Goed weekend!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoi, doei en tot ooit (ergens volgende week that is)
Wat je net zelf al zei... je moet niet op zoek gaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien ben ik te naïef voor woorden, maar de positieve signalen komen in ieder geval wel door het bord heen.
[..]
Ik ken wel mensen die op bezette mensen vallen hoor..
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat interesseert me niet. Ik ga straks uit, maar niet om een leuk meisje te ontmoeten of wat dan ook, integendeel, nu even niet.![]()
Wat dat betreft heb ik m'n lesje wel geleerd. Bezette vrouwens zijn nu no-go. Maar ja. Dat had ik me in dit geval ook voorgenomenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat je net zelf al zei... je moet niet op zoek gaan
Maar ook niet blijven hangen bij een meisje waarmee toch geen toekomst is. Sorry dat ik het misschien wat hard zeg, maar ze heeft een vriend... daar is geen toekomst voor jou. Move on. serieus.
Misschien is er geen toekomst voor mij met haar, maar die conclusie trek ik niet nu puur op basis van het feit dat ze een vriend heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat je net zelf al zei... je moet niet op zoek gaan
Maar ook niet blijven hangen bij een meisje waarmee toch geen toekomst is. Sorry dat ik het misschien wat hard zeg, maar ze heeft een vriend... daar is geen toekomst voor jou. Move on. serieus.
Juist door dat tegen haar te zeggen, geef je weer een bepaald signaal af. Je kan beter even heel hard door de zure appel heenbijten, zeggen dat je achter haar staat, net doen of het je geen pijn doet, en verder gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef Phydomir het volgende:
Heb haar verteld dat ik met die keuze van haar moet leven.
Doordat ik haar al zo lang ken eigenlijk verwacht ik juist dat een goede vriendschap er wel in zit. Maar de komende tijd zal het toch wel ff lastig zijn om mijn gevoelens te onderdukken, dat zal ik niet ontkennen.
Zeggen dat ik achter haar keuze sta zou betekenen dat ik tegen haar zou liegen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Juist door dat tegen haar te zeggen, geef je weer een bepaald signaal af. Je kan beter even heel hard door de zure appel heenbijten, zeggen dat je achter haar staat, net doen of het je geen pijn doet, en verder gaan.
Ik leer dit soort dingen trouwens ook uit ervaring, niet omdat iemand mij dat vertelt... ik neem niks aan van anderen, en ben dus af en toe ook keihard op m'n bek gegaan. Succes ermee in elk geval.
Nee, maar dat moet dan haar keuze zijn he. Ik spreek ook wel eens met mannen af als ik een relatie heb, op vriendschappelijke basis dan. Merk je van haar geen verschil?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien is er geen toekomst voor mij met haar, maar die conclusie trek ik niet nu puur op basis van het feit dat ze een vriend heeft.
Zeg nou zelf, je date toch niet met anderen als het in je relatie wel snor zit?
True, misschien ben jij ook wel iemand die alles "the hard way" leert, net als ik.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:37 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Zeggen dat ik achter haar keuze sta zou betekenen dat ik tegen haar zou liegen.
en om maar ff een cliche in de strijd te gooien. What doesn't kill me makes me stronger..
Nog steeds geen lichtpunt in je leven of worden de zelfmoordneigingen al minder?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik leer dit soort dingen trouwens ook uit ervaring, niet omdat iemand mij dat vertelt... ik neem niks aan van anderen, en ben dus af en toe ook keihard op m'n bek gegaan. Succes ermee in elk geval.
Liegen = not done vind ik. Zelfs niet als het alles daardoor een stuk makkelijker zou maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
True, misschien ben jij ook wel iemand die alles "the hard way" leert, net als ik.
En liegen lijkt me in dit geval gerechtvaardigd. Heb het zelf ook gedaan
Wat voor verschil? Vriendschappelijk versus romantisch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet dan haar keuze zijn he. Ik spreek ook wel eens met mannen af als ik een relatie heb, op vriendschappelijke basis dan. Merk je van haar geen verschil?
Nee, ik kras nog elke dagquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds geen lichtpunt in je leven of worden de zelfmoordneigingen al minder?![]()
![]()
je weet echter haar intenties niet om te daten ... en al zou ze de intentie hebben om een nieuwe relatie te willen starten, het is maar zelden dat een date daadwerkelijk uitloopt in een serieuze relatie ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Misschien is er geen toekomst voor mij met haar, maar die conclusie trek ik niet nu puur op basis van het feit dat ze een vriend heeft.
Zeg nou zelf, je date toch niet met anderen als het in je relatie wel snor zit?
Mij heeft het geholpen om er overheen te komen... ieder op zijn eigen manier hequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Liegen = not done vind ik. Zelfs niet als het alles daardoor een stuk makkelijker zou maken.
Ja dat gaat eigenlijk best goed thxquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik kras nog elke dag
Heb jij de moord op je kindje al verwerkt?
Mogen die wel blijven leven?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat gaat eigenlijk best goed thx
We praten al over onze toekomst met kindjes![]()
Het zijn geen standaard naar de film/uit eten dates.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet echter haar intenties niet om te daten ... en al zou ze de intentie hebben om een nieuwe relatie te willen starten, het is maar zelden dat een date daadwerkelijk uitloopt in een serieuze relatie ...
Ach als ik die gozer was zou ik t ook gewoon doen... Hij moet alleen andere opties ook open laten... T komt er namelijk op neer dat ze aan het eind van de avond toch met dr eigen vriendje neukt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet echter haar intenties niet om te daten ... en al zou ze de intentie hebben om een nieuwe relatie te willen starten, het is maar zelden dat een date daadwerkelijk uitloopt in een serieuze relatie ...
en door het feit dat ze een vriend heeft, geef ik je op korte termijn echt geen kans ...![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:49 schreef JoeyT het volgende:
Ja dat gaat eigenlijk best goed thx
We praten al over onze toekomst met kindjes![]()
op de lange termijn ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:48 schreef petitlapin het volgende:
en door het feit dat ze een vriend heeft, geef ik je op korte termijn echt geen kans ...![]()
Ow wacht nu snap ik hm... Ik dacht dat je geintje maakte maar jij bent idd zo'n anti abortus wacko... T was nog geen kindje huppelkutje van me... T was een zakje met vruchtwater, verder niets...quote:
het ding is dat als ze je écht leuk had gevonden, ze nu niet meer bij haar vriend was ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het zijn geen standaard naar de film/uit eten dates.
Misschien wil ze idd alleen haar vriendje jaloers maken, maar daar zie ik haar niet voor aan.
![]()
Hoe ver ben je nu eigenlijk, en wanneer ben je uitgerekend?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
moest ik nu mijn kindje kwijtraken door een miskraam of zo, zou ik echt even geen zin hebben om met mijn vent over een toekomst met kindjes te gaan praten, en als dat zou gebeuren, zou het nietzijn, maar eerder
![]()
![]()
Ik ben inderdaad anti-abortus, maar laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ow wacht nu snap ik hm... Ik dacht dat je geintje maakte maar jij bent idd zo'n anti abortus wacko... T was nog geen kindje huppelkutje van me... T was een zakje met vruchtwater, verder niets...
Maar als ze ooit nog eens zwanger wordt dan zal t gepland zijn en zullen we t dus ook opvoeden...
Speculaties. Ik hou jullie op de hoogte, het komt allemaal goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het ding is dat als ze je écht leuk had gevonden, ze nu niet meer bij haar vriend was ...
Ik noem het liever: realist.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat ben je toch een pessimist.
daar spreek ik me niet over uit, een mensenleven is lang en over de liefde zijn geen voorspellingen te doen, als ik iets heb geleerd van mijn leven en de mensen rondom mij, is het wel dat ...quote:
Het heeft geen zin om verdrietig te blijven... En het is de juiste keuze geweest dus dat maakt t een stuk makkelijker om het te accepteren... En iedereen is anders he... Wij vinden het fijn om met elkaar over de toekomst te fantaserenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
moest ik nu mijn kindje kwijtraken door een miskraam of zo, zou ik echt even geen zin hebben om met mijn vent over een toekomst met kindjes te gaan praten, en als dat zou gebeuren, zou het nietzijn, maar eerder
![]()
![]()
speculaties ????? de dag dat ik verliefd ben op een ander, is mijn relatie voorbij ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Speculaties. Ik hou jullie op de hoogte, het komt allemaal goed.![]()
Ik snap niet dat je niet gewoon anderen neukt... Zij doet t ook hoor...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Speculaties. Ik hou jullie op de hoogte, het komt allemaal goed.![]()
ik ken nochtans veel koppels waarin een partner is weggelopen met een nieuwe vlam, en waar dat best wel werkt ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
Serieus, dit soort dingen werken nooit.
Dat jij ze kent, betekent niet dat het voor alle gevallen mogelijk is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ken nochtans veel koppels waarin een partner is weggelopen met een nieuwe vlam, en waar dat best wel werkt ...
je weet niet wat ze nog voor haar vriend voelt, en wat ze voor frits voelt ...
Wel een beetje vroeg dan om het te vertellen.... ik zou zelf nog wat langer wachten ,maar het is je eigen keuze natuurlijk. Wel leukquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:06 schreef petitlapin het volgende:
christine ik ben een goede zes weken zwanger en de kleine is voor begin maart, nog een lange weg te gaan dus ...
en sinds vandaag weet ik dat een vriendin van mij ook in verwachting is, ze is wel al een beetje verder, ik heb dan ook maar gezegd dat ik ook een kleine verwacht. Dat gaat zo leuk zijn om samen met de voiture of de poussette in 't stad te gaan flaneren
ik ben zo overgelukkig eigenlijk, ik prijs me een heel gelukkig mens![]()
mijn twee beste vriendinnen wisten het onmiddellijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
Wel een beetje vroeg dan om het te vertellen.... ik zou zelf nog wat langer wachten ,maar het is je eigen keuze natuurlijk. Wel leuk
Met mij gaat het prima...quote:
Je hoeft alleen maar je benen te spreiden hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef Christine het volgende:
Tuurlijk, geniet er maar van petitlapin
ik ben stiekum wel een beetje jaloers op je![]()
We praten over zwangerschap... Wil je ook een kindje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoi hoi singles
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |