*~instap principe~*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
nee?
quote:
Deed instappen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is "STAP IN DAN!!!"
En niet dat het ergens op slaat, maar dat is het mooie er aan
Da`s een beetje moeilijk, het liefst gisterenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
Wanneer ga je er nou beginnen dan??
hahahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Da`s een beetje moeilijk, het liefst gisteren
In ieder geval direct na de bouwvak.
Mooie is, iedereen gaat hier vandaag met vakantie, kan dus niks overdragen
Dus ik zie jou ook nooit meerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Da`s een beetje moeilijk, het liefst gisteren
In ieder geval direct na de bouwvak.
Mooie is, iedereen gaat hier vandaag met vakantie, kan dus niks overdragen
Baaarrrddd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Een verbazingwekkende overeenkomst?
Je zou het wel denken he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:14 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zou dit een homo bar zijn
[afbeelding]
Inderdaad, een levenquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Wanneer ga je het vertellen dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Lekker hé. podver zeg, je zou die grijns op m`n gezicht moeten zien
Iedereen zegt hier, wat ben jij vrolijk dan![]()
en niemand weet het
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Quinny het volgende:
Huisje word erg gaaf trouwens. Wil er het liefst nu al in. Maar we moeten nog even wachten.
Daan's kamer word echt gaaf. En voor de babykamer zijn we eindelijk over eens wat er op de muren moet komen. En ik ben bang dat O-Ren me neerschiet, want ik ben weer veranderd van stijl
Die zinquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]whehehe dat krijg je met een homo als vent die denk ook verstand van kleur te hebben
hahahahaah meen je niet.......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Quinny het volgende:
Huisje word erg gaaf trouwens. Wil er het liefst nu al in. Maar we moeten nog even wachten.
Daan's kamer word echt gaaf. En voor de babykamer zijn we eindelijk over eens wat er op de muren moet komen. En ik ben bang dat O-Ren me neerschiet, want ik ben weer veranderd van stijl
Helaas heeft die vaak wel gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]whehehe dat krijg je met een homo als vent die denk ook verstand van kleur te hebben
Is goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hahahahaah meen je niet.......
Kom gauw kijken oke
Of happy hourquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:14 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zou dit een homo bar zijn
[afbeelding]
Daans kamer is mooi geworden zeg...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Quinny het volgende:
Dus je krijgt nog te horen wanneer je het mag vertellen?quote:
Bijna weekend gijsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ben het trouwens zat voor deze week..
Weer ruzie gehad met een collega over zijn manier van werken, dat het gewoon nergens op slaat.
Bekijk het eens ff lekker hier
Gijs, we zijn gewoon blij dat we van je huilen af zijn.quote:
Jij bent al aan de borrel natuurlijk ..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:27 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Bijna weekend gijs![]()
staat al 14 km file op mijn weg naar huis
Aan de borrel ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent al aan de borrel natuurlijk ..
Ach in de wetenschap zijn dat de meeste dagen zijn geweest voor je... kan deze file er nog wel bij
Dat heeft misschien te maken met die letters "M I E T J E" dat op je voorhoofd staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:43 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
had vanochtend toch wel last trouwens![]()
Anders ga je een stukje lopen ....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heeft misschien te maken met die letters "M I E T J E" dat op je voorhoofd staat.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Anders ga je een stukje lopen ....
Zelfgemaaktquote:Chocobo:
Kind kost 25 euro , maar ik geef hem aan Kep weg. Volgende keer denk ik aan jou pik Jij krijgt mijn FF verzamelboek trouwens,...... zelfgemaakt
Nog bedankt voor het tv aanbod GIjsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:46 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het tv aanbod GIjs! Je heerst
Kepler gaat er zeker blij mee zijn, al moettie wel zn buik inhouden alsie erlangs wil dan, de tv is nét iets minder breed dan zijn kamer
Zal ik jou eens een lekker pleziertje doen een keer?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.... geen probleem uiteraard.... als je er iemand een plezier mee kan doen
toch ?
Goddamn!quote:
Tof voor je manquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:59 schreef mr_Brown het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgen naar U2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
boze mail naar het management gestuurdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
StrrrrrrrrrrrrruikIk hoorde het van Kepler. Die kwam ik tegen bij de Makro Jaarpresentatie waarvoor hij speciaal naar de Makro kwam (en afgelast bleek te zijn
)
Heerlijk voor jeIk gun het je
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Voel me zoooo lekker nu. Na de bouwvak nog een paar weekjes hell en dan voortaan weer slapen tot 6,30 ofzo
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He briljantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:14 schreef ChOas het volgende:
Het is nu mevrouw en meneer Facedown
Was echt een gave bruiloft...
Morgenochtend om 05:30 ga ik ze wegbrengen naar het vliegveld voor hun huwelijksreis
Ik had gister sjans met een gigantische vrouw bij de gammaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een Keplertje gelopen
Tyfus... Ik ga dr nu maar mailen...
Serieus,........ wat een prachtige borsten zeg !quote:
Gijs,... als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een lekker pleziertje doen een keer?
Blond, blauwe ogen, lieve lach.quote:
sletquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, lieve lach.
Detailsquote:
Ik ben benieuwd of ze terugmaild ofzoquote:
ze is vast alles al vergetenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze terugmaild ofzo
Ja joh, daarom. Ik heb gevraagd of ze morgen tijd heeftquote:
Gijs!quote:
Ja, prima joh!quote:
Werk: kutquote:Op zondag 17 juli 2005 02:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, prima joh!
Net housewarming gehad van HTF... en nog een shoarmaatje naar binnen gegooid...
Life is good
En met jou dan ?
Gister in Utrecht zitten zweten op het terras hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
Serieus, waar is dat mooie weer dan
Ik hoor al een week dat het weekend mooi weer word, veel zon.
Gisteren geen zon gezien, en vandaag zou het NOG zonniger worden...
Ja, 2 x 0 = nog steeds 0.
Zwaar verbrand hier gisterenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
Serieus, waar is dat mooie weer dan
Ik hoor al een week dat het weekend mooi weer word, veel zon.
Gisteren geen zon gezien, en vandaag zou het NOG zonniger worden...
Ja, 2 x 0 = nog steeds 0.
Anders hou je ff je bijdehande hoofdquote:Op zondag 17 juli 2005 11:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders ga je nog verder naar het Noorden wonen![]()
Schijt een beer in het bos ?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
B. Sensation Black dubbel cd hebben?
Nee?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Anders ga je nog verder naar het Noorden wonen![]()
Hier ook hele dag zonnig hoorquote:
Nee, nu is er zon.. dus na 5 uur GTA ff buiten zittenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier ook hele dag zonnig hoorEr hangt vast maar 1 wolk hier in Nederland.... precies boven jouw huis
Dat zeggen ze altijd Gijsquote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo dan, ik heb last![]()
Ik bel de shoarmaboer, alles netjes besteld, niets aan het handje, tot hij zei hoe lang het ging duren... 45 minuten![]()
35 minuten gewacht, binnen 20 opquote:
Hoerquote:
Ben lekker bruin, begin op een neger te lijkenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef Chicobo het volgende:
*terug van strand*
Werdt pas om 2 uur goed weer
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo lekker slapen, morgen laatste werkdag voordat ik vakantie heb
Nog maar 2 weekjesquote:Op maandag 18 juli 2005 08:30 schreef Magneet het volgende:veel te vroeg en toch alweer een uur aan het werk
Die vrolijkheidquote:Op maandag 18 juli 2005 08:34 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Nog maar 2 weekjes
Én vrijdag vrij
Nou inderdaad.. ik moet zoiezo nog 5 weken werken, mij hoor je ook niet aftellenquote:
ik nog 4quote:Op maandag 18 juli 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. ik moet zoiezo nog 5 weken werken, mij hoor je ook niet aftellen
Die "Ik weet niks te zeggen dus doe een overkill aan smily posts" altijd van jouquote:
Ik heb helemaal niets meer van Wendy gehoord, geen sms, geen mail, geen MSN, niets.quote:
Tiggyquote:Op maandag 18 juli 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets meer van Wendy gehoord, geen sms, geen mail, geen MSN, niets.![]()
Nee gekquote:
Daanquote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
een goede morgen
Nog 5 nachtjes slapen in mijn oude huis. Het enige wat ik ga missen aan dit huis, is een Daan die in zijn bedje naar buiten zit te kijken. En op alle auto's die voorbij komen oh en oto zegt. En verder denk ik dat Daan ons buurmeisje gaat missen, vooral al haar kusjes die hij krijgt van haar als ze elkaar zien
Jullie hebben echt zo lieve zoonquote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
een goede morgen
Nog 5 nachtjes slapen in mijn oude huis. Het enige wat ik ga missen aan dit huis, is een Daan die in zijn bedje naar buiten zit te kijken. En op alle auto's die voorbij komen oh en oto zegt. En verder denk ik dat Daan ons buurmeisje gaat missen, vooral al haar kusjes die hij krijgt van haar als ze elkaar zien
1.70quote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee gekEen blond meisje, blauwe ogen, 1.70m, zo leuk
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
een goede morgen
Lul !quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
Oh tword weer zon week van de lurkers dus.
Ja goed hoor. Kan het weer allemaal aanquote:
heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 10:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Kan het weer allemaal aan
Was het lekker gisteren op het strand?
Of je post even iets zinnigs.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:24 schreef n00cL30n het volgende:
«f5»
Wat moet jij trouwens met al die kleine piemels in de ondertitel?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
lekker gechilled.... toen wij kwamen werd het juist beter weer
Mooi hoor Kwinniequote:Op maandag 18 juli 2005 11:29 schreef Quinny het volgende:
Volgende week zit ik hier lekker een bakkie te doen
[afbeelding]
Anders post je ff meer foto's van het huis?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:29 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:29 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Okequote:Op maandag 18 juli 2005 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders post je ff meer foto's van het huis?
We zijn natuurlijk allemaal reuze benieuwd waar jullie het al een paar weken over hebben
Toch een ruimte waar veel tijd in word doorgebracht inderdaad, mooi uitzicht ook?quote:
Goedemorgen mevrouw, wat moet ik vandaag voor U in elkaar zetten?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Quinny het volgende:
Onze steun en toeverlaat, de man die alles kan verbouwen
[afbeelding]
Godver! Groeit hij hard zeg!!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Ik zal jou es ff in elkaar zettenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw, wat moet ik vandaag voor U in elkaar zetten?
waar wij veel tijd in doorbrengen jaquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch een ruimte waar veel tijd in word doorgebracht inderdaad, mooi uitzicht ook?
zei O-Ren gisteravond ook tegen mijquote:
die schoenendozenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch een ruimte waar veel tijd in word doorgebracht inderdaad, mooi uitzicht ook?
Koooooooooooooommmmmmmmmmmm daaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnquote:
Ik denk dat jij er nog meer tijd in doorbrengt dan Sjo en ik bij elkaarquote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waar wij veel tijd in doorbrengen jaheerlijk chillen met een boekje enzo
![]()
maar cho1 minuut
klaar
![]()
vandaag alweer 30 minutenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nog meer tijd in doorbrengt dan Sjo en ik bij elkaar![]()
Waarom was je er niet bij gisteren, dan had die jou even inelkaar kunnen zetten?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw, wat moet ik vandaag voor U in elkaar zetten?
1 minuut joh? die jongen waardeert de mooie dingen in het leven nietquote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waar wij veel tijd in doorbrengen jaheerlijk chillen met een boekje enzo
![]()
maar cho1 minuut
klaar
![]()
Omdat ik nog teveel dingen moest doen op mn kamer voor de vakantie. Helaasquote:Op maandag 18 juli 2005 11:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom was je er niet bij gisteren, dan had die jou even inelkaar kunnen zetten?
ach! De een heeft veel schoenen, de ander speelt graag darkfather naquote:
Dan kom ik ook okequote:Op maandag 18 juli 2005 11:29 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
darkfatherquote:Op maandag 18 juli 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
ach! De een heeft veel schoenen, de ander speelt graag darkfather na
serieus.... 1 minuut... en dan 1x in de 2/3 dagen...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1 minuut joh? die jongen waardeert de mooie dingen in het leven niet
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... 1 minuut... en dan 1x in de 2/3 dagen...![]()
![]()
Zo lang en zo vaak als jij gaat is ook niet normaal hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
whehehehe DarkFatherquote:Op maandag 18 juli 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
ach! De een heeft veel schoenen, de ander speelt graag darkfather na
zegt de darkfarterquote:Op maandag 18 juli 2005 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe DarkFather
sorry...... moest weer lachen
Hoe wil je het dan noemen een neger die met een helm op en een zwaard loopt te zwaaienquote:Op maandag 18 juli 2005 12:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe DarkFather
sorry...... moest weer lachen
Toppiequote:Op maandag 18 juli 2005 11:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dan kom ik ook oke![]()
Jullie hebben echt zo'n mooi huis
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Zo lang en zo vaak als jij gaat is ook niet normaal hoor![]()
iig geen Fatherquote:Op maandag 18 juli 2005 12:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen een neger die met een helm op en een zwaard loopt te zwaaien
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gewoon een goede 3x per dag, dat is toch normaal
hahahaha vond em zowaar grappig...quote:
je hebt gekliktquote:
Ja, ik voel me ineens enormquote:
Kop 'm maar in...quote:
quote:
is te makkelijkquote:
Pervertquote:Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Daantje, nog steeds nooit in het echie gezoen
Is toch altijd een moment voor jezelf, heerlijk uitgebreid ffquote:Op maandag 18 juli 2005 11:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
gijssss....... boekie erbij....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:25 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Is toch altijd een moment voor jezelf, heerlijk uitgebreid ff![]()
Moguh trouwens..
Gijsssssssssssssssquote:Op maandag 18 juli 2005 13:25 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Is toch altijd een moment voor jezelf, heerlijk uitgebreid ff![]()
Moguh trouwens..
wiequote:Op maandag 18 juli 2005 13:32 schreef Magneet het volgende:
durft die Zeus hier eigenlijk niet meer te komen of wat?
Liefjequote:Op maandag 18 juli 2005 11:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dan kom ik ook oke![]()
Jullie hebben echt zo'n mooi huis
Gijs de tijd vliegt echt......... !!quote:
Vakantie afgelopenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Vanmorgen mijn laatste muur geverft.... bijna klaarAlleen nog de WC verbouwen maar daar zijn we ook al mee begonnen ! Zaterdag gaan we over
Jaquote:
Kopen ookquote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kopen ook
Kan je niet vast voor volgend jaar opnemen?
Kheb zelf ook kort vakantie
WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 juli 2005 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
'Uw moeder is een hoer' op kassabon
«f5» 14.gifquote:
Bomathequote:
neeee manquote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bomathe.... gat in de markt
Nog wat gevonden op de vacature sites?
Bijna verhuizen naar het nieuwe pand hequote:
IT .... allemaal functies die je absoluut niet wil doen..quote:
true true.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
watskebuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt ?
Dat moet voor mij wel het slechtste nummer van dit jaar zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef -Struikrover- het volgende:
watskebuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt ?
En dit is boeiend omdat......?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik trek dat nummer eeeecht niet ...
Geen idee....quote:
Ow okquote:Op maandag 18 juli 2005 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik nu naar je onderweg ben om klappen uit te delen![]()
Ik had het ook tegen mezelfquote:
Beste truckquote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=monk23
Was je er eerst positief over dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef Bastard het volgende:
Ok, het is hoogzomer, welliswaar geen zon in deze regionen, maar ik ben gewoon strontverkouden geworden
Ik begin zomers te haten in NL
Kgeef het altijd weer het voordeel van de twijfel, maar deze zomer mag van mij NU AL weer afgelopen zijn inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was je er eerst positief over dan?![]()
leuk....zwart schermquote:Op maandag 18 juli 2005 17:22 schreef Bastard het volgende:
Serieus, check deze cam, plein is hartstikke druk, auto's die net voetgangers ontwijken, bijna aanrijdingen..
Zie je die stil staande auto en link die gastjes op straat? Die zijn FOK! aan het kalken op de weg
http://vierdaagse.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=46&video=280
zit al 2 minuten naar een zwart scherm te starenquote:
Idem!! ... Beste filmpje ooit..quote:Op maandag 18 juli 2005 17:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zit al 2 minuten naar een zwart scherm te staren
ik ben echt weggelopen hierquote:Op maandag 18 juli 2005 17:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Idem!! ... Beste filmpje ooit..
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben echt weggelopen hierwat briljant zeg
![]()
Dat Maroksequote:Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef Bastard het volgende:
Die slecht verbinding van jullie dan
Paupers.
Nee, jij ezel. Marokkaan is met twee k's.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Bastard het volgende:
Jullie bedoelen denk ik: Marrokse, want zoals jullie weten is Marrokaan ook met 2 maal r.
Nee, jij ezel. Marokkaan is met twee k's.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Bastard het volgende:
Jullie bedoelen denk ik: Marrokse, want zoals jullie weten is Marrokaan ook met 2 maal r.
Zeg, meneer Glog... open je mailbox eens. Of zijn de verfdampen naar je hersenen gestegen en weet je niet meer hoe het moetquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeg, meneer Glog... open je mailbox eens. Of zijn de verfdampen naar je hersenen gestegen en weet je niet meer hoe het moet
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee, jij ezel. Marokkaan is met twee k's.![]()
Whoehahahahahahahahahahquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee, jij ezel. Marokkaan is met twee k's.![]()
Die B.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whoehahahahahahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()