het om relaties gaat, lijkt het soms meer 'zoekt niet en gij zult vinden' te zijn. Zo is het mij althans vaak vergaan.quote:
Ja, je moet de meiden natuurlijk ook wel laten jagen hè. Het moet wel spannend blijven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als het om relaties gaat, lijkt het soms meer 'zoekt niet en gij zult vinden' te zijn. Zo is het mij althans vaak vergaan.
hmmm intressante theorie, vertel eens wat meer erover?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, je moet de meiden natuurlijk ook wel laten jagen hè. Het moet wel spannend blijven.
Dan komen er heus nog wel reacties. Zo te zien zie je er goed uit, dus daar zal het in elk geval niet aan liggen dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:22 schreef Averon het volgende:
Van de week ergens. Donderdag avond laat.
Ik heb nog niets echt serieus gezocht, dat ga ik wel doen. Een goede vriend van me moet nog even een goede foto van me maken.
Dank je. De foto is inderaad vrij serieus (en volgens mij ook een beetje bewerkt, het is een zwart/wit foto), ik zal eens kijken hoe ik de tekst wat aan kan passen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Averon, ik heb je profiel ff bekeken. Denk dat één probleem is dat je tekst vrij cliché overkomt. Er staan duizenden dergelijke teksten op de site. Probeer met iets originelers te komen, dan val je op.
De foto is goed, maar komt wel érg serieus over. Heb je er niet eentje waarop je lacht?
Volgens mij hoeft heiden6 daar niks voor te doen en heeft 'ie de meiden sowieso wel aan zijn kont hangen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:20 schreef ripstardeluxe het volgende:
hmmm intressante theorie, vertel eens wat meer erover?
Je vertelt nogal veel over wat je doet, maar weinig over wie je bent. Dat laatste is veel interessanter. Ik heb dat zelf gedaan in de vorm van een lijstje van trefwoorden, inclusief minder goede eigenschappen. Het belangrijkste is denk ik dat je wat dingen over jezelf vertelt die jou bijzonder maken. Mensen die zeggen dat ze spontaan e.d. zijn, zijn er genoeg. Er zijn van die dingen die iedereen over zichzelf kan en wil zeggen, maar er zijn ook dingen die een mens uniek maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:24 schreef Averon het volgende:
Dank je. De foto is inderaad vrij serieus (en volgens mij ook een beetje bewerkt, het is een zwart/wit foto), ik zal eens kijken hoe ik de tekst wat aan kan passen.
Nou, 'zoekt en gij zult vinden' wekt misschein de indruk dat je achter meiden aan moet lopen, wat juist niet zo is. Je moet een beetje aas uithangen en dan zorgen dat ze achter jou aan lopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:20 schreef ripstardeluxe het volgende:
[..]
hmmm intressante theorie, vertel eens wat meer erover?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft heiden6 daar niks voor te doen en heeft 'ie de meiden sowieso wel aan zijn kont hangen.![]()
Alleen gebruikt in het weekend?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je vertelt nogal veel over wat je doet, maar weinig over wie je bent. Dat laatste is veel interessanter. Ik heb dat zelf gedaan in de vorm van een lijstje van trefwoorden, inclusief minder goede eigenschappen. Het belangrijkste is denk ik dat je wat dingen over jezelf vertelt die jou bijzonder maken. Mensen die zeggen dat ze spontaan e.d. zijn, zijn er genoeg. Er zijn van die dingen die iedereen over zichzelf kan en wil zeggen, maar er zijn ook dingen die een mens uniek maken.
Humor doet het trouwens ook goed. Ik moest bijvoorbeeld glimlachen om een man die zichzelf beschreef alsof hij een tweedehands auto was: 'altijd van een oud vrouwtje geweest, altijd binnengestaan, pas een grote beurt gehad'.
Nou lupa, als je dan toch kritisch aan het oordelen bent: licht mijn profiel eens doorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je vertelt nogal veel over wat je doet, maar weinig over wie je bent. Dat laatste is veel interessanter. Ik heb dat zelf gedaan in de vorm van een lijstje van trefwoorden, inclusief minder goede eigenschappen. Het belangrijkste is denk ik dat je wat dingen over jezelf vertelt die jou bijzonder maken. Mensen die zeggen dat ze spontaan e.d. zijn, zijn er genoeg. Er zijn van die dingen die iedereen over zichzelf kan en wil zeggen, maar er zijn ook dingen die een mens uniek maken.
Humor doet het trouwens ook goed. Ik moest bijvoorbeeld glimlachen om een man die zichzelf beschreef alsof hij een tweedehands auto was: 'altijd van een oud vrouwtje geweest, altijd binnengestaan, pas een grote beurt gehad'.
Rome!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:31 schreef heiden6 het volgende:
![]()
Als het goed is heb ik de komende dagen weer een paar leuke afspraakjes, voordat ik donderdag naar Rome ga.![]()
quote:Gaat jouw date maandag met je Leuke Man nog door, Lupa?
Begin eens met het bedenken van tien of vijftien trefwoorden die op jou van toepassing zijn. Brei daar vervolgens iets omheen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:37 schreef Averon het volgende:
Darn, das nog lastig iets over jezelf te vertellen.
Je hebt daar niet dezelfde nick, hè? Wat is je nick of nummer, dan zal ik mijn licht er eens over laten schijnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:36 schreef MouseOver het volgende:
Nou lupa, als je dan toch kritisch aan het oordelen bent: licht mijn profiel eens door
NL13734706quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt daar niet zdezelfde nick, hè? Wat is je nick of nummer, dan zal ik mijn licht er eens over laten schijnen.
Geef er eens eentje die volgens jou arrogant klinkt?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef Averon het volgende:
Ik wis telkens mijn zinnen weer, ze Klinken zo snel te arrogant.
Kweetet, zie mijn edit hierboven.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef MouseOver het volgende:
je had me al eens een bericht gestuurd notabene
Dat kan wel, maar dan moet je de zoektermen heel nauw doen. Voor mijn profiel zou je moeten zoeken op:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:47 schreef heiden6 het volgende:
heiden6 op knuz
Kun je die profielen bij RP ook bekijken als je geen member bent? Ik ben wel nieuwsgierig namelijk.
quote:Ik ben veeleisend, het gebeurt vaker dan ik zou willen dat ik daardoor mensen tegen me in het harnas jaag, hypocrisie kan ik niet uitstaan.
Ach, dan laat je het nog even en doe je het wanneer je een vlaag van geniale inspiratie voelt opkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:49 schreef Averon het volgende:
Argh, writers block
O, volgens mij heb ik die al eens gezien, die is leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Edit: privéspul verwijderd op verzoek.
Da's matig, wat een gemis Lupa! Ga je registreren, en rap een beetje.quote:Jouw link wil trouwens niet, ik moet me dan inloggen.
Valt wel mee met wat er nu staat.... maarre... zoek je een date of een relatie?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef Averon het volgende:
Ik wis telkens mijn zinnen weer, ze Klinken zo snel te arrogant.
Misschien kun je hetzelfde zeggen met andere woorden, of jezelf nader verklaren? Wat bedoel je met veeleisend? Vrouwen zitten niet te wachten op een man voor wie het nooit goed genoeg is natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:51 schreef Averon het volgende:
Kay, dan, een zin die ik dus net iets te vind
Klinkt een beetje verontschuldigend hè? Zo bedoel ik het niet, maar wellicht kan ik het er anders neer zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef MouseOver het volgende:
Nou, da's fijn om te horen dan
Ziet bij jou ook wel goed uit eigenlijk.. aan de lange kant maar wel inhoudelijk goed.
Ik vind "Da's misschien wat laat, op je 27e" een beetje negatief uitzien.
Leuk stukje... kan helaas niet alle foto's bekijken (op dit moment even geen betalend lid, al wel 2 keer 3 maanden geweest)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
NL13734706
je had me al eens een bericht gestuurd notabene
Alleen maar om jouw profiel te zien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef heiden6 het volgende:
Da's matig, wat een gemis Lupa! Ga je registreren, en rap een beetje.![]()
Braaf meisje.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen maar om jouw profiel te zien?![]()
Nou, vooruit dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |