*~instap principe~*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
nee?
quote:
Deed instappen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is "STAP IN DAN!!!"
En niet dat het ergens op slaat, maar dat is het mooie er aan
Da`s een beetje moeilijk, het liefst gisterenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
Wanneer ga je er nou beginnen dan??
hahahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Da`s een beetje moeilijk, het liefst gisteren
In ieder geval direct na de bouwvak.
Mooie is, iedereen gaat hier vandaag met vakantie, kan dus niks overdragen
Dus ik zie jou ook nooit meerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Da`s een beetje moeilijk, het liefst gisteren
In ieder geval direct na de bouwvak.
Mooie is, iedereen gaat hier vandaag met vakantie, kan dus niks overdragen
Baaarrrddd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Een verbazingwekkende overeenkomst?
Je zou het wel denken he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:14 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zou dit een homo bar zijn
[afbeelding]
Inderdaad, een levenquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Wanneer ga je het vertellen dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Lekker hé. podver zeg, je zou die grijns op m`n gezicht moeten zien
Iedereen zegt hier, wat ben jij vrolijk dan![]()
en niemand weet het
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Quinny het volgende:
Huisje word erg gaaf trouwens. Wil er het liefst nu al in. Maar we moeten nog even wachten.
Daan's kamer word echt gaaf. En voor de babykamer zijn we eindelijk over eens wat er op de muren moet komen. En ik ben bang dat O-Ren me neerschiet, want ik ben weer veranderd van stijl
Die zinquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]whehehe dat krijg je met een homo als vent die denk ook verstand van kleur te hebben
hahahahaah meen je niet.......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Quinny het volgende:
Huisje word erg gaaf trouwens. Wil er het liefst nu al in. Maar we moeten nog even wachten.
Daan's kamer word echt gaaf. En voor de babykamer zijn we eindelijk over eens wat er op de muren moet komen. En ik ben bang dat O-Ren me neerschiet, want ik ben weer veranderd van stijl
Helaas heeft die vaak wel gelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Magneet het volgende:
[..]whehehe dat krijg je met een homo als vent die denk ook verstand van kleur te hebben
Is goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hahahahaah meen je niet.......
Kom gauw kijken oke
Of happy hourquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:14 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zou dit een homo bar zijn
[afbeelding]
Daans kamer is mooi geworden zeg...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef Quinny het volgende:
Dus je krijgt nog te horen wanneer je het mag vertellen?quote:
Bijna weekend gijsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ben het trouwens zat voor deze week..
Weer ruzie gehad met een collega over zijn manier van werken, dat het gewoon nergens op slaat.
Bekijk het eens ff lekker hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |