Hij is gewoon jaloers, je hebt meer aandacht van onze koningin gekregenquote:
Ging ik toch ff kijken of t spannend wasquote:
Hij moet nog toch wel gewend zijn om geen contact te krijgen van vrouwenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers, je hebt meer aandacht van onze koningin gekregen
Ho ho, ik heb ook mijn leven verbeterd hoor..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij moet nog toch wel gewend zijn om geen contact te krijgen van vrouwen![]()
Waarom lopen als ik ook kan duikenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil jullie gerust de zee in flikkeren hoor. Loop er dan maar eens overheen
Maar we moeten elkaars mail wel hebben lijkt mij.. voor die fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:37 schreef petitlapin het volgende:
ik heb nog een fan![]()
mijn fanclub heeft dan toch al twee leden![]()
![]()
Duiken is zooooooquote:
Wat dacht je van afdelingen? HRquote:
hhm check profiel, mail ze naar mij mail ik het wel door...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:48 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Maar we moeten elkaars mail wel hebben lijkt mij.. voor die foto
cyberpimpquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm check profiel, mail ze naar mij mail ik het wel door...
quote:
hahaha, nee IT-afdeling op een helpdeskquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit een reactie op krap 48 uur modje zijn?.
uhuhquote:
ik zet mijn mail liever niet op het net ... wil jij het jouwe geven ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Maar we moeten elkaars mail wel hebben lijkt mij.. voor die foto
Been there, seen it..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
hahaha, nee IT-afdeling op een helpdesk
Maak een hotmail account aan, dat heb ik ook gedaan. Nu nog mensen die mailenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zet mijn mail liever niet op het net ... wil jij het jouwe geven ?
Mail ze maar naar mij... Ik zorg ervoor dat iedereen ze te zien krijgt...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm check profiel, mail ze naar mij mail ik het wel door...
Deze week heeft hij een keer hier gepost hoor. Oplettenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mail ze maar naar mij... Ik zorg ervoor dat iedereen ze te zien krijgt...
Trouwens Sandra... Waar hangt TGT uit?
Dat heb ik gezien... rel met PL proberen uit te lokkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze week heeft hij een keer hier gepost hoor. Opletten
Voor de rest zal hij een leven hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien... rel met PL proberen uit te lokken![]()
*hint*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak een hotmail account aan, dat heb ik ook gedaan. Nu nog mensen die mailen
Het trieste is dat het ook echt waar is dat er niemand op dat krng mailt, het is bijna net zo nutteloos als mijn fotoboekquote:
TGT, ik een rel, enlighten me ... ik weet echt niet meer waarover het gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |