De liefde!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef cerror het volgende:
Tief op aandachtsgeile kuthoer en krijg grafkanker in je teelballen.
mogelijk... maar zou je vader zich niet aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef cerror het volgende:
Tief op aandachtsgeile kuthoer en krijg grafkanker in je teelballen.
En nu een weerwoord dat wel de moeite waard is a.u.b.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:00 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
mogelijk... maar zou je vader zich niet aangesproken voelen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Alcatraz het volgende:
Signatures zijn voor losers.
groetjes,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:58 schreef infra-roodborstje het volgende:
TT lijkt me duidelijk genoeg...
ik zoek creatieve input!!![]()
"It may be dark out there, but i still see you!"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:58 schreef infra-roodborstje het volgende:
TT lijkt me duidelijk genoeg...
ik zoek creatieve input!!![]()
ipv dat je nou met sig komt... maar nee... eerst om een slotje zeuren... leernichtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:16 schreef portier het volgende:
Verzin hier sig/ondertitel voor user
Dubbel, slotje.
of niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ipv dat je nou met sig komt... maar nee... eerst om een slotje zeuren... leernicht![]()
zeker een kanshebberquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:19 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"It may be dark out there, but i still see you!"
"Dit roodborstje kan je tv op afstand uitzetten!"
"Als een hittezoekende raket volop het doel af!"
"Het eerste roodborstje dat terugvecht!"
"Veni Vidi Infri: Ik kwam en zag het allemaal! Ook in het donker!"
"Look at my eyes man! Can't touch this!"
Ehehe, link in je sig naar dit topic, link dit topic door naar dat andere topic en link dat topic naar dit topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ipv dat je nou met sig komt... maar nee... eerst om een slotje zeuren... leernicht![]()
Aantal posts: 16001 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef portier het volgende:
[..]
Ehehe, link in je sig naar dit topic, link dit topic door naar dat andere topic en link dat topic naar dit topic.
ik kwam, ik zag, en ik moest kosten?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef portier het volgende:
Veni, vidi, vomi.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:24 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Aantal posts: 16001 (gemiddeld 13 per dag)
shit man... je hebt net een aanleiding voor een grof bier-topic gemist...![]()
Muy bien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik kwam, ik zag, en ik moest kosten?![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:28 schreef Rio het volgende:
ik kwam, ik zag, m'n eigen lul en ik moest kotsen
een persoonlijkheid?quote:
Het was .Doekje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
een persoonlijkheid?
wat is er trouwens met je .Doekje gebeurt?![]()
ga jij je druk maken om een puntquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was .Doekje.
En .Doekje. is een achterlijk kutuser.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ga jij je druk maken om een puntverzin liever een sig
![]()
quote:En .Doekje. is een achterlijk kutuser.
ja sorry, bij meerdere aanvragen moet ik euro's in rekening gaan brengenquote:
ik denk dat ik maar voor jou oplossing ga.. want hier komt weinig fatsoenlijks meer uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ja sorry, bij meerdere aanvragen moet ik euro's in rekening gaan brengen![]()
Omdat je dik bentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:54 schreef Doekje het volgende:
waarom pesten jullie mij altijd ???
.Doekje.
ie hebt nog een bult ideeenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Doekje het volgende:
ik ben niet dik,
en dun als je dat vergelijkt met die reet van jouw
.Doekje.
is wa proat vanquote:
Jou kop en mijn reet uit een raam, is net een tweeling..quote:
Wilden ze op de reet van je moeder niet de Zwanenburgbaan aanleggen een paar jaar geleden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Doekje het volgende:
ik ben niet dik,
en dun als je dat vergelijkt met die reet van jouw
.Doekje.
je doet je usericoon eer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:09 schreef Rio het volgende:
[..]
Wilden ze op de reet van je moeder niet de Zwanenburgbaan aanleggen een paar jaar geleden?
edit: of ben ik nu in de war met één van de bulten op die lelijke harses van je?
Wat bedoel je, naar klein kereltje? Dat ik irritant ben? Of dat ik een kabouter ben? Op beide suggesties: klopt. En bovendien ben ik beter dan jij.quote:
Wehehe, 15 replies op het hele forum. Wat zal je moeder trots op je zijn.quote:www.puntaap.nl.tt
eenschquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Rhapsody het volgende:
Je naam onder elke post zetten is anders ook redelijk irritant.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:50 schreef Rio het volgende:
Ik twijfel of het nog goedkomt.
Hahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:48 schreef Rio het volgende:
Nieuwe suggestie:
'Ik heb Domino D-Day wél overleefd'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |