Je bent een newbie hè?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:33 schreef GekkeMat het volgende:
zie liever tieten van jou eigenlijk ... zou het veranderen in roddels over AMD64
Hebben we daar een prentje van?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef SlimShady het volgende:
AMD64 zuigt lullen in hel.
problemen mee ?quote:
wat overigens pas sinds je 13e is ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
problemen mee ?
zit langer @ forums dan jij uit je luier bent ..
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:35 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
problemen mee ?
zit langer @ forums dan jij uit je luier bent ..
Auchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
wat overigens pas sinds je 13e is ...
welke lol??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef RiddlerMark het volgende:
ja nu is de lol eraf.
Pedoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
wat overigens pas sinds je 13e is ...
Alles kanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:38 schreef tonks het volgende:
Weet niet of ik dat wel kan vertellen hoor.
new·bie (de ~ (m.), ~s)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
Daar ging het niet over. Het ging over dit forum.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
new·bie (de ~ (m.), ~s)
1 nieuweling, beginner op internet
dus jammer voor je ..
Ja alleen ik ben geen nieuweling ... ik mag mischien pas net zijn aangemeld maar lees al veel langer .. dus wie ben jij om met je hoofdje te zeggen dat ik een newbie ben ?quote:
mjaaa maar ze zijn wel aardigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef tonks het volgende:
Lelijke wijven op je site richard.
[afbeelding]
Omdat jij niet eens gehoord hebt van AMD's tieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Ja alleen ik ben geen nieuweling ... ik mag mischien pas net zijn aangemeld maar lees al veel langer .. dus wie ben jij om met je hoofdje te zeggen dat ik een newbie ben ?![]()
Ik weet wie je bent .. en ook dat je "gepest" word hierzo .. ik verdedigde je zelfs nog .. maar daar stop ik ook maar meequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij niet eens gehoord hebt van AMD's tieten.
En hallo, ik ben ijsmeis!
Graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent .. en ook dat je "gepest" word hierzo .. ik verdedigde je zelfs nog .. maar daar stop ik ook maar mee
"gepest", dat weet ik zo nog niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent .. en ook dat je "gepest" word hierzo .. ik verdedigde je zelfs nog .. maar daar stop ik ook maar mee
Nee tonks, alleen de -59806.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
IJsmeis word niet gepest joh.. ze is het neukertje van fok.. alleen 60.000 - users mogen er overheen
JONGE!!!! HIJ HEEFT IETS AAN Z'N HART MOET JE NIET MEE SPOTTENquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:45 schreef Snakey het volgende:
Gaat AMD z'n tieten weer laten zien?!![]()
Of gaat z'n account weer door de schredder voor die tijd?![]()
ik nietquote:
Ik weet hoe dat komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef tonks het volgende:
[..]
JONGE!!!! HIJ HEEFT IETS AAN Z'N HART MOET JE NIET MEE SPOTTEN![]()
!
Alst'tie het nog niet heeft wil ik hem er wel even mee helpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:46 schreef tonks het volgende:
[..]
JONGE!!!! HIJ HEEFT IETS AAN Z'N HART MOET JE NIET MEE SPOTTEN![]()
!
Hij post weer als vanouds.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef Antichambreren het volgende:
heeft AMD64 zijn hartoperatie trouwens al overleefd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef Antichambreren het volgende:
heeft AMD64 zijn hartoperatie trouwens al overleefd?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef SlimShady het volgende:
AMD64 zuigt lullen in hel.
Kan iemand mij vertellen waarom hij dan niet is uitgekotst?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij post weer als vanouds.
Jammer genoeg..
mja of het nou waar is of niet idd, beide keren ziek!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Hij verteld aan mensen op msn ook dat hij beenmergkanker heefthoe ziek
Ik krijg hem niet naar binnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef Antichambreren het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom hij dan niet is uitgekotst?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Faceoff het volgende:
moet wel, alstie jouw tieten nog niet gezien heeft
killswitchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
IJsmeis word niet gepest joh.. ze is het neukertje van fok.. alleen 60.000 - users mogen er overheen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Hij verteld aan mensen op msn ook dat hij beenmergkanker heefthoe ziek
quote:Pathetisch?
[?] Wat is juist: een pathetische leugenaar of een pathologische leugenaar?
[!] Beide zijn mogelijk, maar er is wel een betekenisverschil. Pathetisch betekent 'medegevoel trachtend te wekken' of, vaak in ongunstige zin, 'hoogdravend, gezwollen'; een pathetische leugenaar is iemand die op overdreven wijze de aandacht probeert te trekken door te liegen. Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
Wees gerust.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
killswitch
maar of ik daar nu trots op moet zijn
meeste mensen die hem kennen negeren hem, maar hij newbies heeft ie "status"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef Antichambreren het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom hij dan niet is uitgekotst?
ik dank u, was al bang dat ik verplicht over je heen moestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees gerust.
Er is daadwerkelijk maar 1 fok!ker die me mag neuken.
Wel de status van een loser hè!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
meeste mensen die hem kennen negeren hem, maar hij newbies heeft ie "status"omdat ie hoog postaantal heef
Hiv is okee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik dank u, was al bang dat ik verplicht over je heen moest
Ik ben blij dat je het durft toe te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar moet ik je inderdaad gelijk geven
Een TVP ookquote:
was met moeite hoor, niet dat je nu denkt dat je alles bij me gedaan kan krijgen ofzo hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het durft toe te geven.
Ik zag het op de webcam ja. Ik vinger me er dagelijks bij af.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag het in het zipje ja. ruk me er dagelijks op af.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het durft toe te geven.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:57 schreef Faceoff het volgende:
[..]
afvingeren? klopt niet helemaal gloof ik
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
was met moeite hoor, niet dat je nu denkt dat je alles bij me gedaan kan krijgen ofzo he
Net als gisterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef tonks het volgende:
IJsmeis ik wil je wel ff vingeren hoor.
ik was ook al op de grond gaan zitten, beetje op niveau enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef GekkeMat het volgende:
ff het breezah topic checken ... dat heeft nog meer niveau dan dit ..
Dat denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan hoor jij zeker bij de minderheid die de foto's niet heeft...
Of je hebt last van erectieproblemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja als je daar geen harde sjaak van zou krijgen zou er iets goed mis zijn
dat zeg ik dus, dan is er iets goed misquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je hebt last van erectieproblemen.![]()
![]()
Heb je de GCSC kunnen verlaten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef D.Rose het volgende:
Hallo allemaal :w
ik ben een nuwbie
is het gezellig hier?
groetjes, D.Rose
je hebt pas bijna 70 000 postsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:25 schreef D.Rose het volgende:
Hallo allemaal :w
ik ben een nuwbie
is het gezellig hier?
groetjes, D.Rose
uiteraardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:24 schreef GekkeMat het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers[/sarcasme]
net of al jullie vriendinnen zo knap zijn
dat noemen ze stalken niet datenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef RiddlerMark het volgende:
[..]
uiteraardik date alleen supermodellen
jammer dat ze mij nooit willen daten![]()
Userid onder de 5000. Dat is de enige maatstaf voor oldbie zijn. You are not your fucking online stats or you postcount.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarom
pas na 100.000 ben je oldbie heb ik vernomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |