abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29907338
Leuk. Dacht, trek even een kaart met betrekking tot mijn vorige relatie. Qua toekomst. .
Zwaarden 9, Bekers 10 en De Dood.

Duidelijker wordt het niet. .
pi_29915217
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:26 schreef vamperotica het volgende:
Met betrekking tot....Alles eik!
Kids, werk, leven..... uhm.... enz....
Iemand?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29922359
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:
Zou ik ook een willekeurige kaart mogen?

Dit is een kaart uit de kleine Arcana. de kleine Arcana gaat over alledaagse dingen.
Pentakelsworden ook wel Munten of Pentagrammen genoemd en ze zijn gerelateerd aan het element aarde en de tekens Stier, Maagd en Steenbok. Zij hebben betrekking op de materiële wereld, op concrete zaken. De kaarten van Pentakels worden geassocieerd met hulpbronnen, en zij hebben ook veel te maken met onze financiën, met werk dat geld oplevert, met verdiensten, uitgaven en besparingen. Pentakels hebben betrekking op zekerheid, groei en vooruitgang, winst en verlies. Ook status en gewichtigheid en de waarde van mensen en goederen vallen onder Pentakels.

Element: Aarde.
Astrologische associatie: Maan in Stier.

Kernwoorden: overvloed, zekerheid, geschenk, ervaring, zinnelijk, ernstig.

Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_29922668
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:26 schreef vamperotica het volgende:
Met betrekking tot....Alles eik!
Kids, werk, leven..... uhm.... enz....

Munten aas representeert, evenals de andere Azen, een in ons sluimerende potentie. In dit geval gaat het erom in onszelf of onze huidige situatie een kans te ontdekken, die de zin van het door Munten weergegeven element aarde tot goede, tastbaren resultaten leidt: tot uiterlijke, maar meer nog innerlijke rijkdom. Naast Bekers Aas is dit de grote 'gelukskaart' van de Kleine Arcana. Maar dit geluk wordt niet zonder meer in de schoot geworpen: het moet worden gevonden. Het is goed mogelijk dat het zoeken, zoals bij een naald in de hooiberg, heel veel moeite kost. Het resultaat is echter niet alleen gedegen en duurzaam, maar maakt ons ook diep gelukkig.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_29923007
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:49 schreef freija het volgende:

[..]

[afbeelding]

Munten aas representeert, evenals de andere Azen, een in ons sluimerende potentie. In dit geval gaat het erom in onszelf of onze huidige situatie een kans te ontdekken, die de zin van het door Munten weergegeven element aarde tot goede, tastbaren resultaten leidt: tot uiterlijke, maar meer nog innerlijke rijkdom. Naast Bekers Aas is dit de grote 'gelukskaart' van de Kleine Arcana. Maar dit geluk wordt niet zonder meer in de schoot geworpen: het moet worden gevonden. Het is goed mogelijk dat het zoeken, zoals bij een naald in de hooiberg, heel veel moeite kost. Het resultaat is echter niet alleen gedegen en duurzaam, maar maakt ons ook diep gelukkig.

Dank je voor deze kaart!

Heb geloof ik wel eens laten weten dat ik op verschillende punten belangrijke beslissingen "moet" maken... En eigenlijk staan al die punten weer met elkaar in verbinding... En soms heb ik het gevoel dat alles vanzelf gaat en dat alles wel op zn pootjes terecht komt. En andere keren heb ik weer het gevoel dat alles wat tegen kan zitten ook tegen zit...
pi_29961195
Ik had graag een kaart, in het bijzonder over mijn situatie thuis. Het staat weer redelijk op ontploffen hier, hopelijk kan ik iets met wat jullie voor me in petto hebben . Thnx.
pi_29962931
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had graag een kaart, in het bijzonder over mijn situatie thuis. Het staat weer redelijk op ontploffen hier, hopelijk kan ik iets met wat jullie voor me in petto hebben . Thnx.
De Geliefden
Deze kaart verwijst aan de ene kant naar een grote liefdeservaring, en houdt ons aan de andere kant voor dat zo'n stap met een noodzakelijke beslissing samen dient te gaan. Ze kan ook voor een beslissing staan die niets met de liefde heeft te maken, en in dat geval betekent De Geliefden dat we deze beslissing met heel ons hart zullen moeten nemen zonder achterdeurtjes open te houden. In ons werk zullen we tot een duidelijke keuze moeten komen en ons innerlijk voorbehoud laten varen. Op het niveau van bewustzijn geeft De Geliefden aan dat we ons van onze mogelijkheden bewust worden wanneer we ons bewust beperken en achter een gedane keuze blijven staan. Alleen wanneer we zonder compromissen een beslissing nemen en ons eraan houden, vinden we de weg naar een gelukkig stemmende ervaring. Ten aanzien van persoonlijke relaties staat deze kaart voor een grote liefde die ons diep raakt

K durf er nog steeds niet goed mn eigen uitleg aan te geven, dus maar weer die uit een boekje....
pi_29989868
Even een kaartje voor mn zusje..

Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.

I rest my case...
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:50:38 #259
5428 crew  miss_sly
pi_29989947
Ik zou nog steeds graag een kaartje willen mbt relatie(s), vriendschaps-, familie- en liefdesrelaties
Iemand die daar tijd voor ziet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_29990030

dan een I Tjing voor zussie terug

46. het Omhoogdringen
Langzaam maar zeker groeien de planten en bomen in de natuur, zonder haast en zonder zich te storen aan eventuele obstakels. Ze groeien omdat dat zo in hun natuur ligt. Op dezelfde manier ben jij op weg om jouw zin in het leven te vinden, en jouw taak te vervullen. En wat je ook doet, en hoe bescheiden je baan of je studie ook is, ze is nodig zoals ook jij nodig bent in deze grote wereld als een piepklein schakeltje in het grote geheel.

Dit hexagram zegt dat je geen reuzensprongen moet nemen, en dat je niet in alles de eerste moet willen zijn. Er kan er maar één vooraan staan. Maar welke plaats je ook inneemt, doe het met stijl en op jouw unieke manier.

Als je dat doet, zal er een situatie ontstaan waarbij je op een spontane manier aan je omgeving kunt tonen wat je waard bent. Je gaven kunnen zich op een rustige manier ontwikkelen tot talenten.

Als je niet te impulsief of ongeduldig bent, zul je geluk hebben in de liefde en op financieel gebied.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:54:06 #261
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29990068
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou nog steeds graag een kaartje willen mbt relatie(s), vriendschaps-, familie- en liefdesrelaties
Ik heb nu mijn kaarten niet, maar als je vanavond nog geen reactie hebt trek ik wel voor je.
pi_29990109
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Even een kaartje voor mn zusje..

Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.

I rest my case...
ben beetje stil van hoor
pi_29990139
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik trok de volgende kaar voor je.... De beschrijving komt uit een boekje... Omdat ik het nog steeds heel erg eng vind om er mn eigen uitleg aan te geven...

.De Magiër

Deze kaart betekent zelfbewustzijn en slimme handigheid en is het symbool van problemen die overwonnen worden en uitdagingen die tot een succesvol einde zullen worden gebracht. Het bijzondere vermogen van De Magiër tot het beïnvloeden van de werkelijkheid, berust op de grote harmonie tussen onze geest en onze intuïtie, tussen het bewuste en het onbewuste. Op het vlak van werk toont De Magiër dat we initiatief kunnen nemen. We zouden financieel succes kunnen hebben, een stapje hoger op de ladder kunnen komen of iets moeilijks kunnen volbrengen. Daarnaast geeft de Magiër aan dat we een beter totaalbeeld krijgen. In persoonlijke relaties wijst deze kaart op een periode van grote aantrekkingskracht. De Magiër geeft uitdrukking aan het besef van eenheid en de kracht die in deze relatie te vinden is.
pi_29990263
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef draculettetje het volgende:

dan een I Tjing voor zussie terug

46. het Omhoogdringen
Langzaam maar zeker groeien de planten en bomen in de natuur, zonder haast en zonder zich te storen aan eventuele obstakels. Ze groeien omdat dat zo in hun natuur ligt. Op dezelfde manier ben jij op weg om jouw zin in het leven te vinden, en jouw taak te vervullen. En wat je ook doet, en hoe bescheiden je baan of je studie ook is, ze is nodig zoals ook jij nodig bent in deze grote wereld als een piepklein schakeltje in het grote geheel.

Dit hexagram zegt dat je geen reuzensprongen moet nemen, en dat je niet in alles de eerste moet willen zijn. Er kan er maar één vooraan staan. Maar welke plaats je ook inneemt, doe het met stijl en op jouw unieke manier.

Als je dat doet, zal er een situatie ontstaan waarbij je op een spontane manier aan je omgeving kunt tonen wat je waard bent. Je gaven kunnen zich op een rustige manier ontwikkelen tot talenten.

Als je niet te impulsief of ongeduldig bent, zul je geluk hebben in de liefde en op financieel gebied.

Uhm... Jahaa.. Auw!

hoewel... dat van van de eerste willen zijn? Die vat ik nie helemaal....

En impulsief zal ik ook altijd wel blijven vrees ik!
En ach ongeduldig.... Dat ligt helemaal aan de situatie!
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:01:37 #265
5428 crew  miss_sly
pi_29990347
Dank je vamperotica
k moet hier nog eens goed over denken; juist mbt de diverse persoonlijke relaties zou ik wat input kunnen gebruiken, en daar is het vrij summier over. Wel bijzonder vind ik het zinnetje dat de magier het bijzondere vermogen heeft tot het beinvloeden van de werkelijkheid...dat raakt me ergens van binnen
  Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:03:13 #266
5428 crew  miss_sly
pi_29990395
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb nu mijn kaarten niet, maar als je vanavond nog geen reactie hebt trek ik wel voor je.
zou je dat alsnog willen doen? zou ik erg fijn vinden! relatie(s) is nu een heet hangijzer bij me.
pi_29991962
en dan ook nog een kaartje voor de zussie

Pentakels Koningin

Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.

word ik toch nog eens tante?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:50:09 #268
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29991977
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

zou je dat alsnog willen doen? zou ik erg fijn vinden! relatie(s) is nu een heet hangijzer bij me.
Is goed. Als ik mijn kaarten bij de hand heb trek ik een kaart voor je.
pi_29992079
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:49 schreef draculettetje het volgende:
en dan ook nog een kaartje voor de zussie

Pentakels Koningin

word ik toch nog eens tante?
Nog eens!!!???
pi_30018966
Zou iemand er eens een voor mij willen proberen te pakken?
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_30028014
Zou iemand een kaart willen trekken voor me mbt relaties/liefde ?

Bedankt alvast voor de moeite!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:13:46 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30037440
miss_sly, ik zou gisteren een kaart voor je trekken, maar ben het helemaal vergeten!

Bij deze alsnog

De Magier.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je bent op dit gebied iemand die intuitief op het juiste moment doet wat juist is, en datgene wat mogelijk is tot werkelijkheid maakt. Je bent je bewust van je handelen, en weet precies waarom je iets op een bepaalde manier doet.

Luister naar je intuitie en forceer niets in je handelen. Doe zoals goed voelt.

Ik zie trouwens nu dat vamperotica ook de Magier trok, als dat geen toeval is!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:14:40 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30037464
Heeft iemand trouwens nog een kaart voor mij op het gebied van beslissingen nemen?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:17:29 #274
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30037554
@Alicey, kun je een open legging voor me doen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:21:12 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30037664
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:43 schreef -Jay-20- het volgende:
Zou iemand er eens een voor mij willen proberen te pakken?

Pentakels 2

Pentakels 2 staat voor aanpassing en balans. Je weet precies wat je behoeften zijn en weet die te vervullen. Je kunt je snel aanpassen als dat nodig is, en bent bereid om in een keer een totaal andere weg in te slaan dan je van plan was als dat nodig blijkt. Door deze open instelling ben je in staat om mensen samen te laten werken, en kun je gestage vooruitgang boeken. Humor is een manier van relativeren voor je.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:27:53 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30037844
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zou iemand een kaart willen trekken voor me mbt relaties/liefde ?

Bedankt alvast voor de moeite!

Pentakels Schildknaap

Pentakes Schildknaap is een kaart die gaat over het waamaken van plannen en een praktische kijk. Gebruik je verstand, stop met dagdromen, en denk na over wat je precies wilt en hoe je dat kunt bereiken. Wat je zoekt is dichtbij, probeer daar op te vertrouwen. Toon jezelf betrouwbaar, en vind wat je zoekt.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:36:00 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038091
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef livEliveD het volgende:
@Alicey, kun je een open legging voor me doen?

De Geliefden

De Geliefden is de kaart van liefde en een band met anderen. Daarnaast staat de kaart ook voor oprecht zijn naar jezelf toe. Misschien zit je met een moreel dilemma. Probeer uit te zoeken waar je precies staat, en wees ten alle tijden eerlijk tegen jezelf. Denk na over wat je echt belangrijk vindt, en weet dat je soms alleen tussen 2 kwaden kunt kiezen. Wees open en eerlijk tegen degenen die je lief hebt. De juiste weg is die weg waarbij je trouw blijft aan je eigen ethiek.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:36:37 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038106
Heb ik zo iedereen gehad, of staat er nog iemand in de wacht?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:38:19 #279
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30038169
Thnx Alicey
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:53:45 #280
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30038620
doe voor mij maar een kaartje of 2.

1. betrekking tot vriendschap
2. betrekking tot liefde
3. status van me levenspad op dit moment
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:54:27 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038640
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:53 schreef Enyalius het volgende:

2. betrekking tot liefde
Ik zal zo een kaartje voor je trekken.

Zou jij er eentje voor mij kunnen trekken?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:55:28 #282
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30038679
ik kan het proberen, maar me hoofd is alles behalve leeg op het moment. de precisie zal laag zijn
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:00:49 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038812
quote:

2. betrekking tot liefde

De Hogepriesteres

De hoge priesteres staat voor het toelaten van het passieve vrouwelijke in jezelf. Sta open voor anderen, wees passief en geduldig en vertrouw op je intuitie. Probeer niet teveel te sturen in wat moet gebeuren, maar laat het aan je voorbij gaan. Je kijkt dieper dan de oppervlakte, gebruik die capaciteit om iets met het verborgene te doen in anderen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:04:47 #284
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30038939
thnx voor de kaart. op welke van de 3 vragen is die van toepassing?
en als er 1 ding dat ik haat dan is het wel de controle uit me handen geven met dit soort dingen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:05:22 #285
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038957
quote:

2. betrekking tot liefde
Met betrekking tot liefde:

Staven 2

Je bent uit op respect, aanzien en controle. Wees direct en durf risico's te nemen. Zoek je misschien iemand die uit is op jouw sturing en input?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:05:58 #286
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038980
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Enyalius het volgende:
thnx voor de kaart. op welke van de 3 vragen is die van toepassing?
en als er 1 ding dat ik haat dan is het wel de controle uit me handen geven met dit soort dingen
Op de 1e.

Dat aspect dat je controle uit handen geven haat blijkt wel uit de 2e kaart.

Het gaat trouwens niet zo zeer om uit handen geven, maar eerder zelf er buiten staan bij de eerste kaart.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:06:15 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30038989
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Enyalius het volgende:
ik kan het proberen, maar me hoofd is alles behalve leeg op het moment. de precisie zal laag zijn
Ik ben toch wel benieuwd.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:06:46 #288
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30039010
wat is je vraagstelling ?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:08:06 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30039049
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:06 schreef Enyalius het volgende:
wat is je vraagstelling ?
Wat moet ik doen / hoe zal e.e.a. verlopen in een mogelijke conflict-situatie die grote gevolgen kan hebben?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:12:07 #290
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30039195
quote:

2. betrekking tot liefde
Met betrekking tot het derde

De Wereld

Je zou kunnen zeggen dat de wereld aan je voeten ligt. Alle stukjes vallen op hun plaats, waarmee je je doel bereikt. Je zult je dromen gestalte zien krijgen, het verleden achter je laten, en vrede in gedachten ervaren. Wat is gebroken zal heel worden en voor problemen zul je prachtige oplossingen vinden. Dat wat je hart nodig hebt zul je ervaren.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:13:19 #291
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30039236
voor jouw trok ik

hmmm...beetje wazig. enige wat ik er uit kan halen is dat een samenwerkings verband een goeie uitwerking zal hebben.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:19:26 #292
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30039426
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:13 schreef Enyalius het volgende:
voor jouw trok ik
[afbeelding]

hmmm...beetje wazig. enige wat ik er uit kan halen is dat een samenwerkings verband een goeie uitwerking zal hebben.
Dat klinkt in ieder geval positief. Ikzelf haal uit die kaart overigens meer het losbreken van wat me tegenstaat.. Maar ik vraag met opzet om een kaart omdat waar het mezelf betreft de kans groot is dat ik zelf waarschijnlijk zie wat ik wil zien, of juist zie waar ik bang voor ben.

Bedankt voor de kaart.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:20:42 #293
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30039461
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:

[..]
Staven 2

Je bent uit op respect, aanzien en controle. Wees direct en durf risico's te nemen. Zoek je misschien iemand die uit is op jouw sturing en input?
mischien dat ik toch maar moed moet verzamelen om met die meid op werk te praten ben niet echt op zoek naar iemand die naar sturing op zoek is. mijn pupillen ok, maar mijn partner zeker niet.
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:

[..]
De Wereld

Je zou kunnen zeggen dat de wereld aan je voeten ligt. Alle stukjes vallen op hun plaats, waarmee je je doel bereikt. Je zult je dromen gestalte zien krijgen, het verleden achter je laten, en vrede in gedachten ervaren. Wat is gebroken zal heel worden en voor problemen zul je prachtige oplossingen vinden. Dat wat je hart nodig hebt zul je ervaren.
hmm dat zegt iedereen die tarot legt. ja de sleutel ligt op het eind dat betekend dat voor alles in jouw leven een oplossing zal zijn. helaas begin ik daar zelf erg aan te twijfelen.

en wat betreft de wereld aan me voeten e.d. ik weet niet. steeds meer word me ontnomen en dat waar ik om vraag krijg ik niet. en wat ik vraag is weinig en wordt minder elke keer dat ik om iets vraag.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:24:17 #294
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30039552
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:20 schreef Enyalius het volgende:

en wat betreft de wereld aan me voeten e.d. ik weet niet. steeds meer word me ontnomen en dat waar ik om vraag krijg ik niet. en wat ik vraag is weinig en wordt minder elke keer dat ik om iets vraag.
Wat vraag je of wat zoek je?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:26:05 #295
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30039600
ik zoek naar de reden waarom iedereen me naar beneden probeert te trappen. zowel op Aards als Astraal niveau. ik begin zeer ontmoedigt te raken en zie het nut van dingen niet meer in. zelf heb ik 2 theorien: 1 ze gunnen me gewoon niks of 2. ze proberen me laag te houden zodat ik niet arrogant word en de kracht tot me hoofd stijgt
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:27:27 #296
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30039645
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
ik zoek naar de reden waarom iedereen me naar beneden probeert te trappen. zowel op Aards als Astraal niveau
Misschien gebeurt het wel omdat je je onvoldoende vasthoudt, en zo een makkelijk doelwit bent.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:04:38 #297
56260 jeremiah
Cameron Diazzzz
pi_30040638
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Enyalius het volgende:
ik zoek naar de reden waarom iedereen me naar beneden probeert te trappen.
Waarom trappen mensen elkaar überhaupt naar beneden, lijkt me een veel interessantere vraag om te laten beantwoorden.
pi_30043937
quote:

2. betrekking tot liefde

Wat hij zegt....
Uh... vraagt....
Voor mij dan bedoel ik
pi_30044038
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
miss_sly, ik zou gisteren een kaart voor je trekken, maar ben het helemaal vergeten!

Bij deze alsnog

[afbeelding]

De Magier.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je bent op dit gebied iemand die intuitief op het juiste moment doet wat juist is, en datgene wat mogelijk is tot werkelijkheid maakt. Je bent je bewust van je handelen, en weet precies waarom je iets op een bepaalde manier doet.

Luister naar je intuitie en forceer niets in je handelen. Doe zoals goed voelt.

Ik zie trouwens nu dat vamperotica ook de Magier trok, als dat geen toeval is!
Dank je Alicey
Ik dacht al dat je daar met de film niet aan toe zou komen, maar dat geeft ook niet hoor!

Inderdaad dezelfde kaart, en dat zal zeker geen toeval zijn. Ik had alleen zo gehoopt op een beetje richting, maar ik word tot tweemaal toe teruggeworpen op mezelf en mijn intuitie. Dan zal ik het daar kennelijk ook wel mee moeten kunnen doen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:45:44 #300
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_30044128
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wat hij zegt....
Uh... vraagt....
Voor mij dan bedoel ik
Voor wat het eerste aan gaat..

Pentakels Schildknaap

Gooi je capaciteiten in de strijd en probeer vooral realistisch te zijn. Vertrouwen hebben in anderen is een sleutel voor vriendschap. Laat jezelf zien van een betrouwbare kant, zodat men weet wat men aan je heeft. Met gezond verstand kun je echter al komen waar je wil zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')