Office humorquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik typ nog eens een verhaal ter vermaak van mijn mede-gijsjes.![]()
Ik heb het nu 2x gelezen..... snap er geen kont van met A, D, M, Q, P, Xquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik typ nog eens een verhaal ter vermaak van mijn mede-gijsjes.![]()
God, zo onduidelijk staat het er toch niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb het nu 2x gelezen..... snap er geen kont van met A, D, M, Q, P, X![]()
De tering ..... strol... M E D... kontkruiper nummer 1 ... kontkruiper nummer 2 ..quote:
Ja, sorry. Ik had jullie intelligentie blijkbaar wat te hoog ingeschat. Zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:11 schreef silver-surfer het volgende:
De tering ..... strol... M E D... kontkruiper nummer 1 ... kontkruiper nummer 2 ..
Kan je dat in een visio tekening wat verduidelijken ...
en wie is Q danquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
God, zo onduidelijk staat het er toch niet?
Mijn manager is D. En dat is een vrouw.
Haar baas is E.
En zijn baas is weer M.
Moet ik het met Paint uitleggen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had jullie intelligentie blijkbaar wat te hoog ingeschat. Zal niet meer gebeuren.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had jullie intelligentie blijkbaar wat te hoog ingeschat. Zal niet meer gebeuren.
Kom dan joh!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
Klaar?
Spuitelf hoor, durf je wel lekker anoniem op het internet?quote:
Instappen is het woord....quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spuitelf hoor, durf je wel lekker anoniem op het internet?
Je weet niet waar je mee speelt johhh.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ik ben blij als we op de volgende pagina zijn, dat scrollen door strols moeilijke verhaal iedere keer ook.
En maar klagen over een halve tepelquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ik ben blij als we op de volgende pagina zijn, dat scrollen door strols moeilijke verhaal iedere keer ook.
Stap dan in joh!!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ga je haar versieren Gijs?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over een uur weer werkenHet leuke vakantiekracht meisje is er ook, dezelfde uren als ik
Gijs.. to speak in the words of mother mary.. "Come again?"quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En maar klagen over een halve tepel
Strol. Vorige topic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. to speak in the words of mother mary.. "Come again?"
Dat is wel de bedoelingquote:
Onbijtenquote:
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:
duhhhhquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Magneet het volgende:
ik snapte die tekst van strol gewoon wel
Gijs, ik heb al slingers en lampies gekocht hoorquote:
En een voorraad rubbertjes? extra small met ribbelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik heb al slingers en lampies gekocht hoor
Serieus Gijs.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Weer zo`n verhaal, teveel tekst. Kut topictitel
Strol![]()
Hoef ik iig dat pokke-eind niet meer te rijdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs.
Ze slopen dat kleine lichaam van jou straks tegelijk met de gayfarm.
Waar blijf je voortaan eigenlijk overnachten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoef ik iig dat pokke-eind niet meer te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |