Dat heb ik er voor over morgenquote:
ahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Die wist trouwens niet hoe snel hij weer moest vertrekken toen bleek dat er een gat afgeveegd diende te worden.
Ook wel weer eens fijn dat je goed slaaptquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Om mij wordt nooit geroepen. Of ik hoor het gewoon niet, dat kan ook
. De laatste keer was de logé eerder bij de noodkreet als ik
.
3 kunnen het zelf, waarvan 1 dat ook altijd doet, maar de andere hanteren het principe 'gemak dient de mens'. Nr. 4 kan het nog nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
daar is er hier maar 1 bij wie dat moet.
1 luiert en 2 doen t zelf
Het is meer dat ik een beetje hardhorend benquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook wel weer eens fijn dat je goed slaapt![]()
kudtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die laat zich nu al goed genoeg voelen![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
3 kunnen het zelf, waarvan 1 dat ook altijd doet, maar de andere hanteren het principe 'gemak dient de mens'. Nr. 4 kan het nog niet.
O, nou uhh, wel lekker rustig in iedergevalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik een beetje hardhorend ben.
Volgens mij houden ze het dan gewoon opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
![]()
ik vrees dat die ene bij ons daar ook wel op uit is.
maar op school moeten ze zelf, dus dat scheelt wellicht
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, nou uhh, wel lekker rustig in iedergeval![]()
Men moet alles eens proberen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Da's volgens sommige mensen een zweepje ook, maar zou jij het willen?Ik bedoel maar...
ik kan me voorstellen dat het er uit lopen juist ook lekker kan zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
IddGelukkig gaan de jongens ook met de honden wandelen, kan ik even niet hebben.
quote:
dat kan ze nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze het dan gewoon op.
Wij deden dat om en om, ik die van 8uur , P die in de nacht en ik weer 's morgens vroegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom sliepen ze in de tijd dat ze nog nachtvoedingen kregen bij ons op de slaapkamer, werd Pat er iig wakker van
.
Ja, maar als ze plotseling trekt is het ook flink auquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het er uit lopen juist ook lekker kan zijn.
Pat kon het moeilijk van me overnemenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij deden dat om en om, ik die van 8uur , P die in de nacht en ik weer 's morgens vroeg![]()
Ze hebben ook nooit bij ons op de kamer geslapennouja, later kropen ze er wel eens bij
maar toen waren er geen voedingen meer
Uhm, denk dat ik ermaar van af zie, dit komt bedreigend overquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:05 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden na de maaltijd![]()
Borstvoeding ving ik altijd op, het liep er zo uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat kon het moeilijk van me overnemen. Zodra ze doorsliepen gingen ze naar hun eigen kamertje (heeft gelukkig nooit erg lang geduurd)
.
Tssss, chickenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm, denk dat ik ermaar van af zie, dit komt bedreigend over
ik trek nooit plotselingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, maar als ze plotseling trekt is het ook flink au
Wantquote:
Dan ben ik ook stoer somsquote:
Ja, nou, tjee... Had je niet iets duidelijkers kunnen zeggen danquote:
Da's niet erg aardigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:12 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je nog kan verassenMaar goed: we'll never know
Ik heb dat allemaal niet nodig, ik ben gewoon al stoer van mezelfquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nou, tjee... Had je niet iets duidelijkers kunnen zeggen dan. Ik dacht al dat je een piercing ergens doorheen had laten jassen, een tattoo had laten zetten of gebungeejumped ofzo....
Nagestreefd liefjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:14 schreef Stuart het volgende:
Ze lacht zonder gevoel
Een onbereikbaar doel
Wordt er toch naar gestreefd![]()
Ik heb daar wel vaker last van met liedjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |