Ik zie hier:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ploeg die destijds prima presteerde in de Vuelta. Perez, Barbosa, Möller reden daarvoor, nog wel wat meer renners die goed reden destijds. Er zijn ook een aantal renners van die ploeg gepakt.
Milaneza.quote:
Morgen, 4 van de 1e en 1 van de HC.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik dacht dat ik in het AD zag dat ze vandaag de etappe hadden waarin 4 col's van de 1e categorie zaten ? Of is dat de etappe van morgen ?
Zag het nu ook jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:44 schreef Zwansen het volgende:
Morgen, 4 van de 1e en 1 van de HC.
Veel pelotonrenners denken op dit moment: "wat zou ik daar (nog) graag bij zijn"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zag het nu ook ja![]()
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/horaire.html
Morgen dus een belangrijke dag.
Beetje vaag neergezet idd. Ik vond het al raar en mijn pappie vroeg ook al of het die van vandaag was.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik dacht dat ik in het AD zag dat ze vandaag de etappe hadden waarin 4 col's van de 1e categorie zaten ? Of is dat de etappe van morgen ?
Hmm vanaf 5 over 1quote:
verkapt-wij-hebben-vrienden-telefoontjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:48 schreef JohnDDD het volgende:
Nee zeg, Gerben Löwik aan de telefoon
Who caaressssss
Idd, start is om 11.12, maar de eerste kleine 80 km zijn nagenoeg vlak.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hmm vanaf 5 over 1
ik vermoed van niet
Eh, courage is een Frans woord.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:21 schreef Noca het volgende:
Ik erger me altijd aan het woord courage wat gezegd wordt door de commentatoren....en dan zo lekker op zn Belgisch (een engels woord op zijn nederlands uitspreken).
Kan een mooie etappe worden.
Oostenrijker die redelijk klassement kan rijden. Vorig jaar 7e ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie is Tootsjnich?
Vorig jaar was ie als derde boven op Plateau de Beille, en als zevende geëindigd in Parijs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie is Tootsjnich?
Omdat ze dat gewoon niet redden. 9 man tegen 180 man.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:04 schreef VoreG het volgende:
Waarom gebeurd het nooit dat een heel team wegspringt en dan naar de finish rijdt? Of is dat een stomme vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |