stuk of 10 behoorlijke stukken (dat is een kleine portie, dan zit je behoorlijk vol als middelmatige eter) met saus kostte 3 euro. Goed te doen lijkt me zo? Nu krijgt hij fikse kortingen door de aantallen die hij inkoopt maar toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef Rio het volgende:
Echte kibbeling wordt idd van kabeljauw(filet) gemaakt, maar dat is nu eenmaal vrij prijzig.
visbakmeel/bloem weet het ff niet meer precies en water. Te halen bij de lokale groothandelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand tips over wat voor beslag je hiervoor dan moet gebruiken?
alsof iemand het verschil nog proeft tussen koolvis en kabeljauw als het eenmaal gefrituurt is in een gekruid beslag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef Rio het volgende:
Echte kibbeling wordt idd van kabeljauw(filet) gemaakt, maar dat is nu eenmaal vrij prijzig.
Bierbeslagje maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:45 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand tips over wat voor beslag je hiervoor dan moet gebruiken?
Voor die prijs moet er zwaar geld bij als je kabeljauw gebruikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
stuk of 10 behoorlijke stukken (dat is een kleine portie, dan zit je behoorlijk vol als middelmatige eter) met saus kostte 3 euro. Goed te doen lijkt me zo? Nu krijgt hij fikse kortingen door de aantallen die hij inkoopt maar toch.
Hij kreeg het anders allemaal gerund..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor die prijs moet er zwaar geld bij als je kabeljauw gebruikt.
*Meldt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
alsof iemand het verschil nog proeft tussen koolvis en kabeljauw als het eenmaal gefrituurt is in een gekruid beslag.
En wat voor bier kun je daar het beste voor gebruiken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:31 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Ja, oke... En hoe maak je dat dan?
ik heb er 4 maanden na mn middelbare school (was vroeg klaarquote:
Gewoon een pilsener , en je maakt het gewoon bier/meel/ei /peper/ zout /melkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat voor bier kun je daar het beste voor gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |