BIJNA grappig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Omdat die gast zich altijd eerst een uur na z'n bestelling af zit te trekken op die wijven daar achter de toonbank dus ja dan wordt die cola wel lauw met dit weer.
Mja ik vond 'm ook wel leuk.quote:
Whahahaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:38 schreef Mastertje het volgende:
Hij is dus niet te echt, hij is te nep
Kus mijn kloten, kutboer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:38 schreef JaJoah het volgende:
Als jij nu eens een medium size BigMac menu voor me gaat halen, incl. 2 porties frietsaus, Icetea en een extra BigMac.
Tot over 15 min
Zou je wel willen he?! zweetneck!quote:
Ja?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Een bitchfight tussen Limburgers.. altijd lachen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die McDonald's is kut inderdaad... dat personeel is zo sloom daar. Zal wel komen omdat het Limburgers zijn.
Ja, twee zwakzinnigen die elkaar verrot slaan is ook lachen.quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, twee zwakzinnigen die elkaar verrot slaan is ook lachen.
Ik kom vandaag de dag niet meer zo vaak in Brabantquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, twee zwakzinnigen die elkaar verrot slaan is ook lachen.
Je krijgt geen visum meer? Goede zaak.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:06 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Ik kom vandaag de dag niet meer zo vaak in Brabant
quote:
Pleasequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je krijgt geen visum meer? Goede zaak.
Je honorarium?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:14 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Please, jullie paupers konden gewoon mijn honorarium niet meer opbrengen.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als je hier in deze kloterimboe iets te eten wil op dit uur moet je door de McDrive of met een speer het veld in.
Vanavond had ik even geen zin meer in haas.
Die Mc Donalds bij de bijenkorf daar werkt wel een leuke meidquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef R2cksson het volgende:
Binnenkort kom ik alleen nog maar in die van Eindhoven. Daar hebben ze tenminste mooie meisjes ipv die lelijke dikke tonnen frietvet zoals in Echt.
Die bij de Bijenkorf daar kom ik ook alleen, die andere ben ik geloof ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:28 schreef Ratt het volgende:
[..]
Die Mc Donalds bij de bijenkorf daar werkt wel een leuke meidDie op de markt das echt 30x niets
![]()
Leer koken, scheelt je een hoop ellende.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef R2cksson het volgende:
Wat een tyfuskuthoerekanker-toko is dat!
ALTIJD, MAAR DAN OOK ALTIJD heb ik lauwe cola of koude hamburgers/friet.
Niet te geloven wat een ballentent!
Als er een Mc Donalds vestiging slecht is dan is het die van Echt wel.
Nog 1 keer zo'n ranzige cola en ik smijt hem naar binnen kankermongool! IK WIL IJS EN PRIK ERIN VERDOMME!!!!
In Maastricht zijn er vierquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:11 schreef Kippetje3 het volgende:
Hier in Heerlen (liggen d'r 2...)
Hmm, dan ga ik liever om 12 of 1 uur.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:11 schreef Kippetje3 het volgende:
McDonalds![]()
Hier in Heerlen (liggen d'r 2...) altijd wel te pruimen, ligt idd ook eraan hoe druk het is.. En dat is het meestal wel hier (dus altijd vers)![]()
![]()
dat is helemaal niet meer vies ofzoquote:Op zondag 17 juli 2005 10:23 schreef LSS het volgende:
Wisten jullie dat de Coca Cola bij de McDonalds geen echte Coca Cola is maar een soort van concentraat waaraan ter plekke koolzuurhoudend water wordt toegevoegt omdat dat goedkoper is dan het echte spul. Je proeft het ook duidelijk, ik vind het smerig terwijl echte Coca Cola wel lekker is.
Dat is niks nieuws meer. Zo wordt jouw Coca Cola in de fles ook gemaakt. Komt een soort van concentraat uit de VS, wordt hier koolzuurhoudend water aan toegevoegd en dan gaat het in de fles en dan naar de winkels.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:23 schreef LSS het volgende:
Wisten jullie dat de Coca Cola bij de McDonalds geen echte Coca Cola is maar een soort van concentraat waaraan ter plekke koolzuurhoudend water wordt toegevoegt omdat dat goedkoper is dan het echte spul. Je proeft het ook duidelijk, ik vind het smerig terwijl echte Coca Cola wel lekker is.
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:11 schreef Tha_T het volgende:Echt.
Da's het enige wat ik erover kwijt wil
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws meer. Zo wordt jouw Coca Cola in de fles ook gemaakt. Komt een soort van concentraat uit de VS, wordt hier koolzuurhoudend water aan toegevoegd en dan gaat het in de fles en dan naar de winkels.
Doe mij maar Pepsi.
die cola kan niet koud zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef R2cksson het volgende:
Wat een tyfuskuthoerekanker-toko is dat!
ALTIJD, MAAR DAN OOK ALTIJD heb ik lauwe cola of koude hamburgers/friet.
Niet te geloven wat een ballentent!
Als er een Mc Donalds vestiging slecht is dan is het die van Echt wel.
Nog 1 keer zo'n ranzige cola en ik smijt hem naar binnen kankermongool! IK WIL IJS EN PRIK ERIN VERDOMME!!!!
Post-mix heet datquote:Op zondag 17 juli 2005 10:23 schreef LSS het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |