abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:27:14 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_28836423
Allereerst dit is een serieuz topic bedoelt om mijn probleem even kwijt te raken, namelijk dat mijn vriendin veels te nat is..

we hebben sex ik ga wat in dr enzo en naar een paar minuten is ze gewoon zo nat dat het echt net is of je in de lucht staat te neuken :$
Heel irritant want ik voel niks meer en wordt gewoon zegmaar weer a-geil (terug bij af)

ik vindt dit zelf heel vervelend vooral bij wilde sexs is het heel erg gevoelloos voor mij soms..

overigens is ze wel heel strak!
als ik pas in dr ga gaat het echt met moeite, ze is ook jong en heeft nog heel weinig jongens gehad dus daar ligt het ook niet aan..

weet iemand een oplossing voor dit probleem
of zijn dr meisjes die dit herkennen? Dat hun vriendje gewoon moeilijk heeft om jezelf ook zo nat wordt?
overigens dr minder opgeilen of andere leuke opmerkingen daar schiet k nie veel op... zo heel geil maak ik dr nouw ook weer niet altijd.. zelfs dan is het erreg nat...
wie weet een oplossing help!!
iets
pi_28836462
maakt toch niets uit of ze erg nat is? als ze strak is, is ze strak en blijf je dat voelen.
misschien ben jij te dun geschapen?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:29:39 #3
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_28836483
Verkapt-ik-heb-een-kleine-piemel-topic..

Ze is strak maar je zit in de lucht te neuken omdat ze zo nat is?
Volgens mij zou dat elkaar enigzins moeten compenseren.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:35:04 #4
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_28836612
Ja ze heeft nog een gat hoor.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:37:36 #5
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_28836664
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:35 schreef King_Nothing het volgende:
Ja ze heeft nog een gat hoor.
Maar als ze bedorven chinees gegeten heeft wordt ze daar ook veel te nat
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_28836709
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:37 schreef Poncho het volgende:

[..]

Maar als ze bedorven chinees gegeten heeft wordt ze daar ook veel te nat [afbeelding]
...
pi_28836811
doe een spons om je lul
enjoy life!
pi_28836953
Wat dacht je van een doekje?
Als het te nat wordt even wat wegvegen.
Okee, het zorgt voor een korte onderbreking,
maar dat is minder erg dan niks voelen lijkt mij.
Misschien als jullie van standje veranderen?
It's amazing what we can do with love...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:52:08 #9
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_28836994
Ik ken een meid die gewoon echt niet nat wordt. Valt vrij weinig aan te doen.
Misschien moet je de kachel nog wat hoger zetten, dan verdampt het wel.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:53:29 #10
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_28837024
ik heb geen kleine piemel hijs zefls behoorlijk groot! zeker meer dan het gemiddelde en ook dik...

als ik 1 keer in dr zit en flink dr neem voelt ze niet meer strak.. het is ook allemaal zo nat...

is hie recht geen oplossing voor dan?
maybe gewoon keer zo dr in.. zonder al teveel voorspel
iets
pi_28837079
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:53 schreef Ickeane het volgende:
ik heb geen kleine piemel hijs zefls behoorlijk groot! zeker meer dan het gemiddelde en ook dik...

als ik 1 keer in dr zit en flink dr neem voelt ze niet meer strak.. het is ook allemaal zo nat...

is hie recht geen oplossing voor dan?
maybe gewoon keer zo dr in.. zonder al teveel voorspel
heb je het opgemeten dan en wist je dat het gemiidelde alweer achter haald is en dat je alnog een kleine penis kunt hebben
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_28837081
Wees blij dat ze niet spuit, dat is nog erger
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:01:55 #13
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_28837194
Wees blij dat ze nat wordt, je zal maar een vriendin hebben die droog bleef
pi_28837417
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:01 schreef Messenga het volgende:
Wees blij dat ze nat wordt, je zal maar een vriendin hebben die droog bleef
Dan kan je gewoon glijmiddel gebruiken. Al lijkt me dat niet geweldig om elke keer te moeten gebruiken. Het moet af en toe ook eens op een spontaan moment kunnen wanneer je geen glijmiddel binnen handbereik hebt
pi_28837436
Kappen maar weer met de debiele opmerkingen. .

Helaas voor de bijdehandjes hier, is het helaas een feit dat vrouwen zó nat kunnen worden, dat beide partijen amper nog iets voelen van de seks. Dat heeft helemaal niks met de grootte van het geslacht van zowel de man als vrouw te maken.

De oplossing (dat helpt althans bij mij, als het te nat is) gewoon een (hand)doekje bij je bed leggen en tijdens het seksen af en toe deppen. Het is erg ongeil en onromantisch, maar het kan helpen.

Succes!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_28837444


[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 15-07-2005 18:18:34 (Kssssssst) ]
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_28845109
zowiezo lijkt me een handdoek bij het sexen erg handig.
Als de vrouw dus erg nat wordt, kan je wat Inso zegt deppen en na de vrijpartij kan de vrouw hem gebruiken om het goedje weer weg te vegen.

En natuurlijk blijft je bed dan langer schoon.
♥ K, N, R en F ♥
pi_28845367
Misschien kunnen jullie condooms gebruiken?
Ik weet nog dat dat bij mij dan zo'n droge bedoening werd dat het op een gegeven moment rook naar verbrand rubber
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:28:06 #19
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28846107
JAAAAAAAAAAAAAA Ik had t zelfde probleem met mn toenmalige vriendin!
In het begin is het genieten maar na een gegeven moment sopt t dr over!
Dan gaat inderdaad t gevoel dr uit en voel ik ook helemaal niks meer, dus gaat die olle beer weer wat minder presteren, na een poos dr in rammen!
Andere standjes helpen dan ook niet echt meer, wat wel een beetje hielp was eventjes wachten
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:30:49 #20
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28846184


[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 16-07-2005 09:07:05 (Kssssssst. Ik waarschuw niet zomaar) ]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 juli 2005 @ 23:30:51 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_28846185
Neuken vind ik dan nog wel het minst erg. Beffen; dát is dan pas een probleem. .
pi_28846320


[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 16-07-2005 09:08:00 (Kssssssst. Ik waarschuw niet zomaar) ]
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_28846377
het is nooit lekker om in een vaargeul te steken.. ze moet haar bekkenbodem spieren aanspannen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:46:16 #24
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28846601
Sja, vertel haar dat maar eens

BEKKENBODEMSPIEREN AANSPANNEN KRENG!
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_28846689


[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 16-07-2005 09:09:06 (Kssssssst. Ik waarschuw niet zomaar) ]
pi_28846715
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:46 schreef Rikoko het volgende:
Sja, vertel haar dat maar eens

BEKKENBODEMSPIEREN AANSPANNEN KRENG!
Nou ws. heeft ze geen idee dat ze wijd is? Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om het ter sprake te brengen. Het kan niet op een subtiele manier en zal altijd hard aankomen bij het meisje in kwestie vrees ik...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:21:09 #27
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28847508
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nou ws. heeft ze geen idee dat ze wijd is? Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om het ter sprake te brengen. Het kan niet op een subtiele manier en zal altijd hard aankomen bij het meisje in kwestie vrees ik...
het kan wel op een subtiele manier, mits het goed wordt gebracht. Als je nog nooit gesprekken hebt gehad over het seksuele vlak, kan het bij donderslag komen, maar als het al gewoon is dat de TS erover praat, zal het niet dan normaal zijn dat hij het probleem aankaart.
Het probleem kan het meisje niets aan doen. Samen moeten ze een oplossing zoeken voor het te nat worden van zijn vriendin, een handdoek (al is het niet romantisch) kan al (zoals insominac heeft aangegeven) helpen. Daarnaast kan je (wel gevaarlijk, het gehele gegeil kan dan over zijn opzich..) pauzes inlassen om het weer wat laten bijkomen.

Iig veel succes TS!
pi_28847723
Dat een vrouw te nat wordt dat je niets meer voelt is een.
Maar dat een vrouw te nat wordt maar ook nog mega strak en dat je dan niets voelt is een ander, en volkomen bullshit.
pi_28849184
jullie mannen zijn echt rampzalig, die arme jongen heeft niks aan jullie opmerkingen.

ik had er vroeger ook last van. van mn 16de tot mn 19de ofzo, daarna werd het minder en nu is het gewoon normaal. ik las dat ze jong was, dus misschien ligt het daar ook aan. ik heb ooit eens gelezen dat het te maken kan hebben met het onvolgroeide lichaam en de hormoonspiegel op die leeftijd.
oftewel op dit moment valt daar weinig aan te doen.
wat wel hielp bij mij en mijn toemalige vriendje was een standje waarbij ik mn benen tegen elkaar had, hierdoor wordt de vagina veel nauwer. Dit waren de enigste standjes die goed werkte. dat met dat handdoek gebeuren vonden we te vervelend.
en oja ze kan haar bekkenbodem spieren aanspannen, als je hier in getraind bent lijkt het alsof er iemand in je penis knijpt, aangezien jij niks meer voelt heb je daar wat aan. voor de vrouw heeft het ook nut om sterke bekkenbodem spieren te hebben, het verkomt incontinentie.

en ze is strak in het begin om dat ze dan nog erg gespannen is, de vagina dan. die ontspant naarmate je in haar bent, dit is heel normaal.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_28849340
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:53 schreef Ickeane het volgende:
ik heb geen kleine piemel hijs zefls behoorlijk groot! zeker meer dan het gemiddelde en ook dik...

als ik 1 keer in dr zit en flink dr neem voelt ze niet meer strak.. het is ook allemaal zo nat...

is hie recht geen oplossing voor dan?
maybe gewoon keer zo dr in.. zonder al teveel voorspel
Voorspel is sowieso voor mietjes
pi_28849367
Ik lees meer dit probleem.
Mijn vrouw wordt ook altijd vreselijk nat. Maar ik vind dit juist geen probleem.
Hoe natter, hoe lekkerder.

Is dit een persoonlijke voorkeur?

Mvg P
pi_28849376
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Rikoko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Ik had t zelfde probleem met mn toenmalige vriendin!
In het begin is het genieten maar na een gegeven moment sopt t dr over!
Dan gaat inderdaad t gevoel dr uit en voel ik ook helemaal niks meer, dus gaat die olle beer weer wat minder presteren, na een poos dr in rammen!
Andere standjes helpen dan ook niet echt meer, wat wel een beetje hielp was eventjes wachten
Anaal helpt dan anders prima
pi_28849400
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nou ws. heeft ze geen idee dat ze wijd is? Het lijkt me inderdaad erg moeilijk om het ter sprake te brengen. Het kan niet op een subtiele manier en zal altijd hard aankomen bij het meisje in kwestie vrees ik...
Tuurlijk wel, je voelt er dan zelf ook minder van. Aanspannen die hap!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 08:52:26 #34
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_28851865
Is wel een probleem, een te natte fluit. Zit je maar tegen de zijkanten te stoten om nog iets te voelen tegen die duitse helm, en als je daar niets van voelt, duurt het klaarkomen ook wel heel erg lang, is vaak wel heel fijn natuurlijk, maar als je wilt gaan slapen is het erg onhandig.
Probeer verschillende standjes uit, is mijn advies.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:20:04 #35
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_28852000
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 08:52 schreef deek het volgende:
Is wel een probleem, een te natte fluit. Zit je maar tegen de zijkanten te stoten om nog iets te voelen tegen die duitse helm, en als je daar niets van voelt, duurt het klaarkomen ook wel heel erg lang, is vaak wel heel fijn natuurlijk, maar als je wilt gaan slapen is het erg onhandig.
Probeer verschillende standjes uit, is mijn advies.
idd, er zijn standjes waar je het probleem aardig mee kunt oplossen, bv. zij bovenop zitten. succes!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_28855027
Ken het probleem niet eigenlijk, alhoewel het soms heel erg nat kan worden, tot echt een kledderboel heb ik nog nooi meegemaakt dat iemand niets of amper meer wat voelde...
Tuurlijk is het zo dat als het heel erg nat is het wel erg goed glijd, maar het klaarkomen maakt dat het juist een hele lekkere combi van ontspanning(even wat minder gevoel) en zware spanning(de krampen van het klaarkomen) geeft(dat wordt gezegd hier naast me igg ).

Het kan aan het type vocht liggen hoor, de ene vrouw is wat gladder dan de ander, maar ik denk dat er een heleboel bij de bekkenbodem ligt, als je net begint staat dat nog in rust dus is het strak, als je bezig bent ontspant ze blijkbaar(wat opzich een erg goed teken is natuurlijk, beter dan dat ze gespannen blijft).
De bekkenbodem trainen en daarmee gaan spelen, standjes nemen waar je je benen bij elkaar hebt(denk aan op je buik, benen tegen elkaar, lepeltje/lepeltje, in T vorm gaan liggen, zij haar benen over hem heen leggen enz enz enz), handdoekje bij de hand om even af te vegen tussendoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:37:53 #37
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28855131
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Anaal helpt dan anders prima
awww shit! dat is gewoon........ Ik hoef die helm van mij niet in t roestige ontladingsriool te hebben hoor! DANK U WEL!
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_28855457
Je weet niet wat je mist
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28859889
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:54 schreef erodome het volgende:
Je weet niet wat je mist
pi_28861692
Je hebt tegenwoordig leuke balletjes die je erin kunt stoppen om je bodembekspieren te trainen.
Vooral de samba dansen met dat ding in is het toppunt van genieten.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:20:54 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28861970
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:54 schreef erodome het volgende:
Je weet niet wat je mist
  zondag 17 juli 2005 @ 16:11:17 #42
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_28884293
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:42 schreef patrickt35 het volgende:
Ik lees meer dit probleem.
Mijn vrouw wordt ook altijd vreselijk nat. Maar ik vind dit juist geen probleem.
Hoe natter, hoe lekkerder.

Is dit een persoonlijke voorkeur?

Mvg P
als je wat zou voelen zou het niet erg zijn!
iets
  zondag 17 juli 2005 @ 16:13:44 #43
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_28884358
Het is ook niet zozeer dat ik persee zo nodig geil wil worden tuurlijk is het lekker om ook gek te worden
het is gewoon jammer als je heel lekker hard bezig bent zegmaar en dat je dan moet stoppen ik haat onderbreking van buikspieroefeningen (a)

nog maar es ff kijken hoe dit verder gaat...
heel vervelend is dat je als man toch het gaat zeggen van " damn... wat ben je nat " anders lijkt het net alsof je zelf niet kan presteren... het is zelfs zo vervelend dat zij voelt als ik minder geil wordt en me dan wel es vraagt van "Voel je nog wel wat " :| verderz is de X zo fijn met dr maar dit is gewoon nie echt supers zegmaar...

nouw zien we elkaar een paar weken niet i.v.m vakantie na de vakantie maar es kijken wat we hier aan kunne doen... nu stoppen we ook regelmatig ff om dan later verder te gaan..
wel voordeel dat je zo veel langer sexs met elkaar hebt dan normaal
iets
  zondag 17 juli 2005 @ 16:16:20 #44
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_28884426
Een schepje zand wil er wel voor zorgen dat je wat voelt
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  zondag 17 juli 2005 @ 16:16:54 #45
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_28884440
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:20 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

idd, er zijn standjes waar je het probleem aardig mee kunt oplossen, bv. zij bovenop zitten. succes!
Zij bovenop doen we idd vaak...
vaak als eerste maar je moet natuurlijk beetje afwisseling houden he!!
vindt dit zelf een van de lekkerste standjes...
hier voel je nog het meest maar soms wordt dit ook te nat....
ach het is wel lekker nog hoor.. maar soms lukt het gewoon niet meer om hoogtepunt te krijgen helemaal niet als je dan nog zo onwijs geil gepjipt wordt dat je bijna komt maar net niet... dan is je ding zo overgevoelig dat ie alleen nog maar heel heel erg lang omhoog blijft staan maar komen onmogelijk lijkt

zo duidelijke taal weer
iets
pi_28884650
wat denk je van seks in het bad, of in de zee erg romantisch en bovendien spoelt je probleem dan lekker weg.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  zondag 17 juli 2005 @ 19:53:30 #47
82136 Xennia
gekroond
pi_28889335
quote:
Op zondag 17 juli 2005 16:16 schreef Ickeane het volgende:

[..]

Zij bovenop doen we idd vaak...
vaak als eerste maar je moet natuurlijk beetje afwisseling houden he!!
vindt dit zelf een van de lekkerste standjes...
hier voel je nog het meest maar soms wordt dit ook te nat....
ach het is wel lekker nog hoor.. maar soms lukt het gewoon niet meer om hoogtepunt te krijgen helemaal niet als je dan nog zo onwijs geil gepjipt wordt dat je bijna komt maar net niet... dan is je ding zo overgevoelig dat ie alleen nog maar heel heel erg lang omhoog blijft staan maar komen onmogelijk lijkt

zo duidelijke taal weer
Zij achterstevoren bovenop je wil ook nog wel eens helpen
  zondag 17 juli 2005 @ 20:31:10 #48
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28890318
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zij achterstevoren bovenop je wil ook nog wel eens helpen
Yup, maar wat ik dan als man bedenk (heb dat achterstevoren-standje overigens nog niet uitgeprobeerd); komt de piemel van de man niet in een onnatuurlijke stand te staan?
  zondag 17 juli 2005 @ 22:39:38 #49
37769 erodome
Zweefteef
pi_28893883
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Yup, maar wat ik dan als man bedenk (heb dat achterstevoren-standje overigens nog niet uitgeprobeerd); komt de piemel van de man niet in een onnatuurlijke stand te staan?
Hoogstens in een onnatuurlijk lekkere stand

Is serieus een erg lekker standje dus...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28899532
Hoe nat?

Als je beft moet je een snorkel op?
pi_28899945
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Yup, maar wat ik dan als man bedenk (heb dat achterstevoren-standje overigens nog niet uitgeprobeerd); komt de piemel van de man niet in een onnatuurlijke stand te staan?
Onnatuurlijk, beestachtig lekker ja
  maandag 18 juli 2005 @ 12:38:52 #52
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28906785
G-SPOT STIMULANS FACTOR
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_28909880
Even droog fohnen op z'n tijd? Misschien is dat een idee?

Ff zonder dollen... het lijkt me wel heel erg vervelend! Ben blij dat ik het nog niet ben tegen gekomen. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat zij probeert haar vagina toch iets te vernauwen als je er 1 maal in zit. Of je probeert haar te laten squirten, en dat je er dan ingaat. Maar ja dan moet ze dat natuurlijk wel kunnen
Danmark: more usefull every day!
  maandag 18 juli 2005 @ 15:52:20 #54
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_28911985
Ik weet niet of je de G-spott raakt als je haar neukt, maar ik merk bij mezelf dat ik hier veel en veel natter van wordt als die gestimuleerd wordt, misschien een idee om die proberen te ontwijken... d.m.v. andere standjes wat al gezegd is inderdaad.

Je komt er overigens wel heel godslekker en meerdere keren van klaar
  maandag 18 juli 2005 @ 15:54:12 #55
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28912044
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Onnatuurlijk, beestachtig lekker ja
Hmm.. es kijke hoe me vriendin het opvat als ik het voorstel.
Al lijkt het me wel wat minder ' persoonlijk'
pi_28912121
jij hebt een kleine lul
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  maandag 18 juli 2005 @ 16:14:56 #57
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_28912651
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef Bennie_K het volgende:
jij hebt een kleine lul
Heb je 'm gezien dan ?
pi_28912709
quote:
Op maandag 18 juli 2005 16:14 schreef Goddesz het volgende:

[..]

Heb je 'm gezien dan ?
ja op msn
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  maandag 18 juli 2005 @ 18:13:19 #59
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_28916380
hahah achterstevoren op je pilaar.. is niet zo fijn als voorwaarts erop
iets
  maandag 18 juli 2005 @ 19:00:58 #60
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_28917807
wat? zeker wel!
pi_28918470
GOOI ER ZOUT IN!!!
ontopic: ik vind t juist wel fijn
master chief
pi_28921367
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:54 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Hmm.. es kijke hoe me vriendin het opvat als ik het voorstel.
Al lijkt het me wel wat minder ' persoonlijk'
Mwoah als man zijnde heb je wel een mooi uitzicht hoor
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Ickeane het volgende:
hahah achterstevoren op je pilaar.. is niet zo fijn als voorwaarts erop
Je komt zo veel dieper, geeft een heel andere sensatie
pi_28921766
quote:
Op maandag 18 juli 2005 01:54 schreef Solitarias het volgende:
Hoe nat?

Als je beft moet je een snorkel op?
Het geheim dat jij deelt met sensilube?
underground forever baby
  maandag 18 juli 2005 @ 21:27:28 #64
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28922990
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Xennia het volgende:
Mwoah als man zijnde heb je wel een mooi uitzicht hoor
Weet jij veel? Misschien ziet haar achterkant er wel net zo uit als die van een bus.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28923055
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Weet jij veel? Misschien ziet haar achterkant net zo uit als die van een bus.
Dan zal de voorkant niet veel beter zijn.

Met uitzicht bedoel ik meer dat je als man zijnde kunt zien wat je doet en ik heb me laten vertellen dat dat opwindend is
  maandag 18 juli 2005 @ 21:34:05 #66
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28923252
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef Xennia het volgende:
Met uitzicht bedoel ik meer dat je als man zijnde kunt zien wat je doet en ik heb me laten vertellen dat dat opwindend is
Jazeker, maar wel met uitzicht op een fijn figuurtje graag.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  maandag 18 juli 2005 @ 21:51:17 #67
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28923920
Inderdaad, HOT N TIGHT

<.<

>.>

ok ok ik ga wel weg met me puberale one-liners
&gt;&gt;&gt; Icons niet groter dan 100 KB.&lt;&lt;&lt;
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_28947681
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Onnatuurlijk, beestachtig lekker ja
Keertje uitproberen dan...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28972772
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Keertje uitproberen dan...
Nog nooit gedaan???
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28972853
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:04 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan???
Nope, leek me zo onhandig...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28972873
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nope, leek me zo onhandig...
Valt wel mee hoor...is bijna het zelfde als andersom zitten...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28972893
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor...is bijna het zelfde als andersom zitten...
Daarom zeg ik: keertje uitproberen....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:10:10 #73
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28972913
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:08 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Nope, leek me zo onhandig...
Mij ook, het feit ook dat ik graag d'r zie, en d'r extra kan stimuleren dmv zoenen in nek etc, lijkt me het standje niet echt geweldig.. Maar wie weet in de toekomst
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:11:35 #74
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28972961
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:09 schreef -Marjo- het volgende:
keertje uitproberen....
Je hebt inmiddels ruim 20 uur de tijd gehad..
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28972968
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Mij ook, het feit ook dat ik graag d'r zie, en d'r extra kan stimuleren dmv zoenen in nek etc, lijkt me het standje niet echt geweldig.. Maar wie weet in de toekomst
Daar is het standje toch juist geschikt voor??
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28972973
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mij ook, het feit ook dat ik graag d'r zie, en d'r extra kan stimuleren dmv zoenen in nek etc, lijkt me het standje niet echt geweldig.. Maar wie weet in de toekomst
Je doet toch vaak meerdere standjes?....Dan kan dit er 1 van zijn...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28973007
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:11 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Je hebt inmiddels ruim 20 uur de tijd gehad..
Ik heb momenteel even geen man voor handen...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973063
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb momenteel even geen man voor handen...
Duurt vast niet lang meer
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:14:46 #79
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28973076
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb momenteel even geen man voor handen...
Ja, dat kan natuurlijk.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28973135
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Duurt vast niet lang meer
Welnee, komt helemaal goed
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973214
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Welnee, komt helemaal goed
Genoeg Fokkers
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28973314
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:18 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Genoeg Fokkers
Ja, maar zijn ze neukbaar???
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973390
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, maar zijn ze neukbaar???
Geen ideeeee...open een topic
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 20 juli 2005 @ 13:25:10 #84
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28973456
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef -Marjo- het volgende:
Ja, maar zijn ze neukbaar???
Je hebt net in dit topic geleerd dat je ook andersom aan de gang kan dus dat maakt verder niet uit.
Wat wel uitmaakt is de maat het gereedschap.

Succes!
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28973502
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je hebt net in dit topic geleerd dat je ook andersom aan de gang kan dus dat maakt verder niet uit.
Wat wel uitmaakt is de maat het gereedschap.

Succes!
Is groot goed dan?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28973506
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:25 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Je hebt net in dit topic geleerd dat je ook andersom aan de gang kan dus dat maakt verder niet uit.
Wat wel uitmaakt is de maat het gereedschap.

Succes!
Dat laatste was ik al achter hoor...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973540
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:26 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Is groot goed dan?
En wat je ermee doet natuurlijk...
Wie er aan vast zit scheelt ook trouwens
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973570
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En wat je ermee doet natuurlijk...
Wie er aan vast zit scheelt ook trouwens
Eeeh..wat doe je morgen?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28973598
Ik ken het probleem......
met krullen
pi_28973620
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:28 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Eeeh..wat doe je morgen?
Als het doorgaat komt er een lekkere vent op bezoek met het juiste gereedschap
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973704
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Als het doorgaat komt er een lekkere vent op bezoek met het juiste gereedschap
Cool...in voor een trio?
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28973779
valt me tegen dat erodome er nog niet opgekomen is.
Maar voor het orgasme ontspannen de schedespieren zich en is er inderdaad wat meer ruimte
Speroefeningen voor je vriendinnetje zou ik zo zeggen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28973789
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:32 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Cool...in voor een trio?
Ligt in de planning maar is nog even een drempel...

Nu even niet nog...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_28973829
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ligt in de planning maar is nog even een drempel...

Nu even niet nog...
Okay
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28974449
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Mij ook, het feit ook dat ik graag d'r zie, en d'r extra kan stimuleren dmv zoenen in nek etc, lijkt me het standje niet echt geweldig.. Maar wie weet in de toekomst
Als je dat standje intiem wil hebben dan laat je haar achterover op je zakken als ze eenmal op je zit, zij ligt dan met haar rug bovenop je, kan je zoenen, strelen(overal ), perfect uitzicht over haar lichaam heen en heel dicht bij elkaar(is wel makkelijk als je benen omhoog zet).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28974540
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:34 schreef desiredbard het volgende:
valt me tegen dat erodome er nog niet opgekomen is.
Maar voor het orgasme ontspannen de schedespieren zich en is er inderdaad wat meer ruimte
Speroefeningen voor je vriendinnetje zou ik zo zeggen
Met een orgasme zette ze zich alleen dan weer erg hard vast...
Dan krijg je juist die overheerlijke afwisseling van dat het ineens vrij los wordt om dan keihard te gaan kneden/knijpen, weet even los, weer kneden/knijpen, dus dat afwisselend, moet erg goed aanvoelen volgens de mannen igg, vaak te goed merk ik(oftewel einde verhaal, hij houdt het niet meer ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:22:17 #97
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28977454
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je dat standje intiem wil hebben dan laat je haar achterover op je zakken als ze eenmal op je zit, zij ligt dan met haar rug bovenop je, kan je zoenen, strelen(overal ), perfect uitzicht over haar lichaam heen en heel dicht bij elkaar(is wel makkelijk als je benen omhoog zet).
Ik kan het me helemaal inleven, enige is dat zij niet een van de slanksten is, maar het proberen kunnen we altijd
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:25:10 #98
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28977529
Anders gebruik je zo'n speekselzuigertje die de tandarts ook heeft.
En anders een kruimeldief oid.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_28981198
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 13:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Met een orgasme zette ze zich alleen dan weer erg hard vast...
Dan krijg je juist die overheerlijke afwisseling van dat het ineens vrij los wordt om dan keihard te gaan kneden/knijpen, weet even los, weer kneden/knijpen, dus dat afwisselend, moet erg goed aanvoelen volgens de mannen igg, vaak te goed merk ik(oftewel einde verhaal, hij houdt het niet meer ).
Met het orgasme ja.....
Maar wat als je net niet over de drempel komt
Ik ben na aanleiding van die squirting post eerder gaan oefenen.... en dat ruimer en natter kun je daar heel goed merken.... maar/en als je dan slag kwijtraakt is dit misschien toch verglijkbaar met TS-es probleem

TS schreef ook dat vriendinnetje weinig ervaring heef dus misschien houdt zij zichzelf wel tegen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:22:53 #100
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28984478
Ik gebruik altijd mijn neus, om het allemaal op te snuiven!
Zo recycle je als het ware ook lichaamsvocht
&gt;&gt;&gt; Icons niet groter dan 100 KB.&lt;&lt;&lt;
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')