Who are you working for!?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Hijs veel cooler dan die bauer kneus
Waar de fuck heb je het overquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh nee hij heeft niet eens een huis, de pauper.
wat zijn dit? die twee gays uit Brokeback Mountain??quote:
Als impersonator van Kiefer Sutherland jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
Jack Bauer was twee dagen geleden te gast bij zo'n BBC-show en toen zat hij met zijn benen over elkaar.![]()
![]()
!!!11
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
Jack Bauer was twee dagen geleden te gast bij zo'n BBC-show en toen zat hij met zijn benen over elkaar.![]()
![]()
!!!11
Ik zit op Wikipedia rond te speuren, en over "grote" series is aardig wat info te vinden, Prison Break, Lost. De info over 24 is wat magertjes. (lees bar slecht) Moeten daar niet ook die stoere foto's van Jack B. staan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Als impersonator van Kiefer Sutherland ja![]()
Trouwens, je weet dat mensen met de benen wijd juist op zoek zijn naar sex, en met de benen gekruist genoeg hebben gehad? Zelfs Jack als Kiefer is zoo cool, dat de vrouwen niet van m af kunnen blijven![]()
whehehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh nee hij heeft niet eens een huis, de pauper.
Duh, Jack is constant bezig met undercovermissies, natuurlijk heeft hij liever niet dat er uitgebreide wiki's omtrend zijn bezigheden online staan. Dat heeft behoorlijk wat levens (en servers) gekost voordat men dat een beetje doorkreeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik zit op Wikipedia rond te speuren, en over "grote" series is aardig wat info te vinden, Prison Break, Lost. De info over 24 is wat magertjes. (lees bar slecht) Moeten daar niet ook die stoere foto's van Jack B. staan?
iddquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:32 schreef Thealexfiles het volgende:
Er is geen eens een discussie, Jack Bauer is het coolst.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Godver, het is echt onmogelijk om geen gruwelijke hekel aan jou te krijgen.
quote:
Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Godver, het is echt onmogelijk om geen gruwelijke hekel aan jou te krijgen.
Wat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Geldt ook voor jou. [afbeelding]
Maak hem af, Binky-boy.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
What the crap..wat steel jij mijn creativiteit![]()
Ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ooh je bedoelt het Tweenergeval?
Ik denk dat ze denken dat je Linc bent.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij/zij durft niet meer...ze denken dat ik Jack Bauer ben![]()
Dat ben ik wel...ik ben nu op zoek naar LJ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze denken dat je Linc bent.
Goed je topic gepromoot zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een pauperzooi <<< Stem op Jack Bauer
Moet je maar niet andermans plaatje stelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een pauperzooi <<< Stem op Jack Bauer
God (of nikky) straft direct.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Moet je maar niet andermans plaatje stelen![]()
![]()
![]()
Ik wel...Ze zaten opeens opquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Lang niets gehoord van Di-rect![]()
Jij met je grapjes altijd, gekke loebas.quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Beste Mods,
Ik zie opeens dat de TT een fout bevat. Bauer dient vervangen te worden door Scofield![]()
bvd
* Linc_The_Sink![]()
Scofield heeft niet eens de ballen om mensen zonder pardon door hun kop te knallenquote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Beste Mods,
Ik zie opeens dat de TT een fout bevat. Bauer dient vervangen te worden door Scofield![]()
bvd
* Linc_The_Sink![]()
Dat's balenquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Scofield heeft niet eens de balen om mensen zonder pardon door hun kop te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |