Nee zonder jou vind ik dr geen donder aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben alweer weg. Jullie kunnen weer doorchatten.
Ik vind je schermafbeelding anders wel een plezier voor het oogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben alweer weg. Jullie kunnen weer doorchatten.
Weet ik nog niet zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:23 schreef Ryan_R het volgende:
Zin wel, maar ik heb al plannekes voor morgen. ben je er wel met de roze monday?
Ik ga met 2 collega's, een vriendin van een van hen, en puppyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:23 schreef Ryan_R het volgende:
Zin wel, maar ik heb al plannekes voor morgen. ben je er wel met de roze monday?
Vol programma heb jij! Mijn plannen zijn; in de jaccuzi zitten, luieren en met vriendinnetjes films kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:12 schreef creno het volgende:weekend !!
morgen extremazondag brussel
maandag werkendinsdag utrecht
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, zet 'm online. Dus.
Grote Verwachtingen nu.
Ja, geweldig hoe-ie dat uitstraalt, met z'n zithouding en "subtiel" open hangend Tommy Hillfiger overhemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, mijn strijkijzervriendje is geen 18 jaar.
Deze is wel knap idd. En dat weet ie ook.
Subtiel nonchalant openhangend doch met stijfsel zo gepositioneerd shirtjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, geweldig hoe-ie dat uitstraalt, met z'n zithouding en "subtiel" open hangend Tommy Hillfiger overhemd..
geil, ga je mee uit?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer thuis...
en ik ben chago.. GVD! ik haat je!!
Trouwens, jongens die zich niet bewust zijn van hun knapheid zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
Deze is wel knap idd. En dat weet ie ook.
Nou, zoveel leuker ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Trouwens, jongens die zich niet bewust zijn van hun knapheid zijn veel leuker..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:38 schreef tech het volgende:
[..]
Nou, zoveel leuker ben ik nou ook weer niet.
Grmbl...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:07 schreef tech het volgende:
[..]Daarom ben jij nog wel schattig, hoor G_E'tje.
In het echt maak je stiekem foto's van onschuldige jongens in de trein.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben in het echt heel anders..
Ik weet uit ervaring dat dat niet zo is..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks gaan jullie nog roepen dat het een zelfportret is..
Ehm... nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben in het echt heel anders..
In het echt ben je echt haske anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens Beavje anders wel, hè Beavje? Ja toch hè?
En zal ik dan ook maar eerlijk vertellen dat jij het eigenlijk bent, die jongen van die foto?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In het echt ben je echt haske anders..
Je had beloofd dat je dat niet zou zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En zal ik dan ook maar eerlijk vertellen dat jij het eigenlijk bent, die jongen van die foto?.
Dat lukt GE IRL anders aardig goed!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
En probeer er dan nog maar eens vanaf te komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |