Deze Tour niet echt hoor. Maar ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jawel .. want er zijn wel sjappie's die al op de 1na laatste col aanvallen
Wel, maar op letour.com geven ze bij de laatste twee berichten maar negen namen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:09 schreef Almighty het volgende:
Nardello zat niet bij de schifting toen ze van 15 naar 10 gingen, geloof ik.
jup over 45 minuten begint de live. Dus we zien de laatste 80 km zowat op TV met de Pailheres en het plateau de bonascre (aix-3-domain).quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:23 schreef methodmich het volgende:
Kijk kijk, Garate. Probeert het weer.
Al met al wordt het dus pas interessant bij die twee cols, dus vanaf pakweg 3 uur.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:30 schreef BGN het volgende:
Ik denk dat er op de eerste echte berg een paar aanvallen komen van semi-klimmers, die niet echt wegkomen. Aan het begin van de laatste berg hetzelfde verhaal. Tenslotte gaat Lance een aantal kilometer voor de finish zelf aanvallen. Ullrich, Vino, Rasmussen, Basso, Mancebo kunnen dan mee, plus een aantal vrienden. Dank voor het kijken, morgen gaan we echt rijden.
Löwik was vorig jaar ook redelijk sterk hoor, in dienst van Chocolade Jacques. En dit jaar is zijn hele voorseizoen naar de knoppen gegaan door blessures, dus zo vreemd is het echt niet dat ie dit jaar geen echt goede uitslagen meer rijdt. Maar je moet het niet erger maken dan het is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Löwik? Niet in de Tour, maar in 't algemeen dan. Die reed twee jaar terug bij Bankgiro enorm sterk in het voorjaar en leek één van de grootste beloften voor de voorjaarsklassiekers. En nu is 't al 2 jaar helemaal niets meer.
Boogerd helpt Rasmussen in de bergen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
Oke geen bedreiging voor de bolletjes trui dus..
Ik had eignelijk wel verwacht dat Boogerd iets zou proberen..
Het was wachten op de volgende niet onderbouwde beschuldiging inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:21 schreef JohnDDD het volgende:
als mayo en zubeldia vandaag goed zijn, geloof ik het zooitje echt niet meer bij euskaltel
Twijfelde je ook aan Vino? De ene dag eraf gereden worden, de andere dag winnen..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:21 schreef JohnDDD het volgende:
als mayo en zubeldia vandaag goed zijn, geloof ik het zooitje echt niet meer bij euskaltel
Dat lijkt me toch niet geheel uit de lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was wachten op de volgende niet onderbouwde beschuldiging inderdaad.
Heb je wat bewijzen dan om je beschuldiging te onderbouwen of is je enige argument dat ze in vorige ritten niet zo goed reden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet geheel uit de lucht gegrepen.
Blood is thicker than water
Ik twijfel over het algemeen niet aan Vino. Maar er zijn verdachte omstandigheden bij Euskaltel, die dokter die toen opeens wegging, Mayo en Zubeldia die vlak daarna stopten met presteren...en op 21 minuten gereden worden is toch wat anders dan moeten lossen en op 5 minuten binnenkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Twijfelde je ook aan Vino? De ene dag eraf gereden worden, de andere dag winnen..
Zo gaat dat gewoon.
Zie het dopingtopicquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je wat bewijzen dan om je beschuldiging te onderbouwen of is je enige argument dat ze in vorige ritten niet zo goed reden?
Klimmers die in het ene gebergte wat beter gedijen dan in het andere gebergte zijn er altijd al geweest.
Je bedoelt toch niet Kelme? Of wel...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Spaanse renners zijn altijd al wisselvallig geweest, op enkele uitzonderingen na. als je dan toch een verdachte ploeg wilt noemen dan kun je beter die Portugese ploeg noemen, met dat gifgroene shirt destijds.
Nog ongeveer 15 km tot de kopgroep daaraan begint.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef VoreG het volgende:
Zijn ze al bezig die HC berg op te komen?
Waarom niet? Die kopgroep boeit niet zoveelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
15km voor de klim en ze hebben een 10 min voorsprong? Dan kan Rasmussen denk ik niet veel
De klim is ook weer 15 kilometer lang. Als ze heel hard gaan rijden bij Discovery zou dat nog best een flink stuk kunnen slinken voor de top.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
15km voor de klim en ze hebben een 10 min voorsprong? Dan kan Rasmussen denk ik niet veel
Nee, ik bedoel die ploeg die destijds prima presteerde in de Vuelta. Perez, Barbosa, Möller reden daarvoor, nog wel wat meer renners die goed reden destijds. Er zijn ook een aantal renners van die ploeg gepakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Kelme? Of wel...
www.letour.com is goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is de beste site om een beetje een realtime de etappe te volgen ? Zit nu even niet in de buurt van een TV nml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |