quote:Op donderdag 17 november 2005 04:48 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dit spelletje ga ik de komende paar maanden wel "winnen", denk ik![]()
Ja in principe maakt mij het koude weer ook niet uit. Wat mij wel irriteert als je de ene dag in je t-shirtquote:
Kost nogal veel om 4x per jaar heen en weer te vliegen....quote:Op donderdag 17 november 2005 05:01 schreef PLAE@ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf denk dat mocht ik emigreren ik toch wel iets van 4x per jaar heen en weer vlieg. En dat iemand het dan teveel moeite vindt om 20 uur te vliegen daar kan ik met m'n hoofd echt niet bij
Maar goed ik ben m'n hele jeugd al niet anders gewend dan ver en lang te moeten reizen naar familie. Maar je hebt mensen die zooooo kunnen zeuren![]()
Verder vind ik het topic nog steeds erg interessant![]()
Oh jah.... die was ik nog even vergeten.. Ik heb 15 vakantie dagen (plus nog wat vaste feestdagen).quote:Op donderdag 17 november 2005 05:09 schreef popolon het volgende:
Vier keer is meteen weer het andere uiterste.
Wordt vrij lastig gezien de 20 vakantiedagen, moet ook wat dagen vrijhouden voor als er mensen hier komen.
Financieel gaat 't dan ook aardig oplopen.
Ja ik ben nu wakkerquote:Op donderdag 17 november 2005 05:18 schreef PLAE@ het volgende:
Nou posten jullie ineens als gekkenik wilde mezelf nog verbeteren dat ik alleen vertrek als dat financieel goed voor me is en ik het me ook kan veroorloven om heen en weer te reizen.
Eigenlijk alleen als eigen baas ookof met veel vakantiedagen
![]()
Ha, ha, nee, ik refereerde naar de foto's van je appartement,quote:Op donderdag 17 november 2005 06:20 schreef popolon het volgende:
Hoe en waarom Menita?
Waar heb je gezeten in Michigan en waarom zit je nu in vlakbij Allen Iverson?
Waarom zou je 4 keer per jaar heen en weer vliegen? Wat zou je nou echt missen? Ik moet 13 uur naar Nederland en 12 uur terug, dat wil ik toch wel tot max 1 keer per jaar limiteren. Daarnaast ook idd mijn vakantiedagen.. Net geboekt voor 8 dagen NL..quote:Op donderdag 17 november 2005 05:01 schreef PLAE@ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf denk dat mocht ik emigreren ik toch wel iets van 4x per jaar heen en weer vlieg. En dat iemand het dan teveel moeite vindt om 20 uur te vliegen daar kan ik met m'n hoofd echt niet bij
Maar goed ik ben m'n hele jeugd al niet anders gewend dan ver en lang te moeten reizen naar familie. Maar je hebt mensen die zooooo kunnen zeuren![]()
Verder vind ik het topic nog steeds erg interessant![]()
Oooh, nog veel groter dus?quote:Op donderdag 17 november 2005 06:24 schreef MissMenita het volgende:
[..]
Ha, ha, nee, ik refereerde naar de foto's van je appartement,
so unlike mine, you know![]()
Maar ik heb een onderzoeksbaan voor twee jaar bij het Children's Hospital of Philadelphia,
vorige week vers ingevlogen en begonnen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 06:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van sport houdt, dan ga je nog veel plezier beleven.
Wat ik hier wel vreemd vind is dat het andersom vaak wel geaccepteerd wordt..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou me een uitvreter en profiteur van mijn vrouw voelen en ik zou me afhankelijk voelen van haar
Wtf ga je 4x per jaar in Nederland doen ???quote:Op donderdag 17 november 2005 05:01 schreef PLAE@ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf denk dat mocht ik emigreren ik toch wel iets van 4x per jaar heen en weer vlieg.
ben dan ook wat jonger dan de restquote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef qwerty_x het volgende:
Oftewel: geen enkele reden om naar nederland te gaan. (toch wel grappig trouwens dat de enige die 4x per jaar naar nederland zou vliegen nou net diegene is hier die niet in het buitenland woont ...)
Shock horror! Ik kom zelfs 6-7 keer terug naar Holland per jaar!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wtf ga je 4x per jaar in Nederland doen ???
ls je de rest had gelezen zie je dat 't een typische idiote Diego stelling is die eigenlijk het reageren niet waard is.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat ik hier wel vreemd vind is dat het andersom vaak wel geaccepteerd wordt..
Hier is het ook aardig heet en hangt de kerstversiering overal. Maar toch nog geen nep sneeuw gezien. Wel enkele chicks in kerstvrouw outfitquote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef qwerty_x het volgende:
Een update vanuit toch wel het leukste deel van deze aardkloot: Brazilie en 35 graden.
Lang leve de nepsneeuw, zich suf zwetende kerstmannen en zomer op het strand.
Oftewel: geen enkele reden om naar nederland te gaan. (toch wel grappig trouwens dat de enige die 4x per jaar naar nederland zou vliegen nou net diegene is hier die niet in het buitenland woont ...)
voor het gemak maandag aan 15/11 vastplakkenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier is het ook aardig heet en hangt de kerstversiering overal. Maar toch nog geen nep sneeuw gezien. Wel enkele chicks in kerstvrouw outfit![]()
Ondanks 15 novembro en het daarbij behoordende lange weekeinde niet naar het strand geweest ondanks dat het relatief dichtbij is. Vrouw moest werken op maandag![]()
Eigenlijk wel goed ook, want het uitgespaarde geld kan ik nu besteden aan de reparatie van mijn auto gvd!!!![]()
Zijn we weer aan het stoken?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:27 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
voor het gemak maandag aan 15/11 vastplakken
zoiets lukt alleen in dat ambtenarendorp in het noorden !
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:57 schreef CANARIS het volgende:
Ik was vorige week voor een beurs maar weer een keer in Lodon en stond er weer versteld van , hoeveel dingen in deze wereldstad niet functioneren.
The Stanstead express stond weer stil , dus zat ik weer in een bus met 2 uur vertraging vanwege road works.
De dusche in in mijn hotel was vast geschroefd en richte op mijn buik .
Het plafond in de dusche zat op ca 1.9 meter , wat lullig is als je 1.96 bent.
Stof overal in het bad en de obligatorische Sylicoon snelwegen .
(Gelukkig geen tapijt in mijn badkamer)
Het bed zakte tot op de rond door
In het rerstaurant nam ik mijn stoel en had metteen 2 leuningen in mijn had
Oh ja ... dat is een 4* Top Hotel
Van de metro lijnen functioneerden de central in een disctrict line niet
Maar en nu komt het goede
Eindelijk kan je in London koffie drinken.![]()
Ik haat Starbucks, maar voor london is die tent een zegen.
Dat zo´n bak pleur 6 euro kost , is een vergelijkbaar onbelangrijk detail.
ach, gestook op z'n tijd moet kunnenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Zijn we weer aan het stoken?![]()
Guttegut, het ene 3e wereld dorpje voelt zich superieur aan het andere 3e wereld dorpje!![]()
..en het begon nog wel als zo'n vriendelijk topic met lokale weerberichten enzo!![]()
Monkey see, monkey do! Ik win!![]()
![]()
De hele UK is een gigantische overpriced rip-off.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef qwerty_x het volgende:
maar daar weet jij toch alles van: dat 3e wereld voorvoegsel wordt je niet in dank afgenomen, evenals dat "dorpje" trouwens: dit dorpje heeft meer inwoners dan heel nederland bij elkaar ...
![]()
quote:ach, gestook op z'n tijd moet kunnen
Die charme ken ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
De hele UK is een gigantische overpriced rip-off.
Al heeft het hier en daar wel veel charme.
(ik heb er ook bijna een jaar gewoond)
Hahaha! LOL!!! Spot on!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:01 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Probeer Engeland nooit te begrijpen.
*Grom....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef popolon het volgende:
Is die kaart al af?
Ik zal eens kijken morgen of ik wat in elkaar kan rammen, tussen het basketball en American football door.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef Libris het volgende:
[..]
*Grom....
Iemand die zich geroepen voelt...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef Libris het volgende:
[..]
*Grom....
Iemand die zich geroepen voelt...
Mijn weekend begint lekker, zaterdagochtend 8:00 moet ik aan de andere kant van het land zijn. Al snel 25 minuten met de taxi![]()
*schop en hint*quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken morgen of ik wat in elkaar kan rammen, tussen het basketball en American football door.
Kan niet echt een mooie grote wereldkaart vinden zonder al teveel info erop.quote:
Minneapolis staat er opquote:Op zondag 20 november 2005 14:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan niet echt een mooie grote wereldkaart vinden zonder al teveel info erop.![]()
-edit-
Heb er al eentje, zal vanmiddag wel ff kijken.
http://home.comcast.net/~olavski/worldmap.jpg
Moet groot genoeg zijn.
Als je dat nou even van de hele wereld maakt, zo'n kaart.quote:Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef StefanP het volgende:
JA JE ZIT ER NAAST
Verder wel cool. Alleen jammer dat het centraal bijgehouden moet worden. Of zullen we afspreken dat iedereen die zichzelf er bij zet, een eigen kopie savet, host en de link hier neerzet?
Dit is trouwens wel uber cool: http://bweijers.dutch-flankers.net/fok-kaart/ Uit het 'de atmosfeer staat op ontploffen' topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |