Nee zonder jou vind ik dr geen donder aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben alweer weg. Jullie kunnen weer doorchatten.
Ik vind je schermafbeelding anders wel een plezier voor het oogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben alweer weg. Jullie kunnen weer doorchatten.
Weet ik nog niet zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:23 schreef Ryan_R het volgende:
Zin wel, maar ik heb al plannekes voor morgen. ben je er wel met de roze monday?
Ik ga met 2 collega's, een vriendin van een van hen, en puppyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:23 schreef Ryan_R het volgende:
Zin wel, maar ik heb al plannekes voor morgen. ben je er wel met de roze monday?
Vol programma heb jij! Mijn plannen zijn; in de jaccuzi zitten, luieren en met vriendinnetjes films kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:12 schreef creno het volgende:weekend !!
morgen extremazondag brussel
maandag werkendinsdag utrecht
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, zet 'm online. Dus.
Grote Verwachtingen nu.
Ja, geweldig hoe-ie dat uitstraalt, met z'n zithouding en "subtiel" open hangend Tommy Hillfiger overhemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, mijn strijkijzervriendje is geen 18 jaar.
Deze is wel knap idd. En dat weet ie ook.
Subtiel nonchalant openhangend doch met stijfsel zo gepositioneerd shirtjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, geweldig hoe-ie dat uitstraalt, met z'n zithouding en "subtiel" open hangend Tommy Hillfiger overhemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |