Het was niet Luc die Rausdouwer had gekloond.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
Iemand andersWas toch Luc of niet
Of was jij het
Of heb je het er nu over wie het eerst was gekloond
Die heb ik nog wel over.quote:
Juist ja dat stuurtje moet ik ook hebben. De Ricky Carmicheal extra bend over stuurquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel over.![]()
Maar ik vind je stuur best ok. Maar goed als je toch bezig bent.![]()
Geen gezicht die zwarte motor, omdat je niet meer terugleest mijn piccie van vanochtend nog een keer.![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
origineelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:07 schreef One_Punch_Monkey het volgende:
Wat een poepzooi
Wil net gaan rijden, lekke band.
En ook mooi om iemand anders zijn bike te zien bloeien hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Maar vind het helemaal goed komen met mijn SM, echt mooi om je eigen bike weer op te bouwen![]()
Die is al ruim 2 weken thuis, en de motorzaak had er toen niets aan gedaan.quote:Ik zag dat je carb ook weer thuis en ok was / is![]()
![]()
Ik heb terug gelezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ook mooi om iemand anders zijn bike te zien bloeien hoor.![]()
![]()
![]()
[..]
Die is al ruim 2 weken thuis, en de motorzaak had er toen niets aan gedaan.![]()
Dus ik ben vandaag maar aan het poetsen en schoonspuiten geweest.
Het een en ander is terug te lezen.![]()
De vlotterbak heb ik nog even in de ultrasoon gehad bij Hans Anders, damn wat werkt dat goed.![]()
Jammer dat de machine te klein was voor de hele carb.![]()
Straks het zaakie terugbouwen..
quote:
Dan had je hem vandaag moeten bellen, nu kan hij niets meer voor je doen.quote:Morgen eerst die Bon bellen, MOET zondag echt tandwielen enzo hebben anders schiet het totaal niet op![]()
Hij maak je een O Ring op maat ?![]()
Misschien heeft ie het nu wel binnen. Kan ik ook gelijk wat stalenremleiding kopen en banjo's.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dan had je hem vandaag moeten bellen, nu kan hij niets meer voor je doen.![]()
Wat bedoel je met die laatste zin?![]()
Nee hoor... ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die (nog) niet gekloond is...
Ik ook niet, oldschool posters klonen nietquote:
Yups, hoe de hell weet jij datquote:
Ziet eruit alsof het bij de pijl, wega, weegschaal ligt. Zeker weet ik het nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ook niet, oldschool posters klonen niet![]()
[..]
Yups, hoe de hell weet jij dat
Sst straks komen er dievenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:25 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het bij de pijl, wega, weegschaal ligt. Zeker weet ik het niet![]()
Hmm. . Weegschaal dus..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Sst straks komen er dieven
Waar heb ji jgewoond dan
Waarom weet je dit en wie ben jequote:
Wie weet?!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom weet je dit en wie ben jeKen ik jou
Aardig gek dit
Ff serieus, woon je ook daarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:35 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wie weet?!![]()
Wanneer is de crosser klaar![]()
Ik woonde vroeger op de Jagerweg. Rasa Senang was tien jaar geleden nog van onsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ff serieus, woon je ook daarIk woonde er in ieder geval tot 5 a 6 maanden terug
Grappig, small world after all denk ik dan maar
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:40 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger op de Jagerweg. Rasa Senang was tien jaar geleden nog van ons![]()
En ik heb bij TNT ook in Dordt gewerkt.
Hoe dichter bij Dordt, hoe kloter het wordt![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |