En respect voor de ouders is er tegenwoordig ook niet meer bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:00 schreef TheDon1985 het volgende:
Als jij geen vakantiewerk wilt doen, dan doe je dat toch gewoon niet?
Al is zulke bemoeienis uiteraard irritant...
arme user, jij tekende zojuist je doodvonnis in dit topicquote:
respect voor je ouders is wat anders dan altijd maar elke wens van je ouders vervullen, teneinde in het keurslijf te vallen, ghaest!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En respect voor de ouders is er tegenwoordig ook niet meer bij.
Ik toon altijd respect voor mijn ouders, maar ik doe de dingen wel zoals ik ze voor ogen heb. Dat lijkt me voor iemand van TS's leeftijd (21) als ook die van mij (20) niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En respect voor de ouders is er tegenwoordig ook niet meer bij.
Blijkbaar komt het niet als aardig over, en ik vind het zelf ook nogal agressief overkomen om opeens een blaadje met nummers te vinden van uitzendbureau's. Het wordt hem gewoon door zijn strot geduwt, terwijl hij oud en wijs genoeg is om zelf te bepalen wat hij wel en niet wilt doen in zijn vakantie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef Mute_Me het volgende:
En anders moet je niet gaan zeuren. ze willen alleen maar aardig zijn.
Eigenlijk doe ik al een stapje te laag, dus laat dat maar zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef Mute_Me het volgende:
zal vast al gezegd zijn maar: als je nergens meer tijd voor had zou je misschien een stapje lager moeten doen?
Nee, ze willen mij laten werken dat is alles.quote:En anders moet je niet gaan zeuren. ze willen alleen maar aardig zijn.
Ah, een opleiding onder je niveau doen. Wie is er dan lui?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef Mute_Me het volgende:
zal vast al gezegd zijn maar: als je nergens meer tijd voor had zou je misschien een stapje lager moeten doen?
Ach, kappersopleidingen zijn ook heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, een opleiding onder je niveau doen. Wie is er dan lui?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |