Ik heb liever dat iedereen in het wiel van armstrong blijft hangen en dan treintje van de disco's tempo opvoeren zodat je iedereen er af ziet gaan... dat is geweldig !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:31 schreef BGN het volgende:
Hoewel ik eigenlijk een tegenstander ben van de "Iedereen vs. Discovery"-tactiek, lijkt het me dat alle anderen samen moeten gaan werken op de voorlaatste col.
Iedere keer in groepjes van twee of drie wegrijden en laat Discovery ze maar terughalen. Armstrong kan zelf weinig doen. Hij kan wel geirriteerd zelf gaan demarreren, maar dan raakt hij zijn helpers helemaal kwijt.
Liever dat dan dat de Leipheimers en Basso's in het zadel van Lance op positieverbeteringen gaan zitten hopen.
Het gaat snelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:45 schreef JohnDDD het volgende:
11:42 - Peloton Behind By 3’20"
At the 40km mark, the peloton is 3’20" behind Nardello, Moos, Garate, Garzelli, Beneteau, Totschnig, Da Cruz, Gilbert, Grivko and Krivtsov.
Zit Popo dan ook in de kopgroep?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:35 schreef JohnDDD het volgende:
Popovych mee: Armstrong wil dat een ander team het werk doet, zodat hij zijn team kan sparen. Waarom? Beltran is uit de koers en Rubiera heeft spijverteringsproblemen. Hij wil actief zijn team ontlasten.
neequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zit Popo dan ook in de kopgroep?
wrom ? je weet toch wel dat lance gaat winnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:49 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben nerveus
of nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wrom ? je weet toch wel dat lance gaat winnen
Misschien ben ik wel nerveus zodat ik straks opgelucht kan zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wrom ? je weet toch wel dat lance gaat winnen
Ik denk het niet !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk dat Totschnig nog lang voorop blijft.
Vandaag de dag..quote:
nee dat er wat strijd komt hopelijk. Maar wellicht niet van Janquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Vandaag de dag..
Dat de keizer gaat breken?![]()
ik vermoed dat ze het aanvangsuur van de etappe nog moeten gaan vervroegenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Almighty het volgende:
The average speed for the first hour of racing in stage 14 is 50.8km/h.
Hij is wel een constante renner. Maar het zou inderdaad kunnen dat hij nu constant slecht is. Maar Moos en Garzelli lijken 9 van de 10 dagen slecht te zijn, en Garate moest zelfs even bij Merckx lossen van de week.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef JohnDDD het volgende:
Totschnig is niet super hoor.
Ik hoop van wel, maar ik denk het niet. Totschnig is niet al te best deze Tour, heb hem weleens beter zien rijden in de Tour.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik denk dat Totschnig nog lang voorop blijft.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Almighty het volgende:
Mooi! Dan ligt de aankomst rond half 5 .. 5 uur .. komt goed uit want ik moet vanaf 5 uur werkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef Almighty het volgende:
www.letour.comquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:02 schreef Sidekick het volgende:
Waar is een live-verslag op internet te vinden?
Dat is wel laatquote:
Rijden Raboquote:The best placed of them is Georg Totschnig, 22nd on GC and 11.43 behind Lance Armstrong; with a sackful of mountains points on offer today, Rabobank will have been doing their sums withg an eye to protecting Michael Rasmussen's mountains jersey, but they don't have too much to worry about - the most threatening rider in tyhe break is Juan Manuel Garate with 24 points to Rasmussen's 160.
Hoopgevend...quote:Michael Rasmussen: ,,Ik val Lance aan''
,,Ik heb met ploegleider Erik Breukink en Denis Menchov de Pyreneeënritten verkend'', zei Michael Rasmussen, de verrassende nummer twee. ,,De Port de Pailhères op 28 km van Ax-3 Domaines biedt mogelijkheden. Als mijn ploegmaats me aan de voet van deze col afzetten en de benen zijn net zo goed als in de Alpen, dan val ik aan.''
,,In de eerste plaats om tijd te winnen op mensen als Moreau, Vinokourov, Basso en Ullrich, want in de slottijdrit in Saint-Etienne zal ik terrein verliezen. Maar automatisch bestook ik dan ook Armstrong. Ik heb in de Alpen twee dagen lang gezien dat ook hij maar een mens is. Het tempo dat Discovery Channel-Berry Floor op de Galibier oplegde, was hoog, maar bood mogelijkheden om aan te vallen. Alleen kwam ik dan in een niemandsland terecht tussen Vinokourov en de kopgroep op 40 km van de finish. Ik denk niet meteen aan het geel, maar slaag ik in mijn opzet om hem met succes te bestoken, dan volgt dat automatisch.''
Ik denk het ook, die gaan hier op de top van hun kunnen rijden en komen zeker niet meer dan 15 minuten na de winnaar binnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Mayo en Zubeldia vooral in de Vogezen/Alpen-etappes krachten hebben gespaard om hier in de Pyreneën te kunnen vlammen.
Beetje onzin idd, hij kan Rasmussen natuurlijk nooit inhalen. Hij zal vast die 13 punten op de eerste 4 bergjes halen, maar Rasmussen haalt er waarschijnlijk nog wel meer deze etappe.quote:
Hoe is het mogelijk. Die gasten reden jaren geleden met de besten mee. Nu zijn ze wat ouder, dan horen ze toch nog beter te zijn. Hebben ze soms onder Ronald Koeman getraind?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk het ook, die gaan hier op de top van hun kunnen rijden en komen zeker niet meer dan 15 minuten na de winnaar binnen.
Zie het dopingtopicquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:26 schreef BGN het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk. Die gasten reden jaren geleden met de besten mee. Nu zijn ze wat ouder, dan horen ze toch nog beter te zijn. Hebben ze soms onder Ronald Koeman getraind?
Daarom moet hij ook samen met twee anderen ontsnappen. Samen met Moreau sprinten om de bergpunten, dan samen in de afdaling een minuut pakken. Laat Lance die bergop dan maar weer terugpakken....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm ik hoop niet dat rasmussen op de 1na laatste col aanvalt .. er is daarna nog een lange afdaling, en als ie alleen ontsnapt .. dan krijgt het moeilijk en wordt door iedereen voorbij gefietst ik hoop dat ie op de laatste col ontsnapt als armstrong al zn knechten kwijt is.
Ja, maar als hij pas op de laatste col gaat aanvallen, dan zal Armstrong niet al z'n knechten kwijt zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm ik hoop niet dat rasmussen op de 1na laatste col aanvalt .. er is daarna nog een lange afdaling, en als ie alleen ontsnapt .. dan krijgt het moeilijk en wordt door iedereen voorbij gefietst ik hoop dat ie op de laatste col ontsnapt als armstrong al zn knechten kwijt is.
Jawel .. want er zijn wel sjappie's die al op de 1na laatste col aanvallen.. Rasmussen kan beter in het wiel blijven bij armstrong tot aan de laatste col.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar als hij pas op de laatste col gaat aanvallen, dan zal Armstrong niet al z'n knechten kwijt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |