We halen de 50 geen eens gekquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik had 100 delen voorspeld. We moeten nog 65! Hup, doorposten!
Daarom zat ie ook zo te lachen in het wiel van Chavanel met het aanstormende peloton erachter, hij dacht "they don't get past mý ass!"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Ik werd vanmiddag wel bekant misselijk toen Horner uit het zadel ging, volgens mij had 'ie last van diarre ofzo..
hoezo dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:35 schreef BVO het volgende:
Ik werd vanmiddag wel bekant misselijk toen Horner uit het zadel ging, volgens mij had 'ie last van diarre ofzo..
Misschien is 't het pakje, ik weet niet, maar ik zag een grote bruine vlek op z'n zitvlak.quote:
Condom, Francequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zag laatst in een etappe, weet niet meer welke dat ze in de richting gingen van het plaatsje Pussy.
Je zult maar in Pussy wonen.
Dat denk ik wel, met die bergetappes van morgen en overmorgen gaan er misschien wel 4 topics op een dag doorquote:
Dan zullen er vantevoren toch wat mensen moeten aanvallen, anders hoeft het DSC-blok er niet af.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik las dat basso ging aanvallen op de 1na laatste col. Ik hoop dat rasmussen zolang mogelijk bij lance in het wiel blijft tot er geen disco helper mee over is.
Basso? Eerst zien dan geloven. Ik moet nog zien dat die kerel aan gaat vallen. Die gast is nog defensiever dan de doorsnee Italiaanse voetbalclub in de Europa Cup.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan gaat Sastre de dans openen evt. voor eigen succes en om evt. Basso in een zadel te helpen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast is nog defensiever dan de doorsnee Italiaanse voetbalclub in de Europa Cup.
lol, mja, terwijl ze om 10.51 al beginnen met fietsen:Pquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, mja, terwijl ze om 10.51 al beginnen met fietsen:P
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Basso? Eerst zien dan geloven. Ik moet nog zien dat die kerel aan gaat vallen. Die gast is nog defensiever dan de doorsnee Italiaanse voetbalclub in de Europa Cup.
toch wel een tegenvallende Tour voor Lowik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:01 schreef Ambrosius het volgende:
Löwik is niet van start gegaan.
Verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk juist dat Zubeldia (op dit moment de 21ste in het klassement) iets gaat doen, hij is de kopman van Euskaltel gezien de klasseringen.
Totschnig eventueel. Maar denk dat Rabo het peloton aanvoert omdat ze niemand mee hebben zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Speedski het volgende:
De Raboploeg voert het peleton aan ... welke renner is dan een bedreiging voor Rasmussen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |