Heb jij een ban-knop ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:29 schreef twiejewurd het volgende:
hebben jullie quick reply?
nee waar kan ik die krijgen?quote:
Nergens, maar ik wil je wel laten zien hoe die werkt hoor.quote:
had je niet even kunnen wachten op het filmpje van die kerel. Nu doet ie alle moeite voor niks.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Nergens, maar ik wil je wel laten zien hoe die werkt hoor.
Done.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:20 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vertrouw erop dat de mod's mijn geweldig grappige topic bewaken; Post hier geen reply's
Dankje.quote:
Jou moeten we ook nog genezen. Komt wel goed. We pakken je voorzichtig aan. Die duivel die in je zit halen we er zo uit.quote:
Je zou het zeggen, ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:16 schreef NJ het volgende:
Is dit ineens R&P Feedback geworden?
Slaat dat op mijn post of op een andere post?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:16 schreef NJ het volgende:
Is dit ineens R&P Feedback geworden?
Als ik een vreemd mooi meisje tegen komt, en ze zegt hoi met een heel vriendelijk lachend gezicht is dat zeker geen baggerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoi met alleen een smiley is bagger.
Als je op straat een bekende tegen komt zeg je ook niet alleen hoi. Dan vraag je tenminste nog erbij hoe het met die persoon gaat.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Slaat dat op mijn post of op een andere post?
Jij kunt er ook niets aan doen. Je bent een nieuwe mod. Ik neem je niets kwalijk. Je moet het werk nog leren.
Je moet niet denken dat je blauwe kleurtje jou de ultieme wijsheid geeft. Werk je eerst maar eens op een goede manier in. Misschien ben je zelfs niet geschikt voor deze functie.
Net zoals een aantal forum admins misschien hun werk niet goed doen.
Als jij niet naar dat meisje toestapt om met haar te praten is het zeker bagger te noemenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als ik een vreemd mooi meisje tegen komt, en ze zegt hoi met een heel vriendelijk lachend gezicht is dat zeker geen bagger![]()
(in het voorgaande geval is het wel bagger want het is geen vreemd mooi meisje)
Ik ben rustig maar wil wel goede scripttaal zien hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:27 schreef NJ het volgende:
[..].
Rustig joh.
Was gewoon een opmerking van mijn kant. Niks bijzonders, ook niks achter zoeken..
Ben ik het niet mee eens.. niet iedereen is zo'n held om op zo'n meisje meteen af te stappen, maar misschien is voor die persoon wel de dag helemaal goed omdat er een mooi meisje hoi tegen hem gezegd heeft. Dan is het zeker geen bagger. Het ligt altijd aan de situatie dus een hoi met smiley is niet altijd bagger. puntquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als jij niet naar dat meisje toestapt om met haar te praten is het zeker bagger te noemen
Hoi en hoi. En dan niets meer zeggen is pure bagger.
stuur een mail naar: forum@fok.nlquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef Sterkere_Yerke het volgende:
Wanneer wordt Sterke_Yerke weer unbanned, het was een heel goede user?
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef Sterkere_Yerke het volgende:
Wanneer wordt Sterke_Yerke weer unbanned, het was een heel goede user?
Het lijkt me handiger als hij naar forum@fok.nl mailt, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:03 schreef FlyingFox het volgende:
In mijn optiek lijkt het me verstandig om te mailen naar forum@fok.nl.
ik heb vandaag al 1 mail naar forum@fok.nl gestuurdquote:Op zondag 17 juli 2005 22:09 schreef Snakey het volgende:
Ik krijg ineens zin om een mail naar forum@fok.nl te sturen.![]()
Heb je überhaupt op de linkjes in de OP geklikt?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef static het volgende:
Ooit wel eens een kans gegeven aan een nieuw topic, NJ?
Mod-archief 1.0
Ja, of je post het gewoon in het topic zelf. Meerdere gelijksoortige topics over dezelfde user vind ik niet echt nodig.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:46 schreef DamagedBrain het volgende:
Pool,
Als dat andere Annabel topic vol is mag hij dus weer open.
Daar kan ik wel mee leven.
Er zijn zoveel mensen in alle spanning dat boek aan het lezen, dat het gewoon erg flauw is om de climaxen te verraden. Daarom gaan de topics dicht en worden er mensen geband.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Ow, er is een Harry potter rage en er worden bans uitgedeelt?![]()
Straks is er weer een superman rage en mag daar niets over gepost worden?
Stelletje apen weerdaar
Maar daarom meteen een 48-uur ban voor te gaan geven?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen in alle spanning dat boek aan het lezen, dat het gewoon erg flauw is om de climaxen te verraden. Daarom gaan de topics dicht en worden er mensen geband.
Dat lijkt me vrij redelijk, ook al kunnen die boeken me persoonlijk niets boeien. Wat mij betreft mag Harry zelf wel dood eigenlijk.
Het word al een zeer lange tijd gedaan. Dat jij er niet bij kan.. alla.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Maar daarom meteen een 48-uur ban voor te gaan geven?
Ey: de boot titanic zinkt..In Das boot ook
Zinkt de Titanic?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef Mr. Orange het volgende:
Ey: de boot titanic zinkt..In Das boot ook
Het is fok, die mensen weten dat ze dit kunnen verwachten.. of nie dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Het word al een zeer lange tijd gedaan. Dat jij er niet bij kan.. alla.
Je accpeteerd het of je accepteerd het niet. Doe je het niet en je post een spoiler om mensen te jennen en je verpest een hoop plezier kun je eraf.
Get use to it.
*kuch* Clark Kent is superman *kuch*quote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Straks is er weer een superman rage en mag daar niets over gepost worden?
Jammer dan jij nou geen FA bentquote:
In een discussie over het nieuwe boek zou je het eventueel kunnen verwachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Het is fok, die mensen weten dat ze dit kunnen verwachten.. of nie dan?![]()
Ik ben het nooit tegengekomen iig. Daarom ook mijn reactie.
Je leven is dan verpest, omdat je het misschien gezien hed?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:47 schreef NJ het volgende:
[..]
In een discussie over het nieuwe boek zou je het eventueel kunnen verwachten.
Als het op deze manier gedaan wordt, dan is het enkel de bedoeling van de user in kwestie om mensen ermee te zieken en mag hij opzouten.
Nee, maar het is wel een kutstreek die een hoop mensen een hoop plezier kost en veel irritatie opwekt.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Je leven is dan verpest, omdat je het misschien gezien hed?
Dan heeft het editten en bannen dus nut.quote:De meeste lezers zullen het waarschijnlijk nie een gezien hebben
Voor doelbewust het plezier van een grote groep users verzieken krijg je een ban. Wat is daar onredelijk aan?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:54 schreef Mr. Orange het volgende:
een topic deleten en een waarschuwing de deur uit wil ook wel een effectief zijn..![]()
Maar volgens mij worden er geen waarschuwingen meer gegeven, maar meteen een 48-uur ban, want dat is zo makkelijk voor de kleurtjes![]()
Meteen 48uur erop knallen?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Voor doelbewust het plezier van een grote groep users verzieken krijg je een ban. Wat is daar onredelijk aan?
Ik zeg ook niet dat de crew consequent is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:01 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Meteen 48uur erop knallen?
mwa, wat is redelijk bij jullie. Een gebande user onder een kloon door laten posten?
Crewleden die users afkraken en er mee wegkomen?
Ow, volgens dagonet wel..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de crew consequent is.. Maar feit blijft dat zij doelbewust lopen te jennen en als je dit wilt gooien op het algehele banbeleid, dan moet je een topic in FB openen en dat niet bij de ONZmods aankaarten.
quote:
Die vind dat als een FA een topic sluit in een forum, dat je bij de modjes van dat forum moet wezen..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:10 schreef NJ het volgende:
[..].
Geef eens een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |