DP heeft een permbanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:25 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal!
Zeg DP, je komt dus in de buurt wonen?
Waarom wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:29 schreef Weemz het volgende:
Waarom dat?
quote:Bij het derde toiletbezoek liep Peter met hem mee. Arthur vond het wel gezellig en terwijl hij zijn blaas leegde, praatte hij vrolijk verder. Dat Peter ineens geen antwoord meer gaf, viel zijn benevelde brein niet op. Hij draaide zich om zodat hij zijn handen kon wassen, maar kwam niet verder dan halverwege. Peter pakte zijn kin tussen duim en wijsvinger en keek hem doordringend aan. Verbaasd keek Arthur terug en hij opende zijn mond om te vragen wat er was. De woorden botsten tegen Peters lippen en tong. Het duurde even, hoewel in zijn beleving uren, voor Arthur doorhad dat hij gekust werd, maar toen beantwoordde hij de zoen en zijn eigen vraag. Het was heet, hard en hongerig. Even vroeg Arthur zich af wie nou wie versierd had. Toen waren er twee handen overal op zijn lichaam en brak hij de kus.
Officiele aankondiging komt pas bij de release van t album, maar het is zo goed als zeker dat ie volgende zomer weer gaat tourenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:02 schreef Cybart het volgende:
de horror....
hadden we eerst vandaag voor 75% de toko onder een laag water staan...
horen we na werktijd dat Robbie naar nl zou komen, maar ik krijg er niks over gevonden
en mn maat bij EMI slaapt al
album komt in oktober, en dan start zijn wereldtournee 2005/2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Officiele aankondiging komt pas bij de release van t album, maar het is zo goed als zeker dat ie volgende zomer weer gaat touren
IK HEB MN PC WEER TERUG
mmm..ik hoorde andere verhalen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
album komt in oktober, en dan start zijn wereldtournee 2005/2006
zojuist gelezen... maar ik verwacht nog geen kaartverkoop morgen
het laatste wat ik nu gevonden krijg is 3 juni 2006 amsterdam arenaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mmm..ik hoorde andere verhalen.
Aangezien er tussen Escapology en de tour ook ruim 4 maanden zat zover ik me kan herinneren...
Ik wacht t af..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
het laatste wat ik nu gevonden krijg is 3 juni 2006 amsterdam arena
ti-hiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:30 schreef petre86 het volgende:
mogguh, ik ga slapen
@des: goeiemiddag luiwammesheel thuisgekomen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb het nummer van ene Tim in m'n gsm staan... en ik heb geen flauw idee wie 't is....
*peins*
Heet hier iemand Tim?
doei... wij gaan lekker feesten in eindhoven....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:56 schreef creno het volgende:
ben naar de kapper geweest en ik moest toch wachten tot anne1982 klaar was, dus heb ik HP6 ff gekocht en ik ga nu naar extrema outdoor !
@ ryan_r :![]()
![]()
ik werd net ook al wakker gebeld....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:18 schreef Cazman het volgende:
sommige mensen werken echt tevroeg op zaterdag en nog erger, ze maken andere mensen daardoor wakker
Nee dat vermoeden had ik ook al.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, 't is niet jouw nummer. Dat kan niet..
*Mee gil*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem!
*gillend rondren*
Dat leren we tussen het vlaaien bakken door.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:06 schreef Great_Expectations het volgende:
En dat-ie zelfs in Limburg uitkomt!Ik wist niet eens dat men daar ook kan lezen.
.
Vast niet. Hoewel daar gezien z'n woonplaats nog enige logica in zou zitten...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, Tizmo misschien? Dat blonde vriendje van Jerruh?.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem! Ik heb hem!
*gillend rondren*
vooral als ze met kettingzagen bezig zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik werd net ook al wakker gebeld....
mensen met een ander ritme
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
die infantiele mongoloide boeken van Harry Potter waar kleuters zo makkelijk mee weglopen
Nee.quote:Worden we als mens gedefinieerd door de relaties die we hebben en de banden die we aangaan met anderen?
Sjah, ik kan het ook niet helpen dat ik de schruft heb aan die overhypte lelijke puber met een toverstokjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:14 schreef DennisMoore het volgende:.
(Jij weet vrienden te maken hier....)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |