quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
wat zuip jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga zo maar weg, wat vrienden vragen of ik zin heb om te komen zuipen. Ik vind het goed.
ciaoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gaat naar bed
weer vroeg dag morgen
Ze hebben het over wiskey.quote:
Net zo vroeg als je zelf wil hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gaat naar bed
weer vroeg dag morgen
om 7 uur word ik verwacht op werk, dus niet geheel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Net zo vroeg als je zelf wil hoor
Whiskeyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze hebben het over wiskey.. Dus ik wil wel.
Ja, ik dus ook,quote:
Ben je niet ineens een beetje ziekjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
om 7 uur word ik verwacht op werk, dus niet geheel.
Wat een corkies.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Godver, gaat niet door. Dooie mus enzo..
*Eensch.quote:
Bel de politie!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mijn buren gaan zo op vakantie, en ze hebben schreeuwende kutkinderen, dus ik moet wel wakker blijven
Straks vordert die dat ze thuis moeten blijven.quote:
Geef mij eens wat.quote:
wens sleutelquote:
heb nog 100 liter over dus kom maar met je glasquote:
100 literquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heb nog 100 liter over dus kom maar met je glas
Exactly my thoughts!quote:
Zelf gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:08 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heb nog 100 liter over dus kom maar met je glas
Ja, is toch associaal!quote:
1 | Bier is een alcoholische drank. Er bestaan verschillende methodes om bier te maken. De kunst van het biermaken wordt 'brouwen' genoemd, al is het brouwen strikt genomen maar een deel van het productieproces. Bij de meest gebruikelijke methode wordt bier gebrouwen uit gerst, water, hop en gist. |
Er mag wel meer nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Doe eens niet dubbelposten PS, dat mocht niet meer..
Hoiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is er aan de hand dat het hier zo stil is
Alleen bij mij en de overburen brandt nog licht, verder is alles donkerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:17 schreef Knoekie het volgende:
Zijn jullie ook nog de enige in jullie buurt die wakker zijn?![]()
Ik zit pas een een half uurtje binnen, het was echt heerlijk om bij ons in de tuin te zittequote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:13 schreef JDude het volgende:
Hoi!
Net terug van het terras... was weer fijn
Hier rijden nog best vaak auto's enzo... Maarja zit ook recht tegenover de maastunnel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:17 schreef Knoekie het volgende:
Heel de straat is het donker alleen in mijn kamer brand licht
Wat een toevalquote:
ik gok dat ik ook nog de enige ben jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:17 schreef Knoekie het volgende:
Behalve als je epilepsie hebtquote:
Ook al een toeval gehad?quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit pas een een half uurtje binnen, het was echt heerlijk om bij ons in de tuin te zitte
Bij ons in de straat zijn het nachtbrakers, of ze durven het licht niet uit te doen, zeker 4 huizen die ik kan zien hebben altijd het licht nog branden als ik naar bed gaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:17 schreef Knoekie het volgende:
Meestal als ik rond deze tijd begin te posten, hoe bedoel je toeval?quote:
Ga eens naar de van dale of zoquote:
Wij hebben geen stadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier ook
Eerst tuin, en toen nog midden in de stad![]()
Net gehad.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meestal als ik rond deze tijd begin te posten, hoe bedoel je toeval?
Lui kreng dat je bentquote:
Best een goed gevoel hé?quote:
ja hey weet je wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lui kreng dat je bent
Altijd anderen laten lopen
Zalig!quote:
Auto's hoor ik ook nogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier rijden nog best vaak auto's enzo... Maarja zit ook recht tegenover de maastunnel.
Dat is het voor meneer van Dale ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hey weet je wel hoe laat het is
vandaar de webmessenger dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zalig!Heerlijk vanaf 12 uur op strand gelegen tot zes, vervolgens een eenvoudig pizzaatje weggewerkt om rechtstreeks naar een feessie te verkassen. Alwaar het gezellig was
Alleen kom ik terug en is mijn eigen comp naar de mallemoeren, snotverdee![]()
ach het boeit me toch niet dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is het voor meneer van Dale ook![]()
En om je gerust te stellen het is nu 2:35
Heerlijk relaxed daggie en avondje dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zalig!Heerlijk vanaf 12 uur op strand gelegen tot zes, vervolgens een eenvoudig pizzaatje weggewerkt om rechtstreeks naar een feessie te verkassen. Alwaar het gezellig was
Alleen kom ik terug en is mijn eigen comp naar de mallemoeren, snotverdee![]()
Je bent niet into die dingen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach het boeit me toch niet dus
enne 2:36 inmiddels 2:35 dus
Geen ideequote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of werkt dat me FF voor geen ene kloot?
Zat hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heerlijk relaxed daggie en avondje dus![]()
Gezellig als met genoeg drank?
Das minder
Ik heb vandaag extra geheugen in mijn lappie geplaatst
Lappie was al snel maar nu nog beter
denk dat het aan FF ligtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of werkt dat me FF voor geen ene kloot?
Ellende alom dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zat had
Ja, gelukkig zit-ie nog in garantie enzo, maar dit is geen feest, hij doet helemaal niks meerEn d'r zit geen floppiedrive in, dus ik kan niks doen met Partition Magic ook
![]()
Snelle computers zijn fijnIk zit nu op de P2 600 MHz van m'n ouders
Ik ga denk zaterdag een nieuwe flaptop halen. 't Is tijd ervoor, nu helemaal
't Is m'n desktop die er de brui aan heeft gegevenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ellende alom dus
Ik dacht echt dat mijn lappie al snel was, maar het verschil is duidelijk merkbaar
Als de jouwe dood is is het zeker een goed moment om een nieuwe aan te schaffen
fixedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
@ rpp
Met dat woord in dat spel kan ik dus niets he
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
@ rpp
Met dat woord in dat spel kan ik dus niets he
Gelukkig nog in de garantieperiode, meestal gebeuren die dingen als de garantie net is verlopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is m'n desktop die er de brui aan heeft gegevenMaar een nieuwe laptop was ik al van plan. Godzijdank zit m'n desktop nog in de garantie, die is pas zeven maanden oud. Ik denk dat de harde schijf naar de tyfus is gewoon, terwijl ik echt geen gekke dingen heb gedaan. Hij is ook verre van vol (200 GB). Maar dit is allemaal gezeik waar ik geen zin in heb enzo
Kezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]Sorry
Ik snap het wel moet ik zeggen. Ik kan er alleen een werkwoord van maken
Gelukkig hoef jij het niet te begrijpen maar de meneren bij MyCom in Leiden welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig nog in de garantieperiode, meestal gebeuren die dingen als de garantie net is verlopen
Verder heb ik geen idee waar je het over hebt, ik gebruik de laptop en dat is het
Het valt altijd tegen als iets opeens stuk is
Hangt ie op essel rond?quote:
kutquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik weet het niet
* rompompom lacht zich bij voorbaat al een breuk
Dan gaan we er maar vanuit dat die meer verstand van zaken hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij het niet te begrijpen maar de meneren bij MyCom in Leiden wel
Check m'n sig btw
Ben je ook een lief kereltjequote:
Same herequote:
Ja dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]Ik weet het niet
* rompompom lacht zich bij voorbaat al een breuk
Kijken hoe snel ie met een kloon door de mand valtquote:
Nee, maar het is wel grappig om zijn reactie te zien wanneer hij het voor het eerst ziet. En dan hoop ik dat al die newbies op de bijbehorende link gaan klikken enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan gaan we er maar vanuit dat die meer verstand van zaken hebben
Zou ik elke post naar jou al wat over vragen
Geloven we dit?
keep me informedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijken hoe snel ie met een kloon door de mand valt
Heb hem al vaker ontmaskerd
Als ik zeg dat ik je toelach geloof je me zeker niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja doe maar lief maar ondertussen lach je me uit
neu eigenlijk nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je toelach geloof je me zeker niet?
Vergeet niet dattie een enorme plank voor zijn kop heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel grappig om zijn reactie te zien wanneer hij het voor het eerst ziet. En dan hoop ik dat al die newbies op de bijbehorende link gaan klikken enzo
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je toelach geloof je me zeker niet?
I willquote:
Je hebt nog gelijk ookquote:
Zelfs als ik zeg dat het niet zo is?quote:
Da's waar. Maar als ik de reactie kut-baviaan krijg, is mijn opzet al geslaagdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergeet niet dattie een enorme plank voor zijn kop heeft
nOObs durven weinig tegen iemand met zo een postgemiddelde ben ik bang voor.
Wat nou?quote:
Zelfs danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs als ik zeg dat het niet zo is?
je gaat het provoceren nu eens serieus aanpakkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's waar. Maar als ik de reactie kut-baviaan krijg, is mijn opzet al geslaagd
Net nu ik zo mijn best deed om alles achter me te laten flikt ie dit weer, ik weet zeker dattie terugkomtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's waar. Maar als ik de reactie kut-baviaan krijg, is mijn opzet al geslaagd
* Samen met rpp nog eens lacht om de actie van ksquote:
U bedoelt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:01 schreef rompompom het volgende:
[..]Spuit elf, dat is een bericht van d-r-i-e minuten oud!
dat heb ik vandaag al vaker gehoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Samen met rpp nog eens lacht om de actie van ks
ks je bent lief
Zal dan vast een waarheid achter schuil gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag al vaker gehoorden niet alleen van jou
zou hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal dan vast een waarheid achter schuil gaan
Tsja, hij valt helaas in de categorie "Hardleers & Loden korf om het hoofd"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net nu ik zo mijn best deed om alles achter me te laten flikt ie dit weer, ik weet zeker dattie terugkomt
Weer die 20% die hem parten kan spelen
quote:
Het was allemaal zo lullig, ik had al een tijdje een kijkje op hem, teveel dingen voor 1 mens gebeurde er.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, hij valt helaas in de categorie "Hardleers & Loden korf om het hoofd"
Ik bid voor die andere 80
Ik zat dat andere topic in FB ook eens na te lezen, echt klote voor Peet dat hij het nog zo voor 'm heeft opgenomen
en eigenlijk geven we hem hier ook teveel aandacht me hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was allemaal zo lullig, ik had al een tijdje een kijkje op hem, teveel dingen voor 1 mens gebeurde er.
Okay, op fok lullen we vaak een hoop onzin, maar met gezondheid en sterven neem je normaal toch wel een bepaalde voorzichtigheid in acht.
Zeker als je het plaatst buiten ONZ.
En dat van Peet was idd triest, zo een vertrouwen hebben en er dan achter komen dat je zo belogen bent
Truequote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
en eigenlijk geven we hem hier ook teveel aandacht me he
Ik vond ook dat hij al raar makkelijk praatte over zijn in de tsunami omgekomen tante. Verder niet veel aandacht aan besteed, want ik mocht 'm eigenlijk meteen al nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was allemaal zo lullig, ik had al een tijdje een kijkje op hem, teveel dingen voor 1 mens gebeurde er.
Okay, op fok lullen we vaak een hoop onzin, maar met gezondheid en sterven neem je normaal toch wel een bepaalde voorzichtigheid in acht.
Zeker als je het plaatst buiten ONZ.
En dat van Peet was idd triest, zo een vertrouwen hebben en er dan achter komen dat je zo belogen bent
Alsof híj iets naleestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
en eigenlijk geven we hem hier ook teveel aandacht me he
heb ik wel vakerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof híj iets naleest
Maar in principe heb je gelijk
Als ie niet post zou ie best wel mee kunnen lezen:oquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof híj iets naleest
Maar in principe heb je gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ie niet post zou ie best wel mee kunnen lezen:o
So what
Jeuken de vingertjes al AMD?
Tante en oom had ik meegekregenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond ook dat hij al raar makkelijk praatte over zijn in de tsunami omgekomen tante. Verder niet veel aandacht aan besteed, want ik mocht 'm eigenlijk meteen al niet
Verschrikkelijke oplossing voor een ander probleem.
Neuh, die is vanavond nog gewassen en geschoren. Het uit het oosten des lands, deze vreemde, onwelriekende luchtquote:
gelukkig ben je daar wer overheenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tante en oom had ik meegekregen
Hij is nooit mijn favo geweest maar dat kan ook niet iedereen zijn
Maar ik had die situatie al eens meegmaakt o msn met iemand anders, zelf totaal in de knoop daardoor, en toen bleken dat ook allemaal leugens te zijn
Ik kon er dus gewoon niet tegen dat een user die oolk op msn had me dit weer flikte
ze zullen wel mest aan het uitrijden zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, die is vanavond nog gewassen en geschoren. Het uit het oosten des lands, deze vreemde, onwelriekende lucht
Nee, inderdaad. Maar ik snap dan niet zo goed waarom hij dan nu toch redelijk geaccepteerd wordt. Zo iemand krijgt van mij geen tweede kans namelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tante en oom had ik meegekregen
Hij is nooit mijn favo geweest maar dat kan ook niet iedereen zijn![]()
Maar ik had die situatie al eens meegmaakt o msn met iemand anders, zelf totaal in de knoop daardoor, en toen bleken dat ook allemaal leugens te zijn
Ik kon er dus gewoon niet tegen dat een user die oolk op msn had me dit weer flikte
vervelende is dat ik mezelf niet echt meer durf te zijn, op msn mogen mensen niet meer te dicht bij me komenquote:
Nou, zo'n lucht is het inderdaad welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze zullen wel mest aan het uitrijden zijn
en dat maakt ook niet uit, erg begrijpelijk zelfsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vervelende is dat ik mezelf niet echt meer durf te zijn, op msn mogen mensen niet meer te dicht bij me komen
Zelfs tegen echt bekende houd ik nu een afstand.
familie van je die boer is?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, zo'n lucht is het inderdaad welMaar het is iets persoonlijker
Fijn, dat één iemand dat zo wet te verneuken voor jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vervelende is dat ik mezelf niet echt meer durf te zijn, op msn mogen mensen niet meer te dicht bij me komen
Zelfs tegen echt bekende houd ik nu een afstand.
Ik ben iemand die niet kan blijven aanvallenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar ik snap dan niet zo goed waarom hij dan nu toch redelijk geaccepteerd wordt. Zo iemand krijgt van mij geen tweede kans namelijk.
En de reden dat ik weinig online ben op msn, vroeger kon ik met meerdere mensen tegelijk op msn zitten, nu bezwaart het me alleen maarquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dat maakt ook niet uit, erg begrijpelijk zelfs
Ik kan op zo'n moment heel goed schijt hebben aan het topicquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben iemand die niet kan blijven aanvallen
Als ik hem blijf negeren heeft dat impact op het topic waarin we posten omdat hij duidelijk maakt dat ie genegeerd word en ik het moe ben om steeds weer te moeten herhalen waarom
Mijn enige troost is dat diegene iig nooit meer op essel kan postenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fijn, dat één iemand dat zo wet te verneuken voor je
de mensen die waar je nog wel normaal mee kunt praten weten ervan en die begrijpen het dus je hoeft je er geen zorgen over te maken, heeft gewoon wat tijd nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En de reden dat ik weinig online ben op msn, vroeger kon ik met meerdere mensen tegelijk op msn zitten, nu bezwaart het me alleen maar
Ahh, lingo! Je mag twee ballen voor de kaart trekkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
oowwww wacht je bedoelt dat mijn ego enigsinds gegroeid is
eigenlijk wel jammer, maarja hij zal het dan wel ontwijken, dat doen dat soort mensen wel vakerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn enige troost is dat diegene iig nooit meer op essel kan posten
Das hoe ik ben en hoe jij benquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan op zo'n moment heel goed schijt hebben aan het topicAls het nou een belangrijk topic is ofzo, maar het is slechts SC. Ik reageer totaal niet op hem, tenzij hij écht domme dingen gaat zeggen, dat wrijf ik er met liefde even in
ik trek meestal aan iets anders hoor dan 2 ballenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ahh, lingo! Je mag twee ballen voor de kaart trekken
En terechtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn enige troost is dat diegene iig nooit meer op essel kan posten
Wist alleen niet dat het zolang zou duren, soms kan ik misselijk worden als ik msn opstartquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
de mensen die waar je nog wel normaal mee kunt praten weten ervan en die begrijpen het dus je hoeft je er geen zorgen over te maken, heeft gewoon wat tijd nodig
Biertje dan maar?quote:
damn ik kan echt pissig worden als ik dit hoor, dan heb ik gewoon de neiging om te gaan slaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wist alleen niet dat het zolang zou duren, soms kan ik misselijk worden als ik msn opstart
* Reageer zo wel weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn ik kan echt pissig worden als ik dit hoor, dan heb ik gewoon de neiging om te gaan slaan
ok niets anders frituurbaars in huis?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat er nog waren.. Die frituur voor niks aan.
.
Vluchtgedrag is één van zijn sterkste eigenschappenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
eigenlijk wel jammer, maarja hij zal het dan wel ontwijken, dat doen dat soort mensen wel vaker
Toch stoor ik me er dus aan dat hij dat dan toch voor elkaar weet te krijgen (geen verwijt naar jou)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das hoe ik ben en hoe jij ben
Ik heb hem topics lang genegeerd
Na mijn vakantie was het opeens op, dacht ik van okay we proberen het weer
truste rompompommie!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vluchtgedrag is één van zijn sterkste eigenschappen
[..]
Toch stoor ik me er dus aan dat hij dat dan toch voor elkaar weet te krijgen (geen verwijt naar jou)
Maar ja, genoeg over dat rukkertje, ik ga slapie slapie doen. Want ik moet wel enigszins fris bij oma op de stoep staan morgenochtend
JOEHOE!!!
Kaassouflees.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
ok niets anders frituurbaars in huis?
trustequote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Toch stoor ik me er dus aan dat hij dat dan toch voor elkaar weet te krijgen (geen verwijt naar jou)
Maar ja, genoeg over dat rukkertje, ik ga slapie slapie doen. Want ik moet wel enigszins fris bij oma op de stoep staan morgenochtend
JOEHOE!!!
Ik vertrek net richting de horizontale vlakte die mijn bed heet, maar blijf gerust nog evenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
zo, gebeurt hier nog iets? of zal ik mijn bed eens gaan opzoeken?
der zijn nog nachtbrakers aanwezig dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:37 schreef djenneke het volgende:
zo, gebeurt hier nog iets? of zal ik mijn bed eens gaan opzoeken?
Ik haat het dat het nog zo een impact op me heeftquote:
Trusten rppquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
JOEHOE!!!
en ik haat het dat ie zo'n lief iemand als jou zoveel verdriet kan doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik haat het dat het nog zo een impact op me heeft
Ik verwens die klootzak echt
SmilingPeterquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
en ik haat het dat ie zo'n lief iemand als jou zoveel verdriet kan doen
maar we hebben hem weer teveel credit gegeven dus einde onderwerp lijkt me
of je gooit alles er lekker ff uit in een grote scheldkannonadequote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SmilingPeter, zijn vrouw en AMD, ik kots op hun verhalen
Denk niet dat ik dat niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
of je gooit alles er lekker ff uit in een grote scheldkannonade
mja msn word het toch net iets persoonlijker he, al moet ik zeggen dat dat bij mij erg van de persoon afhankelijk isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat niet heb gedaan.
Het kutte aan alles is dat ik de fora wel als alleen lettertjes kan zien maar msn niet
En dus kan ik op msn mezelf niet meer zijn door 2 klootzakken
Klopt, er zijn er die alleen om te geinen zijn en andere waar je iets serieuzer mee omgaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja msn word het toch net iets persoonlijker he, al moet ik zeggen dat dat bij mij erg van de persoon afhankelijk is
quote:
Mensen die je goedheid gebruiken en je op die manier kapot makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:55 schreef djenneke het volgende:
sjee, wat is er nou weer aan de hand?
en sommige waar je bijde mee doetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, er zijn er die alleen om te geinen zijn en andere waar je iets serieuzer mee omgaat.
wie heeft dat gedaan? en waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mensen die je goedheid gebruiken en je op die manier kapot maken
Dat zijn degene waar ik me weer een beetje beter door voelquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zijn degene waar ik me weer een beetje beter door voel
Ik kijk ff toevallig en stel 't wel op prijs.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Was je bijna vergeten
* Biertje passed
laat je niet op de kop zitten door een stel fokkers hoor !!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zijn degene waar ik me weer een beetje beter door voel
Smiling Peter ofzo en AMDquote:
Zeker toch als het een HJ isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kijk ff toevallig en stel 't wel op prijs..
Weet je, ik lijk op mijn voorhoofd iets te hebben staan wat zielige mensen aantrektquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
laat je niet op de kop zitten door een stel fokkers hoor !!
Jij krijgt al genoeg op Amelandquote:
Als er maar alcohol in zit?quote:
jij bewijst gelukkig maar weer dat er ook nog mensen zijn die niet meteen het slechte in een ander zien, al word dat op deze manier natuurlijk jammergenoeg wel andersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je, ik lijk op mijn voorhoofd iets te hebben staan wat zielige mensen aantrekt
Klote van alles is dat ik me mee laat slepen in problemen van anderen, op zich geen probleem, maar als het achteraf allemaal leugens blijken te zijn en ik eraan onder gegaan ben word het iets anders
Naar anderen luisteren kan geen kwaad, maar neem nooit hun problemen op je schouders... een harde les, i know...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je, ik lijk op mijn voorhoofd iets te hebben staan wat zielige mensen aantrekt
Klote van alles is dat ik me mee laat slepen in problemen van anderen, op zich geen probleem, maar als het achteraf allemaal leugens blijken te zijn en ik eraan onder gegaan ben word het iets anders
Het is alleen zo verdomd moeilijk om het zo te blijven zienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij bewijst gelukkig maar weer dat er ook nog mensen zijn die niet meteen het slechte in een ander zien, al word dat op deze manier natuurlijk jammergenoeg wel anders![]()
Nergens voor nodig joh!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is alleen zo verdomd moeilijk om het zo te blijven zien
Kijk eens hoe ik msn wantrouw.Damn
als je maar weet dat er altijd mensen zullen zijn die je wel kunt vertrouwenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is alleen zo verdomd moeilijk om het zo te blijven zien
Kijk eens hoe ik msn wantrouw.Damn
Op de een of andere manier draag ik de problemen van andere wel meequote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Naar anderen luisteren kan geen kwaad, maar neem nooit hun problemen op je schouders... een harde les, i know...
Zijn die er echt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je maar weet dat er altijd mensen zullen zijn die je wel kunt vertrouwen
Ik kan je een stage aanbieden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier draag ik de problemen van andere wel mee
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zijn die er echt?
Heb wel eens het idee dat iedereen PS kan gebruiken zoals het ze uitkomt
djen jij en ik zitten totaal anders in elkaar denk ikquote:
Ja, ik ben ook niet zo'n held in loslaten. Maar je moet digitale mensen wel zien te onderscheiden van echte mensen. Neem op een frum/msn nooit iets persoonlijk, en nooit te serieus, tenzij je die mensen persoonlijk kent!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier draag ik de problemen van andere wel mee
Ik zou er zelf les kunnen gevenquote:
Niet zoquote:
sorryquote:
Dat valt wel mee denk ik hoor. In het 'echte' leven laad ik ook alles op mijn schouders, kan ik er niet van slapen, en dat van andermans problemen. Maar digitale mensen, moet je zien als niet meer dan dat: digitaal! Ik weet niet hoe je belogen bent, dus het is een beetje moeilijk om me er een voorstelling bij te maken. Maar echt, dat kun je jezelf aanleren hoor... om digitale mensen te zien als digitaal!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
djen jij en ik zitten totaal anders in elkaar denk ik
Ik heb moeite met msn omdat ik daar vreselijk belogen ben
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
maar daamee beantwoord je wel je eigen vraag
al kan die ook retorisch zijn bedenk ik me nu
en dan 13 gesprekken van: hoi, gaat ie?, goed, met jou, ook goed, ...........stiltequote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:14 schreef sig000 het volgende:
Ik krijg de zenuwen van Msn, gelijk 15 schermen ..
Laatste postquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:16 schreef AMD64 het volgende:
Maargoed. Pispauze is over.
Slaap lekker allen
Trusten lief kereltjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
word denk ik tijd voor men bedje zo te zien
quote:
om zich heen kijkt... ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
trusten lief meisje
en het andere lieve meisje natuurlijk ook
Sexist.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
trusten lief meisje
en het andere lieve meisje natuurlijk ook
* PrintScreen sig000 voorzichtig een nachtkusje geeftquote:
doei!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen sig000 voorzichtig een nachtkusje geeft
ook djenneke een
Tot later
Ok nu slaap ik strak een stuk beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh jij was er ook nog
trusten lief jongentje![]()
![]()
Of laat. las je nog niet hebt geslapen.quote:
Op wie/wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 06:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
*jaloers is*
Hey, dit is wel [BeF] ja,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:18 schreef da_micha_man het volgende:
Ik vind bier icm pizza ook een goede combo voor bij de tv
ik goa ook votquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:43 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik goa weg
ik moet Piet niet zo.. en ik heb net friet op van ons mamquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:25 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie moet er een friet van Piet?
[afbeelding]
noe wa dag ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:19 schreef 9christensen het volgende:
get he a dicht
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:20 schreef Dos37 het volgende:
ik zet een slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |