quote:ZI DINGIR NNGI E NE KANPA
ZI DINGIR NINGI E NE KANPA
ZI DINGIR ENNUL E NE KANPA
ZI DINGIR NINNUL E NE KANPA
ZI DINGIR ENN KURKUR E NE KANPA
ZI DINGIR NINN KURKUR E NE KANPA
ZI DINGIR N DA SHURRIM MA KANPA
ZI DINGIR NINNDA SHURRIM MA KANPA
ZI DINGIR ENDUL AAZAG GA KANPA
ZI DINGIR NINNDUL AAZAG GA KANPA
ZI DINGIR ENUHDDIL LA KANPA
ZI DINGIR NINN UHDDIL LA KANPA
ZI DINGIR ENMESHIR RAA KANPA
ZI DINGIR NINNME SHIR RAA KANPA
ZI DINGIR ENAA MAA A DINGIR ENLIL LAAGE KANPA
ZI DINGIR NINNA MAA A DINGIR NINNLIL LAAGE KANPA
ZI DINGIR SSISGI GISH MA SAGBA DAA NI IDDA ENNUBALLEMA KANPA
ZI DINGIR BHABBHAR L'GAL DEKUD DINGIR RI ENNEGE KANPA
ZI DINGIR NINNI DUGGAANI DINGIR A NNUNNA IA AN SAGGNNUUNGA GATHA GAN ENE KANPA!
Wauw, ambitieus. Ik wist niet dat jij je al aan de Zi Dingir uitdrijving kon wagen. Nou, met twee maal een Zi Dingir uitdrijving maakt het kwade geen kans meer.quote:
Er ging iets mis, er zit plots een Udug Mas-Uz-Da hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wauw, ambitieus. Ik wist niet dat jij je al aan de Zi Dingir uitdrijving kon wagen. Nou, met twee maal een Zi Dingir uitdrijving maakt het kwade geen kans meer.
Nee, jij bent nooit te laat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef NiNi het volgende:
Ik ben zeker te laat om mijn, laten we zeggen, "verbazing" uit te drukken over de nieuwe mod keuze?![]()
Goed voeder hoor, die demonische geiten. Uitje en wat ketchup er bij en op de BBQ.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er ging iets mis, er zit plots een Udug Mas-Uz-Da hier.![]()
Bedankt. Bij deze dan.quote:
Ben jij gek!? Wil je me dood hebben of zo? Niks ervan, mijn Necronomicon gaat gewoon weer in de waterdichte zak die uit de blaas van het eerste schaap dat door Mohammed aan werd Allah geofferd in de kist die van het hout van Jezus zijn crucifix is gemaakt waarna ik de kist afvul met wijwater en in de marianentrog laat zakken. Net als altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:18 schreef Dagonet het volgende:
Kan de heer Boenkel de Necronomicon weer even dichtdoen en terug in de kast zetten? De andere boeken worden onrustig.
mongool ga de buren aangeven ze hebben illegale software!!!!!quote:
rattengifquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het leuk om bagger topics om zeep te helpen. Ieder bagger topic killen.
I am the bagger killer![]()
Zouden die baggeraars niet weten wat ze doen? Volgens mij is baggeren een dwang neurose.
Binnenkort in het boekje DSM-IV ---> Baggeren
Worden alle baggeraars behandeld door een psychiater. Zal vast en zeker een medicijn voor zijn, er is voor alles een medicijn.
Kan dat niet geimplanteerd worden in de database?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:29 schreef Snakey het volgende:
Kan iemand hier [BeF] #131Neuken, bier, tieten van AMD64 en kutmods. even [BeF] #131 in de TT zetten.
Dat is vergeten namelijk.![]()
Ben jij baggeraar?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef Dos37 het volgende:
lama ween
Ik quote dos37.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:07 schreef Doekje het volgende:
ikkuh
heb je het tegen mij
ik post alleen maar waardevolle post
.Doekje.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben jij baggeraar?
Waarom zeg je niet wat er stond?
Kwam je de boel verzieken ?
Zojah dan pas je je maar aan of rot je lekker op
Baggeraars zijn inderdaad vieze vuile ratten. En dan helpt alleen rattengif.
Ongediertje moet bestreden worden. Uitgeroeid tot de kiem.
Tnx Pool!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef MofoF1 het volgende:
Wil een vriendelijke mod die reacties van Doekje even weghalen in dit topic: Pot Dicht ?
Alvast bedankt![]()
Juist een mooie 1-2 eerst veranderen in een BeF topic en dan meteen op slot knallen want we waren nog niet zo verquote:
Nu je het zegt ja ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:52 schreef Mr-Z het volgende:
OP klopt nog steeds niet.. we hebben 4 modjes tegenwoordig
Dank je. Mijn lemmingval stond op scherp.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:45 schreef twiejewurd het volgende:
Pool je was er snel bij goed bezig!!!
Hij is een goeie modquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:45 schreef twiejewurd het volgende:
Pool je was er snel bij goed bezig!!!
ik mag poolquote:
Havoc is manks te fanatiekquote:
open hem zelf maar weer bedoelen ze denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:22 schreef Conflict het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
open hem zelf maar weer bedoelen ze denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |