Iemand?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:26 schreef vamperotica het volgende:
Met betrekking tot....Alles eik!![]()
Kids, werk, leven..... uhm.... enz....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:
Zou ik ook een willekeurige kaart mogen?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:26 schreef vamperotica het volgende:
Met betrekking tot....Alles eik!![]()
Kids, werk, leven..... uhm.... enz....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:49 schreef freija het volgende:
[..]
[afbeelding]
Munten aas representeert, evenals de andere Azen, een in ons sluimerende potentie. In dit geval gaat het erom in onszelf of onze huidige situatie een kans te ontdekken, die de zin van het door Munten weergegeven element aarde tot goede, tastbaren resultaten leidt: tot uiterlijke, maar meer nog innerlijke rijkdom. Naast Bekers Aas is dit de grote 'gelukskaart' van de Kleine Arcana. Maar dit geluk wordt niet zonder meer in de schoot geworpen: het moet worden gevonden. Het is goed mogelijk dat het zoeken, zoals bij een naald in de hooiberg, heel veel moeite kost. Het resultaat is echter niet alleen gedegen en duurzaam, maar maakt ons ook diep gelukkig.
De Geliefdenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had graag een kaart, in het bijzonder over mijn situatie thuis. Het staat weer redelijk op ontploffen hier, hopelijk kan ik iets met wat jullie voor me in petto hebben. Thnx.
Ik heb nu mijn kaarten niet, maar als je vanavond nog geen reactie hebt trek ik wel voor je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou nog steeds graag een kaartje willen mbt relatie(s), vriendschaps-, familie- en liefdesrelaties
Iemand die daar tijd voor ziet?
ben beetje stil van hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Even een kaartje voor mn zusje..
Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.
I rest my case...![]()
Ik trok de volgende kaar voor je.... De beschrijving komt uit een boekje... Omdat ik het nog steeds heel erg eng vind om er mn eigen uitleg aan te geven...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou nog steeds graag een kaartje willen mbt relatie(s), vriendschaps-, familie- en liefdesrelaties
Iemand die daar tijd voor ziet?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef draculettetje het volgende:
dan een I Tjing voor zussie terug
46. het Omhoogdringen
Langzaam maar zeker groeien de planten en bomen in de natuur, zonder haast en zonder zich te storen aan eventuele obstakels. Ze groeien omdat dat zo in hun natuur ligt. Op dezelfde manier ben jij op weg om jouw zin in het leven te vinden, en jouw taak te vervullen. En wat je ook doet, en hoe bescheiden je baan of je studie ook is, ze is nodig zoals ook jij nodig bent in deze grote wereld als een piepklein schakeltje in het grote geheel.
Dit hexagram zegt dat je geen reuzensprongen moet nemen, en dat je niet in alles de eerste moet willen zijn. Er kan er maar één vooraan staan. Maar welke plaats je ook inneemt, doe het met stijl en op jouw unieke manier.
Als je dat doet, zal er een situatie ontstaan waarbij je op een spontane manier aan je omgeving kunt tonen wat je waard bent. Je gaven kunnen zich op een rustige manier ontwikkelen tot talenten.
Als je niet te impulsief of ongeduldig bent, zul je geluk hebben in de liefde en op financieel gebied.
zou je dat alsnog willen doen? zou ik erg fijn vinden! relatie(s) is nu een heet hangijzer bij me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn kaarten niet, maar als je vanavond nog geen reactie hebt trek ik wel voor je.
Is goed. Als ik mijn kaarten bij de hand heb trek ik een kaart voor je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zou je dat alsnog willen doen? zou ik erg fijn vinden! relatie(s) is nu een heet hangijzer bij me.
Nog eens!!!???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:49 schreef draculettetje het volgende:
en dan ook nog een kaartje voor de zussie
Pentakels Koningin
Element: Aarde.
Astrologische associatie: Maan in Stier.
Kernwoorden: overvloed, zekerheid, geschenk, ervaring, zinnelijk, ernstig.
Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.
word ik toch nog eens tante?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef -Jay-20- het volgende:
Zou iemand er eens een voor mij willen proberen te pakken?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zou iemand een kaart willen trekken voor me mbt relaties/liefde ?![]()
Bedankt alvast voor de moeite!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef livEliveD het volgende:
@Alicey, kun je een open legging voor me doen?![]()
Ik zal zo een kaartje voor je trekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:
doe voor mij maar een kaartje of 2.
1. betrekking tot vriendschap
2. betrekking tot liefde
3. status van me levenspad op dit moment
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:
2. betrekking tot liefde
Met betrekking tot liefde:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:
2. betrekking tot liefde
Op de 1e.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Enyalius het volgende:
thnx voor de kaart. op welke van de 3 vragen is die van toepassing?
en als er 1 ding dat ik haat dan is het wel de controle uit me handen geven met dit soort dingen
Ik ben toch wel benieuwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Enyalius het volgende:
ik kan het proberen, maar me hoofd is alles behalve leeg op het moment. de precisie zal laag zijn
Wat moet ik doen / hoe zal e.e.a. verlopen in een mogelijke conflict-situatie die grote gevolgen kan hebben?quote:
Met betrekking tot het derdequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:
2. betrekking tot liefde
Dat klinkt in ieder geval positief.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw trok ik
[afbeelding]
hmmm...beetje wazig. enige wat ik er uit kan halen is dat een samenwerkings verband een goeie uitwerking zal hebben.
mischien dat ik toch maar moed moet verzamelen om met die meid op werk te pratenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Staven 2
Je bent uit op respect, aanzien en controle. Wees direct en durf risico's te nemen. Zoek je misschien iemand die uit is op jouw sturing en input?
hmm dat zegt iedereen die tarot legt. ja de sleutel ligt op het eind dat betekend dat voor alles in jouw leven een oplossing zal zijn. helaas begin ik daar zelf erg aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Wereld
Je zou kunnen zeggen dat de wereld aan je voeten ligt.Alle stukjes vallen op hun plaats, waarmee je je doel bereikt. Je zult je dromen gestalte zien krijgen, het verleden achter je laten, en vrede in gedachten ervaren. Wat is gebroken zal heel worden en voor problemen zul je prachtige oplossingen vinden. Dat wat je hart nodig hebt zul je ervaren.
Wat vraag je of wat zoek je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef Enyalius het volgende:
en wat betreft de wereld aan me voeten e.d. ik weet niet. steeds meer word me ontnomen en dat waar ik om vraag krijg ik niet. en wat ik vraag is weinig en wordt minder elke keer dat ik om iets vraag.
Misschien gebeurt het wel omdat je je onvoldoende vasthoudt, en zo een makkelijk doelwit bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
ik zoek naar de reden waarom iedereen me naar beneden probeert te trappen. zowel op Aards als Astraal niveau
Waarom trappen mensen elkaar überhaupt naar beneden, lijkt me een veel interessantere vraag om te laten beantwoorden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
ik zoek naar de reden waarom iedereen me naar beneden probeert te trappen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:
2. betrekking tot liefde
Dank je Aliceyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
miss_sly, ik zou gisteren een kaart voor je trekken, maar ben het helemaal vergeten!
Bij deze alsnog
[afbeelding]
De Magier.
Je hoeft je geen zorgen te maken. Je bent op dit gebied iemand die intuitief op het juiste moment doet wat juist is, en datgene wat mogelijk is tot werkelijkheid maakt. Je bent je bewust van je handelen, en weet precies waarom je iets op een bepaalde manier doet.
Luister naar je intuitie en forceer niets in je handelen. Doe zoals goed voelt.
Ik zie trouwens nu dat vamperotica ook de Magier trok, als dat geen toeval is!
Voor wat het eerste aan gaat..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Wat hij zegt....
Uh... vraagt....
Voor mij dan bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |