quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga wat doen, ik ga wat doen, ik ga wat doen.![]()
![]()
Uurtje pitten.![]()
![]()
![]()
was juist wel handig geweest, zo'n sleutelaar in de buurtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef hollander172 het volgende:
Hij heeft gewoon opgevangen dat ik ws snel ga verhuizen.![]()
Klein huisje, grote sleuteltuin.![]()
You're goddamn right it isquote:
doe mij maar eenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt in elk geval gevaarlijker dan ZX7REen echte schaap in wolfskleren die van mij
Kan ook vuil onder je keering zitten, ik zag een wedstrijdmonteur van KTM even met een voelermaatje voorzichtig onderin de oliekeering prikken tussen de ring en de vorkpoot, en wat olie eruit laten lopen. Daarna geen lekkage meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:40 schreef erikh het volgende:
Sinds vandaag rijdt mijn motor weer
Vorig jaar is het ventiel kapot gegaan en door geen tijd, geen geld, geen zin e.d. pas gisteren weggebracht. meteen 2 hagelnieuwe bandjes eronder mar helaas blijkt ook 1 voorvorkkeerring kapot te zijn. Die binnenkort nog even laten maken en ik kan weer heerlijk toeren
Ghe ghe ghe ghe ghe ghequote:De bedenker en schrijver van het almachtige WPH boek..
NIET de uitvoerder.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:44 schreef Youssef het volgende:
Zonder Riet en Pep zou FokMC inderdaad geen hol meer waard zijn.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Je foto in je sig doet het niet eens meerBad sign
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:33 schreef Phatzak het volgende:
Hej jongens, vind net een geweldig filmpje.
http://www.xs4all.nl/~scallie/Downloads/Kawasaki-ZX6R.mpgMooi man, iemand die hem al kende
Jij maakt net pas die screeniequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Speciaal bewaard.
![]()
![]()
[[url=http://img269.imageshack.us/img269/1473/kx0030qp.th.jpg]afbeelding][/url]
JaH, er stond een hotlink bij, dus ik moest niet eens zoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:38 schreef Phatzak het volgende:
Jij maakt net pas die screenie![]()
Tijden veranderen
Ik weet nog precies waarom hij dat zeiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Speciaal bewaard.
![]()
![]()
[[url=http://img269.imageshack.us/img269/1473/kx0030qp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Had je ook in de middag kunnen doen, had je je in die tijd niet hoeven bol te eten aan nootjes en weet ik veel wat je allemaal at om de verdriet weg te drukkenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
Nu even de zijkappen erop, en een stuk rijden.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
en de kwaliteit in z'n geheel omhoog gegaan
Of nee, bij nader inzien, doe mij maar eenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe mij maar een
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
Zoooooooooo even de KLX naar buiten gelopen zonder de zijkappen erop, maar met zadel en tank.![]()
Na een trap of 5-6 leek het nog het oude syndroom, slechts 1 halve of een hele slag lopen.![]()
Met choke erbij was hij zzelfs helemaal dood.![]()
Maar ik had de stationair schroef nog niet afgesteld, de sproeier was namelijk zo dicht dat ik daar wel winst te boeken dacht.
Nadat ik deze een luttele 1.5 slag had aangedraaid was het 1 trap en lopen.![]()
![]()
![]()
Even een stukje alla kamper met alleen een spijkerbroek, T-shirtje en een helm op gereden.
Het lijkt wel alsof hij wat meer aan het gas hangt, kan me niet herinneren dat hij zo scherp was.![]()
Ik heb alleen nog maar lage toeren gereden, maar het voelt erg strak aan.
En ook stationair loopt hij een stuk mooier rond, lekker glad zonder dat minutieuze haperen waarvan ik dacht dat het normaal was voor een 1 pitter.![]()
Alleen de eerste bocht ging ik lichtjes remmend in, en dat moet je met noppenbandjes niet doen.![]()
Bijna op mijn bek voor de eerste of tweede rit zonder jas en handschoenen in 14 jaar.![]()
Het was alleen maar een lichte aarzeling van voren, maar toch, streepje rem erbij en kledder.
Nu even de zijkappen erop, en een stuk rijden.
Het avondeten kan wel even wachten.![]()
Toch niet helemaal bijgelezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:zeer netjes gedaan dus
tot morgen om 1630 uur in Arnhem
heHquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
Klein behoorlijk probleempje bovenin toeren, voor de rest beter dan ooit.
Stationair, midden en hogere toeren prima, vanaf laag vol gas geven, lekker kopelll.
Behoorlijk probleem bovenin, voor de rest beter dan ooit staat er.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
heH![]()
Eerst zeg je een probleempje en daarna is het prima, ikke niet begrijp
quote:<knip>
Daarna de kappen erop gezet, en een stuk van 40 kilometer gereden.
Alles leek prima, is pittiger geworden, trekt goed van onderuit..
Alleen bovenin toeren is het ineens helemaal over.
Het lijkt wel alsof het contact ineens uitgaat.
De motor verslikt zich compleet, nog ongeveer 1.000 toeren voordat de begrenzer erin gaat.
(het lijkt op een soort begrenzer ook, maar dan veel sterker)
Ik had wel de gasnaald 1 standje armer gezet, morgen even terugzetten en proberen. :]
Mja, wilde graag foto's maken elders, dus dan maar even dit.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:01 schreef hicham het volgende:
Dat is duidelijker ja
Verder wel romantische foto's van je Fiero en KLX hoor
Maar wat doet dat stukje karton bij de kip in je pannetje met eten
Smaakte dat een beetje??
Ah, nou vallen de puzzelstukjes op z'n plek. Nu ik het weet zie ik het, maar net kon ik er niks van makenquote:
Bijna donker, mooie lichtjes, rode Fieroquote:Romantisch?![]()
quote:
Heej F5 en dan lees ik ditquote:Op zondag 17 juli 2005 00:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toegift, alleen voor jou.![]()
![]()
[afbeelding]
Niet voor Youssef, want die gaat alleen maar vreemd bij een ander forum op dit moment.![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toegift, alleen voor jou.![]()
![]()
[afbeelding]
Niet voor Youssef, want die gaat alleen maar vreemd bij een ander forum op dit moment.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |