Ik denk dat ze denken dat je Linc bent.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
hij/zij durft niet meer...ze denken dat ik Jack Bauer ben![]()
Dat ben ik wel...ik ben nu op zoek naar LJ..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze denken dat je Linc bent.
Goed je topic gepromoot zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een pauperzooi <<< Stem op Jack Bauer
Moet je maar niet andermans plaatje stelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat een pauperzooi <<< Stem op Jack Bauer
God (of nikky) straft direct.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:56 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Moet je maar niet andermans plaatje stelen![]()
![]()
![]()
Ik wel...Ze zaten opeens opquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Lang niets gehoord van Di-rect![]()
Jij met je grapjes altijd, gekke loebas.quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Beste Mods,
Ik zie opeens dat de TT een fout bevat. Bauer dient vervangen te worden door Scofield![]()
bvd
* Linc_The_Sink![]()
Scofield heeft niet eens de ballen om mensen zonder pardon door hun kop te knallenquote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Beste Mods,
Ik zie opeens dat de TT een fout bevat. Bauer dient vervangen te worden door Scofield![]()
bvd
* Linc_The_Sink![]()
Dat's balenquote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Scofield heeft niet eens de balen om mensen zonder pardon door hun kop te knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |