Dat heb ik er voor over morgenquote:
ahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Die wist trouwens niet hoe snel hij weer moest vertrekken toen bleek dat er een gat afgeveegd diende te worden.
Ook wel weer eens fijn dat je goed slaaptquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Om mij wordt nooit geroepen. Of ik hoor het gewoon niet, dat kan ook
. De laatste keer was de logé eerder bij de noodkreet als ik
.
3 kunnen het zelf, waarvan 1 dat ook altijd doet, maar de andere hanteren het principe 'gemak dient de mens'. Nr. 4 kan het nog nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah
daar is er hier maar 1 bij wie dat moet.
1 luiert en 2 doen t zelf
Het is meer dat ik een beetje hardhorend benquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook wel weer eens fijn dat je goed slaapt![]()
kudtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die laat zich nu al goed genoeg voelen![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
3 kunnen het zelf, waarvan 1 dat ook altijd doet, maar de andere hanteren het principe 'gemak dient de mens'. Nr. 4 kan het nog niet.
O, nou uhh, wel lekker rustig in iedergevalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik een beetje hardhorend ben.
Volgens mij houden ze het dan gewoon opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
![]()
ik vrees dat die ene bij ons daar ook wel op uit is.
maar op school moeten ze zelf, dus dat scheelt wellicht
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, nou uhh, wel lekker rustig in iedergeval![]()
Men moet alles eens proberen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Da's volgens sommige mensen een zweepje ook, maar zou jij het willen?Ik bedoel maar...
ik kan me voorstellen dat het er uit lopen juist ook lekker kan zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
IddGelukkig gaan de jongens ook met de honden wandelen, kan ik even niet hebben.
quote:
dat kan ze nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze het dan gewoon op.
Wij deden dat om en om, ik die van 8uur , P die in de nacht en ik weer 's morgens vroegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom sliepen ze in de tijd dat ze nog nachtvoedingen kregen bij ons op de slaapkamer, werd Pat er iig wakker van
.
Ja, maar als ze plotseling trekt is het ook flink auquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het er uit lopen juist ook lekker kan zijn.
Pat kon het moeilijk van me overnemenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij deden dat om en om, ik die van 8uur , P die in de nacht en ik weer 's morgens vroeg![]()
Ze hebben ook nooit bij ons op de kamer geslapennouja, later kropen ze er wel eens bij
maar toen waren er geen voedingen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |