Een newbie een plintentrapje laten halen bij collega'squote:Op maandag 18 juli 2005 18:01 schreef Conflict het volgende:
Newbie de banden van de heftruck op laten pompen bij de technische dienst![]()
of:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of de plintenladder
Of de zeven gatenzaag die alle gaten even groot maakt
Of vetloos smeermiddel
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
In de categorie fictieve klusbenodigdheden: een chemisch luchtanker.
twee grappen in 15jaar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:00 schreef bonke het volgende:
wij hadden op het werk een heel klein mannetje dat altijd op ze fietsie was
nu was het natuurlijk fun om daar af en toe een grapje mee uit te halen
de eerste keer hebben we gewoon zijn zadel een stuk omhoog gezet ( en staan kijken hoe die opstapte natuurlijk)
en de tweede keer hadden we een ander setje trappers mee die langer waren dan zijn trappers en die in zijn fiets gemonteert
dus wij weer kijken hoe die op ging stappen, hij kon natuurlijk niet meer bij de pedalen dus ging ie kijke of we weer wat met zijn zadel uitgespookt hadden
ook hebben we een keer van een klant die altijd maar op zijn fiets de hal binnenkwam zijn stuur met een meter of twee verlengt door er een pijp overheen te lassen
ps: al die grappen en grollen in 15 jaar tijd komen weer boven
Of een doosje stootvoegen laten halen bij de metselaar, of lijm om schuurpapier op de machine te plakken.. Is altijd wel leuk die stagairesquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef RRRobert het volgende:
[..]
of:luchtankers spijkerlijm
Toch nog menig stagiaire mee over de zeik gekregen![]()
DIe is al zooo oud, maar hij blijft leuk als ze terugkomenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:54 schreef Ramon73 het volgende:
Ha, waar wij de stagiares altijd mee vangen:
- Naar gereedschapsuitleen sturen voor plintenladder.
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Frezer het volgende:
- Rekfolie, is naast dat het inpakmateriaal is, ook uitermate geschikt om de newbie op één plek te houden.
Tis wél humorquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef kroegtijger het volgende:
Fiets door midden slijpen en 5 meter pijp ertussen lassen
Gaatje in het frame van een fiets boren en volstorten met beton
och... ga er van uit dat je met zn 20-en op de bouwplaats bent....1 kan er niet om lachen, en 14 wel... lijkt mij een mooi gemiddelde toch? 95%...da's lang niet slechtquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis wél humor![]()
Maar dat zijn geen geintjes meer vind ik, tenminste, ik zou er niet om kunnen lachen als ik slachtoffer was![]()
Laat me raden... aan de hand van je rekenvaardigheid gok ik erop dat je balkons installeert.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:26 schreef kroegtijger het volgende:
och... ga er van uit dat je met zn 20-en op de bouwplaats bent....1 kan er niet om lachen, en 14 wel... lijkt mij een mooi gemiddelde toch? 95%...da's lang niet slecht
14 moet 19 zijn natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Laat me raden... aan de hand van je rekenvaardigheid gok ik erop dat je balkons installeert.
Wij draaide het kraantje altijd dicht,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:34 schreef Conflict het volgende:
Ik werkte bij een groothandel in bouwmaterialen. We hadden daar Linde heftrucks met een gasfles erop. De gasfles koppelde je met een snelkoppeling aan de slang op de truck.
Standaard trek je bij iedere heftruck die langs komt rijden de snelkoppeling los. Dan rijdt zo'n ding nog 100 meter en mag de chauffeur afstappen.
Heel irritant was dat, gebeurde echt 50 keer per dag
Ook dat jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wij draaide het kraantje altijd dicht,.
HaHeTi bestaat nog steeds; zit in Tilburg, op Loven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Frezer het volgende:
De naam is al jaren geleden veranderd van deze moeren-en-bouten leverancier, maar waar je ook komt blijft deze droge grap opduiken worden:
"Hoe heet 'i??" en dan allemaal in koor "HAHETI!!"
Overigens is andersom ook veelvoorkomend:"blabla....Haheti...bla." En de reactie: "Hoe heet 'i??"
Wat zit jij mijn HaHeTi posts te achtervolgen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
HaHeTi bestaat nog steeds; zit in Tilburg, op Loven.
Ervaring?quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef Dirkh het volgende:
Bakstenen door de midden slaan, je verbaast iedere leerling mee, die uiteindelijk met een blauwe hand naar huis gaat.
Je legt twee bakstenen opz'n kant op de steiger en legt daar vlak een andere steen op. Je zegt dat je die zo door midden slaat.
De leerling gelooft dat niet en je laat de eerste even zien en slaat de steen doormidden en een collega doet hetzelfde.
De leerling wil zich niet laten kennen en doet hetzelfde, maar slaat dus zijn hand blauw.
Wat de leerling niet ziet, is dat je de liggende steen ietsjes optilt waardoor de steen gewoon breekt na de klap.
Dit kan een uur duren als de leerling een beetje uithoudingsvermogen heeft. En dat hebben ze, als ze in een groep zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |