Ik ga even uit van de standaardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
afhankelijk van je page settings haha
Ik had eerst alles op 1 paginaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
afhankelijk van je page settings haha
Misschien dak vanaaf ff in de XO ben...quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien dak vanaaf ff in de XO ben...
Kom dr wel eens wat drinken met vriendinnetjes... Vind t opzich wel een ok tent... Leuke vrouwtjes iig... En voor de rest zuigt Haarlem sowiesoquote:
Man zonder verstandquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom dr wel eens wat drinken met vriendinnetjes... Vind t opzich wel een ok tent... Leuke vrouwtjes iig... En voor de rest zuigt Haarlem sowieso
Daar was ik dinsdagquote:
Je verstand zakt met de minuutquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar was ik dinsdag![]()
Nee ik lieg... Vond t te druk... Zat in Doria
Ik ben geen haarlemmer en zou t ook nooit willen zijn... Muggen zijn niet coolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je verstand zakt met de minuut![]()
Man zonder smaak
Hopeloos om het ook nog is uit te gaan leggen![]()
Cool!quote:
Missed me?quote:
Ja daar ben ik nu ook benieuwd naar, vanmorgen/middag was er ook al ietsquote:
U2, Amsterdam Arena, het was tofquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:53 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Cool!
Van wie, wat, waar ..etc?
Nu ervandoor is, afwas etc is klaar.. pffff![]()
Fijn weekend (alvast)!Party on
Ziek.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ziek.
Ach MissBliss talk to the hand en ga ergens anders mooie zielige verhaaltjes vertellen.![]()
Oeh, wat een rake sneerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou er ook maar om lachen ja als ik zo'n waardeloos figuur was. Wat kun je anders?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |