Hi Marty.quote:
Een beetje deugdelijke mensen hadden de lokale bakker ingeschakeld om even een taartje te bezorgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:52 schreef bwt het volgende:
Alleen BE zal het niet meer lezen omdat ruikende vis en BE vanmorgen vroeg op vakantie zijn gegaan.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:11 schreef mogas het volgende:
Het is maar goed dat die pijpen branden
Anders zou het nog veel erger fout kunnen gaan !
Die hele raffinaderij moest plat en dan heb je dus echt je klauwen vol
Heb maar meelij met die jongens die ochtend dienst hebben gelopen
Die zijn helemaal kapot !
Alles is bloedheet en dan geen stroom meer
,kun je alles met het handje gaan doen
En das niet van ga maar naar huis hoor !
Deze boys zijn hier nog drie dagen mee an de slag!
Ben blij dat ik met vakantie ben![]()
![]()
Combinatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:25 schreef bwt het volgende:
@ Hollander, ga je naar het buitenland vanwege de voorliefde van de buiten-land?
of is het het ontvluchten van de rommel die gaande is in NL.
Met het onvluchten krijg je namelijk heel makkelijk heimwee en kun je geen afstand nemen van je geboorteland.
Jij bent alvast op je toekomst voorbereid.quote:
quote:Niet snelheidscamera's, maar GPS is het nieuwste wapen om verkeersdeelnemers zich aan de maximum snelheid te laten houden. Tenminste, als het aan de Britse overheid ligt. In het land van 4,2 miljoen veiligheidscamera's werd een half jaar geleden in Leeds gestart met een proef, waarbij 20 Skoda Fabias werden aangepast met een zogenaamde “speed spy”. Dit op satelliet navigatie gebaseerde systeem bewaakt continue de snelheid van het voertuig en vergelijkt dit met de ter plaatse toegestane maximum snelheid. De black box bevat een digitale landkaart (van Leeds) met alle daarbij horende maximum snelheden, het GPS systeem bepaalt waar het voertuig zicht bevindt. Indien de bestuurder de snelheid dreigt te overtreden, grijpt de black box in.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is geen engelstalig land.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Om je verstaanbaar te kunnen maken denk ik aan Australie of Nieuw Zeeland.![]()
Zuid Amerika is bij voorbeeld mooi, maar het lijkt mij ook geen prettig lang qua criminaliteit en taal.
Amerika viel af zei je al, en in Engeland zijn de huizen in de grote steden 3 keer zo duur als hier en kennen ze minder vrije dagen.![]()
Heb jij nou nooit last van plaatsvervangende schaamte als je die kleuter ziet mompelen op tv?quote:Balkenellende.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent alvast op je toekomst voorbereid.![]()
[..]
Ik zag een tijdje geleden iets over een Engelse familie die een vrijstaande boederij hadden gekocht in Spanje voor 80.000 euro.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Is geen engelstalig land.Eerst maar eens kijken hoe snel we weg kunnen en dan verklap ik het wel.
![]()
Het begint hoe langer hoe beschamender te worden.quote:Heb jij nou nooit last van plaatsvervangende schaamte als je die kleuter ziet mompelen op tv?
geen mooie burkaquote:
Mwah dat ligt nu op dit moment toch wel iets anders denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
Maar zeuren over de landsbestuurders is van alle tijden, dat wel.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:32 schreef hollander172 het volgende:
Dit is overigens niet eens een reden voor ons persoonlijk, wel steekt het dat we met zijn allen keihard van achteren genaaid voelen en het gros niet eens een beetje jeuk daarvan voelt.![]()
Het is een mogelijke overweging Mark.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:30 schreef Makster het volgende:
Wat zijn nou trouwens jou plannen PEp met die SMNog steeds de deur uit een een lelijke grote logge ZZR kopen
![]()
![]()
Dat geeft niks! Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gister examen voertuigbeheersing gehaald!![]()
Met maximaal aantal toegestane fouten.![]()
Maar dat mag!![]()
Dus je bent nu compleet dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Maar dat mag!![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Maar dat mag!![]()
Ik snap, ik snap. Mocht je een keus hebben gemaakt over hoe en wat dan mag je bij mij aankloppen voor de CR.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een mogelijke overweging Mark.
Ik was al naar die ZZR-1100 wezen kijken hier in Spike als die eigenaar een beetje mee had gewerkt.![]()
Mocht ik zoiets kopen dan mag/moet er wel uit met vier voertuigen en 1 persoontje.
Voor de CR krijg ik nooit meer wat ik ervoor betaald heb.
En om er nou een idioot lage prijs voor te vragen.
En het ding is wel te gek voor woorden om er echt van te houden.![]()
![]()
De KLX is een vriendelijkere motor, meer geschikt om er een SM voor dagelijks gebruik van te maken.
In de winter handelbaar genoeg om veilig van A naar B te komen.
Dilemma dus.
Feit is dat de kosten om te leven hier enorm omhoog gaan de laatste tijd.. belastingen.. verplichtingen..
Ik heb ook nog 2 enveloppen liggen van de sociale dienst, en nog geen zin om open te maken.
Er zitten in ieder geval acceptgirokaarten in.![]()
Mijn ex gaan vandaag 4 weken op vakantie, en die blijft niet thuis.
Ja, bijstandsmoeders kunnen niet rondkomen van het toegespeelde geld.![]()
En ja, mijn kennis van Amerika en Engeland haalde ik ook al uit het feit dat ik 2 weken geleden het buitenland overweegde.![]()
Alleen een vreemde taal aanleren daar kijk ik dan wel tegen op.![]()
We kunnen wel een community in Australie beginnen met alle MC verhuizers.![]()
![]()
Die euro''s lijken mij geen probleem als mijn enigzins opbrengt wat het als overwaarde heeft in 4 jaar tijd.![]()
En dan wel mogen blijven.![]()
Speel al heel lang met het idee maar er waren wat bindende factoren die me hier hielden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
En ja, mijn kennis van Amerika en Engeland haalde ik ook al uit het feit dat ik 2 weken geleden het buitenland overweegde.![]()
Alleen een vreemde taal aanleren daar kijk ik dan wel tegen op.![]()
Neuj, moet theorie en verkeersdeelname nog doen. Maar dat komt goed!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je bent nu compleet dus.![]()
![]()
![]()
En hoe zijn nu de toekomstplannen op motorgebied?![]()
Ow, dat zijn de speciale verrichtingen. Nou ja, kan je nu verder.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Neuj, moet theorie en verkeersdeelname nog doen. Maar dat komt goed!![]()
Toekomstplannen op motorgebied. Een leuke beginnersfiets kopen (CB600 oid) en dan écht leren rijden, daarna zien we wel.
Nederlands Cafe, annex modellenbureau. Ik maak de foto's wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:52 schreef Makster het volgende:
Australie lijkt mij ook wel wat, beginnen we daar gewoon een NEderlands cafe ofzo, lekker ver weg maar toch dichtbij![]()
![]()
![]()
Ik ga sleutelen
Tot laterz....
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:52 schreef hollander172 het volgende:
Je hebt kinderen he?
Hmmm, ik heb zo'n vermoeden dat je het hogerop zoekt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Speel al heel lang met het idee maar er waren wat bindende factoren die me hier hielden.![]()
Als dat zo allemaal opgelost is en ik ook uitgeschermd ben met de BD ben ik zo vrij als een vogeltje.![]()
Vreemde taal is overigens je minste probleem.Je hebt kinderen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef bwt het volgende:Ulrich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch een standaard programma op RTL4 of SBS6?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden iets over een Engelse familie die een vrijstaande boederij hadden gekocht in Spanje voor 80.000 euro.![]()
Ze moesten alleen nog voor 3 ton verbouwen, en dat viel een beetje tegen.![]()
Zaten bijna een jaar lang in een caravan ernaast, maar ze hadden wel doorgezet.![]()
Ondertussen hadden ze een makelaarskantoor opgericht en gingen dit soort gebouwen verkopen aan Engelsen. Hun oude beroep sloot hier ook volledig bij aan.
etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |