Bwt, vriend, dat doe ik met Adobe ImageReadyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:13 schreef bwt het volgende:
Hicham, waarmee doe je filmpjes omzetten in gifs?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan het overwerken was ?
Werken is voor het plebsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan het overwerken was ?
zou je er zondag 1 voor mij willen meenemenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Bwt, vriend, dat doe ik met Adobe ImageReadyAdobe ImageReady zit meestal in een pakket samen met Adobe Photoshop. Te verkrijgen op het wereldwijde web, in de winkelrekken of op de eerstvolgende meet met mij / Mercy. Want laatstgenoemde vroeg er ook laatst wat over bij mij
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou je er zondag 1 voor mij willen meenemen![]()
??
en wiens kloon ben jij nou weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
??
Neem even contact op met m'n secretaresse wil je? 0906-666 keuzetoets 3 en dan zal ze even in mijn agenda kijken of ik wel tijd voor je hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
??
ik ben al een oude kloonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
[..]
En jij dan![]()
Jij ook met je suggestieve topictitel, had dan een andere TT gekozen
wat is er mis met zijn topic titel ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef hicham het volgende:
[..]
En jij dan![]()
Jij ook met je suggestieve topictitel, had dan een andere TT gekozen
niet vergeten vast te maken deze keer hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:26 schreef hlcham het volgende:
Ik zal maar eens even gaan kijken hoe die bagageset in elkaar zit nu ik iedereen heb afgeschrikt met mijn reactie
Nee, was iemand anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:04 schreef hicham het volgende:
Zij was de eerste gekloonde door Luc een hele tijd geledenDaar begon het allemaal mee
was voor zijn tijdquote:
is toch niet zo heel moeilijkquote:Ik sta even vast, weet even niet wat de volgorde is van het membraam, de gasnaald en een plastic dingetje.Hopelijk zo even via internet uit te zoeken, anders wordt het puzzelen, en ik ben een slechte puzzelaar.
![]()
Photoshop kan wel gif opslaan, maar niet animatedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met photoshop wil het mij niet lukken
Iemand andersquote:
Die is suggestief, dat zei ik tochquote:
Klap op je oog kun je krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef hoIIander172 het volgende:
[..]
niet vergeten vast te maken deze keer he
Ik doe het zo..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:45 schreef hoIIander172 het volgende:
is toch niet zo heel moeilijkhet kan maar op één manier...als je een beetje nadenkt lukt het je wel
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:07 schreef One_Punch_Monkey het volgende:
Wat een poepzooi
Wil net gaan rijden, lekke band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |