mja of het nou waar is of niet idd, beide keren ziek!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Hij verteld aan mensen op msn ook dat hij beenmergkanker heefthoe ziek
Ik krijg hem niet naar binnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef Antichambreren het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom hij dan niet is uitgekotst?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:34 schreef Faceoff het volgende:
moet wel, alstie jouw tieten nog niet gezien heeft
killswitchquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
IJsmeis word niet gepest joh.. ze is het neukertje van fok.. alleen 60.000 - users mogen er overheen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Hij verteld aan mensen op msn ook dat hij beenmergkanker heefthoe ziek
quote:Pathetisch?
[?] Wat is juist: een pathetische leugenaar of een pathologische leugenaar?
[!] Beide zijn mogelijk, maar er is wel een betekenisverschil. Pathetisch betekent 'medegevoel trachtend te wekken' of, vaak in ongunstige zin, 'hoogdravend, gezwollen'; een pathetische leugenaar is iemand die op overdreven wijze de aandacht probeert te trekken door te liegen. Bij een pathologische leugenaar daarentegen behoort het liegen tot zijn ziektebeeld; pathologie betekent namelijk 'ziekteleer'. Een pathologische leugenaar kan het liegen niet laten omdat hij geestesziek is.
Wees gerust.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
killswitch
maar of ik daar nu trots op moet zijn
meeste mensen die hem kennen negeren hem, maar hij newbies heeft ie "status"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef Antichambreren het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom hij dan niet is uitgekotst?
ik dank u, was al bang dat ik verplicht over je heen moestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees gerust.
Er is daadwerkelijk maar 1 fok!ker die me mag neuken.
Wel de status van een loser hè!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
meeste mensen die hem kennen negeren hem, maar hij newbies heeft ie "status"omdat ie hoog postaantal heef
Hiv is okee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik dank u, was al bang dat ik verplicht over je heen moest
Ik ben blij dat je het durft toe te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar moet ik je inderdaad gelijk geven
Een TVP ookquote:
was met moeite hoor, niet dat je nu denkt dat je alles bij me gedaan kan krijgen ofzo hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het durft toe te geven.
Ik zag het op de webcam ja. Ik vinger me er dagelijks bij af.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag het in het zipje ja. ruk me er dagelijks op af.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het durft toe te geven.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:57 schreef Faceoff het volgende:
[..]
afvingeren? klopt niet helemaal gloof ik
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
was met moeite hoor, niet dat je nu denkt dat je alles bij me gedaan kan krijgen ofzo he
Net als gisterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef tonks het volgende:
IJsmeis ik wil je wel ff vingeren hoor.
ik was ook al op de grond gaan zitten, beetje op niveau enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef GekkeMat het volgende:
ff het breezah topic checken ... dat heeft nog meer niveau dan dit ..
Dat denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan hoor jij zeker bij de minderheid die de foto's niet heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |