Welke interface heb je btw?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:48 schreef The-Sorcerer het volgende:
Die 2253 damage Mortal Strike is door die +30% damage Berserking buff die ik heb in die screenshot. (ligt in 2 huisjes in Warsong Gulch) Zonder die buff is het idd niet echt mogelijk om zo'n crit te krijgen tenzij je een beter wapen hebt. je moet al boven de 300 max. weapon damage zitten dan, oftewel je moet een Bonereaver's Edge/Spinal Reaper/Untamed Blade/Draconic Maul hebben. Uiteraard willen we allemaal wel een Sulfuras(372 max. weapon damage)
Overigens is hier mijn profile:
http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=5646
Daarmee PvP ik... ben nu bijna Exalted in Alterac Valley zodat ik eindelijk een fatsoenlijke ring kan krijgen... (al 8x roll verloren op Painweaver Band(eigenlijk moet ik niet te klagen tbh))
(stomme profiler btw, ik heb standaard 60 fire resist, 27 shadow resist, 10 frost resist)
Overigens vind ik de meeste equipment overrated... de PvP gear is ook supergoed (imo) en het enige wat echt veel verschil maakt is je wapen. Als ik niet MC kon doen was ik nu al wel rank10+ ofzo om die zooi te krijgen.
Errr, ik heb 't filmpje niet gezien hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja idd, en die migwi zeggen dat een druid een shaman kan pwnen omdat het toevallig in dit filmpje gebeurt, de shamans waar ik tegen vecht krijg ik 1 heal voor elkaar en dat is me instant heal met cooldown van 3 minuten, de rest word gepurged/ geinterupt, zo nu en dan frostshock met 500dmg of hoger en weg is me druid
Ja, geen enkel probleem.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Is WoW nog redelijk speelbaar is op US servers? Qua lag etc.
Natuurlijk krijg je dat met een flinke crit execute ook wel voor elkaar, laatst een 2800+ crit (als ik het goed heb) op een hele lage mob toen ik light feathers ging farmen in Moonbrookquote:Op zondag 17 juli 2005 14:46 schreef Max_Dark het volgende:
Die hadden wij ook geraden...alleen heb je volgens die guildie zieke strength nodig om 2200 te trekken (ik zeg van niet, hij zeurt altijd over warriors)
Kan bestwel vet sterk zijn hoor.... er zit zo'n priest in de BG op mijn server die altijd 220/tick SWP op mij doet ><quote:Op maandag 18 juli 2005 23:23 schreef Max_Dark het volgende:
Mijn hoogste crit is iets van 1200 met CoS en warlock +20%, en dan Mind Blast. Maar nerf priests want oh oh wat zijn ze overpowered!
Execute is niet gebaseerd op weapon damage of strength. puur op hoeveel rage je hebt, of enrage aan is, of je impale hebt, of het crit, etc.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef mvt het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je dat met een flinke crit execute ook wel voor elkaar, laatst een 2800+ crit (als ik het goed heb) op een hele lage mob toen ik light feathers ging farmen in Moonbrook
Toffe shoulders. PvP Gear?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:11 schreef The-Sorcerer het volgende:
Mijn damage record verbroken vandaag:
http://members.home.nl/csd/WoWScrnShot_071605_163934.jpg
Tanking Gearquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:48 schreef Rahl het volgende:
Toffe shoulders. PvP Gear?
Op 1 of andere manier is het mogelijk dat je gold en items kan dupen en dit heeft op heel veel servers al de economie verneukt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef R_o_N het volgende:
wat ?
Kan je dit verhaal mischien nog een keer, maar dan duidelijk neerzetten.. geen idee wat je nu bedoelt..
quote:[ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp] /WEB-INF/jsp/account/menu.jsp(7,0) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.common.core.ChooseTag" for tag "c:choose"'
hehe ja, maat van me had vergeten zijn gamecard in te voeren en kreeg net bericht dat hij nog 30 min speeltijd heeft..kreeg ie ook die errorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gvd gvd gvd gvd gvd, er is altijd wel iets mis met die Account Management pagina, nu weer dit:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |