Er is hier de afgelopen 2 dagen weer paniek uitgebroken. Onze manager (D) is een paar maanden overspannen thuis gebleven. Nu werkt ze alweer een tijdje halve dagen. D had in de tussentijd een assistent aangesteld om belangrijke zaken waar te nemen (externe kontkruiper 1) zodat zij het wat rustiger aan kon doen. Die is nu met vakantie en blijkt best veel dingen te hebben laten liggen waardoor er behoorlijk veel spoedeisend werk ligt. En dit terwijl 75% van de afdeling op vakantie is!
Nu wil D even snel overal grip op krijgen en de stress begint weer tot ongekende hoogte te stijgen. Snauwen, panisch lachen, in paniek werk herverdelen terwijl iedereen zo'n houding heeft van "bekijk het je maar, niet mijn probleem". En het leukste is dat D een nieuwe assistent heeft aangesteld (externe kontkruiper 2) die niemand kan luchten en ook geen reet doet.
![]()
Klap op de vuurpijl is dat ze haar manager (E) ook vervangt terwijl hij op vakantie is en toegang heeft tot zijn mailbox. Toen E meedeelde dat D hem zou vervangen stuurde zijn baas (M) een mail terug om te vragen of hij geen ander had! D heeft dit dus gelezen en was helemaal over de zeik en begon dit gefrustreerd rond te vertellen! Niet dat ze zoiets voor zich houdt.
![]()
Ik verwacht dat D na mijn vakantie 100% arbeidsongeschikt thuis zit.
[ Bericht 2% gewijzigd door Strolie75 op 13-07-2005 09:17:55 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo