Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:56 schreef sizzler het volgende:
Ik zou het liefst voor een coalitie GW-VVD-CDA gaan. Desnoods met PrdV erbij. Mits hij goede punten heeft.
Ik zou ook niet weten welke partij met de SP zou willen regeren, PvdA zal altijd eerder naar de VVD toe stappen. Of het moet zo'n grote overwinning worden voor de SP dat je er niet omheen kunt als PvdA maar dan verwacht ik niet dat zo'n coalitie de termijn vol zal maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Invloed hebben ze natuurlijk zeker al. Maar in de regering zie ik niet gebeuren daar is Nederland te rechts voor.
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Wil je de populistische gelukszoekers weer een kans geven? Nadat ze een heel grote kans met volle overgave hebben verprutst?
Zijn haarkleuring. Dat had ook donkerbruin kunnen zijn. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?
Ik doel op de rechts populisten in het algemeenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke kansen heeft Geert Wilders verprutst?
De PvdA verspreid geen zelf-walging. De SP wel. Vreemd figuur ben je toch weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:03 schreef Monidique het volgende:
Volgende keer stem ik PvdA, waarschijnlijk, maar ik wil toch echt geen kabinet met de SP.
Ach, dan kun je eigenlijk op geen enkele partij stemmen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik doel op de rechts populisten in het algemeen.
Ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten maar het staat wel leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef JanMichiel het volgende:
Wat staat daar in het Russisch in je sig du_ke?
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:06 schreef Chewie het volgende:
Ik zie het liefst een coalitie VVD D66 (maar dat maak ik denk ik niet meer mee in dit leven) desnoods aangevuld met PrdV. Laat die liberalen het maar een keer bewijzen en dan een keer zonder storen christelijk en/of sociaal democratische invloeden.
Zijn alle partijen tegenwoordig rechtspopulistisch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, dan kun je eigenlijk op geen enkele partij stemmen.
Goede vraag inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?
Onderbouw dan eens (aan de hand van het VVD programma) wat er niet liberaal aan de VVD is?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als die liberalen het eens een keer alleen mogen oplossen, waarom moet de VVD dan meedoen?
Onderbouwingen zijn voor liberalen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onderbouw dan eens (aan de hand van het VVD programma) wat er niet liberaal aan de VVD is?
Het wordt wel vaak geblaat maar een onderbouwing blijft uit.
Nee, maar je kunt iedereen wel afrekenen op het falen van anderen die er een vergelijkbaar gedachtengoed op na hielden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn alle partijen tegenwoordig rechtspopulistisch?
Lijkt mij duidelijk níét liberaal. OVer het algemeen beschouw ik de VVD overigens gewoon als een liberale partij, hoor.quote:De motie die Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft ingediend namens de VVD, en die verdere verpreiding van islamitische scholen in Nederland moet tegengaan, is strijdig met de Grondwet (artikel 23). Dat heeft CDA-minister Van der Hoeven vandaag gezegd in het vervolgdebat over de onderwijsbegroting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |