quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Conflict het volgende:
Je collega twee linker handschoenen geven....
Van de allerbovenste plank.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef wonko het volgende:
Humor??
sja een zaag zal niet kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef mistermaniac het volgende:
Een newbie een viekantegatenzaag laten halen
Of de plintenladderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef mistermaniac het volgende:
Een newbie een viekantegatenzaag laten halen
of glycerinequote:
Nou nee dat kan niet. Een boor is altijd rond. Je kunt hoogstens een vierkant gat vreesen maar dat is niet hetzelfde als borenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:01 schreef bonke het volgende:
[..]
sja een zaag zal niet kunnen
maar een boor wel, dus vergis je daar niet mee he
Wij ook (op een Hyundai H100 bouvakkersbus) heeft ie twee weken mee rondgereden, zonder dat 'ie het door had.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:46 schreef Conflict het volgende:
Ik had een collega en die kon echt niet auto rijden. Toen hebben we zo'n lesbordje op zijn auto geplakt![]()
ja okeej met een gewone boor kan je geen vierkante gaten makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Nou nee dat kan niet. Een boor is altijd rond. Je kunt hoogstens een vierkant gat vreesen maar dat is niet hetzelfde als boren![]()
Dat ligt dan meer aan je collega's of het soort werk dat je doet natuurlijk..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:08 schreef Nijntjuh het volgende:
Dr wordt iig meer gelachen van op mijn werk (ambtenaar)![]()
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan je collega's of het soort werk dat je doet natuurlijk..
(Ambtenaar wordt meestal niet eens geaccepteerd als beroepsomschrijving..)
Hadden ze een kennis van me een keer laten doen met duimstokken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:58 schreef bonke het volgende:
[..]
of een stageloper al de rolmaten van collega`s laten ijken
Haha, boontje komt om z'n loontjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:52 schreef -sone- het volgende:
[..]
Hadden ze een kennis van me een keer laten doen met duimstokken.
Komt ie 3 uur later terug (had op terras gezeten) met die duimstokken, alle duimstokken door midden gebroken.
Zegt ie: Tja, allemaal afgekeurd.
![]()
Werkkleding volproppen met glaswol.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
smetpoeder in een bouwhelm doen.....
doet het nog altijd goed volgens mij
(deden wij op de bouw in elk geval)
sta nu niet meer op de bouw
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
De "nieuwe" een pallet bitumen (één voor één uiteraard) via twee ladders het verkeerde dak op laten sjouwen en dan de goederenlift bij het correcte gebouw opstellen en roepen waar die bitumen verdomme blijven.
Klootzakken, die dakdekkers.
Klerelijers zijn hetquote:Op zondag 17 juli 2005 19:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
De "nieuwe" een pallet bitumen (één voor één uiteraard) via twee ladders het verkeerde dak op laten sjouwen en dan de goederenlift bij het correcte gebouw opstellen en roepen waar die bitumen verdomme blijven.
Klootzakken, die dakdekkers.
Of ene HB Gijs en dan het nummer van de efteling gevenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef bonke het volgende:
tegen een collega zeggen dat er ene meneer de leeuw voor hem heeft gebeld en of ie hem ff op dit (fictieve) 5674837369 nummer wil bellen
nummer is dan van artis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |