Ik word ook wel een beetje gewaarschuwd, hier ook trouwens, maar we komen haast vanzelf dichterbij elkaar, zij neemt net zo goed zoniet meer initiatief als ik. Ondertussen heb ik er een dagtaak aan om met beide benen op de grond te blijven en de eventuele narigheid te zien aankomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:39 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Het risico is erg groot zelfs. Werd er van te voren door verschillende vrienden ook voor gewaarschuwd, maar ja. Zit hier nu een beetje met een dubbel gevoel.
Had het idee dat ze zelfs niets meer met me te maken wilde hebben, doordat ze geen contact meer zocht en ook geen reactie gaf op pogingen van mij om contact te zoeken. Maar dat blijkt dan gelukkig weer niet zo te zijn.![]()
Logisch dat je daar van baalt.quote:En aan de andere kant baal ik dat ik niet de 1e keus ben![]()
Ik snapte het einde nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verhaal, de opzet van de film, het snel afgebroken einde, het patriotisme in de film. Maar buiten dat vond ik het wel erg vermakelijk.
En ik moet het niet met het boek vergelijken eigenlijk. Maar ach, het boek ken ik al vrij lang en het hoorspel en de muziek versie ook. Dus dat doe ik toch automatisch. Toch zag ik enkele overeenkomsten met het boek. Dat was wel positief.
Tip: als je geen eerste keuze bent, forget it. Het is haar fout dat ze niet inziet dat jij de eerste keuze moet zijn.... als ze dat niet ziet: dan niet. Move on, er zijn zat leukere meiden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik word ook wel een beetje gewaarschuwd, hier ook trouwens, maar we komen haast vanzelf dichterbij elkaar, zij neemt net zo goed zoniet meer initiatief als ik. Ondertussen heb ik er een dagtaak aan om met beide benen op de grond te blijven en de eventuele narigheid te zien aankomen.
[..]
Logisch dat je daar van baalt.![]()
En voor kindermoordenaars, wat was dat meisje irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
[..]
En @Qyroz: de film was wel geschikt voor mannen met een pedo-pasje
Wellekuh?????quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe nu moet ik weer aan dat liedje van IR denken
Ik snap het einde wel omdat ik het verhaal al ken. Maar ik kan mij voorstellen dat de meeste het einde niet snappen. Snap je het nu wel?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snapte het einde niet
En @Qyroz: de film was wel geschikt voor mannen met een pedo-pasje
Gonna be hard. Als je verliefd bent is dat erg lastig. Ik geloof ook wel dat zij echt verliefd was. Maar ik denk dat het missen van een vast iets (ze had al ruim een jaar wat met die gast) mijn kans heeft doen dalen tot 0quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik word ook wel een beetje gewaarschuwd, hier ook trouwens, maar we komen haast vanzelf dichterbij elkaar, zij neemt net zo goed zoniet meer initiatief als ik. Ondertussen heb ik er een dagtaak aan om met beide benen op de grond te blijven en de eventuele narigheid te zien aankomen.
Nee, enlighten mequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het einde wel omdat ik het verhaal al ken. Maar ik kan mij voorstellen dat de meeste het einde niet snappen. Snap je het nu wel?
Ik vond haar juist erg goed spelen. Precies zoals elk 10 jarig kut kotertje reageert bij zulke dingen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En voor kindermoordenaars, wat was dat meisje irritant.
Wat een speenvarken was dat zegquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond haar juist erg goed spelen. Precies zoals elk 10 jarig kut kotertje reageert bij zulke dingen.
Ik had haar overigens allang achtergelaten
Vanaf het moment dat de wezens op aarde kwamen werden zij aangevallen door bacterien. Uiteindelijk zijn de wezens dus gewoon ziek geworden en doodgegaan door bacterien. Iets waar wij allang aan gewend zijn, maar hun niet omdat ze nog maar net een weekje op een vreemde planeet rondwaggelen.quote:
Ik zal ook echt niet wachten ofzow. Maar dit meisje is wel de moeite waard om in ieder geval een mooie vriendschap mee te hebben. Maar komt ook omdat wel elkaar eigenlijk door en door kennen. Kende haar voor de periode dat ik haar niet heb gezien al ruim een jaar of 6. Waarin we ook al heel veel met elkaar optrokken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Tip: als je geen eerste keuze bent, forget it. Het is haar fout dat ze niet inziet dat jij de eerste keuze moet zijn.... als ze dat niet ziet: dan niet. Move on, er zijn zat leukere meiden.
Ik snapte het einde ook, boek al paar keer gelezen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het einde wel omdat ik het verhaal al ken. Maar ik kan mij voorstellen dat de meeste het einde niet snappen. Snap je het nu wel?
Idemditoquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik snapte het einde ook, boek al paar keer gelezen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Tip: als je geen eerste keuze bent, forget it. Het is haar fout dat ze niet inziet dat jij de eerste keuze moet zijn.... als ze dat niet ziet: dan niet.
Ik kom ze niet vaak leuker tegen.quote:Move on, er zijn zat leukere meiden.
Ze stierven dus aan een verkoudheidje.... lame...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat de wezens op aarde kwamen werden zij aangevallen door bacterien. Uiteindelijk zijn de wezens dus gewoon ziek geworden en doodgegaan door bacterien. Iets waar wij allang aan gewend zijn, maar hun niet omdat ze nog maar net een weekje op een vreemde planeet rondwaggelen.
Het is net zijn leven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Drank, seks en lekkere wijven...
Je weet wel, zo'n typisch IR liedje...
Beter zoeken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Ik kom ze niet vaak leuker tegen.![]()
Je komt de liefde toch pas tegen als je juist niet zoekt zeggen ze?quote:
Mwa, dat zal je nog tegenvallen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Phydomir het volgende:
Ze zeggen het inderdaad. Maar als je helemaal niet zoekt vind je ook niets
inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je komt de liefde toch pas tegen als je juist niet zoekt zeggen ze?
Ik hou mijn ogen wel open hoor. Nu ik oogkleppen op heb helpt dat overigens weinig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Phydomir het volgende:
Ze zeggen het inderdaad. Maar als je helemaal niet zoekt vind je ook niets
Ik hoop dat jij meer succes hebt dan ik. Maar mocht het niet zo zijn. Geniet er dan nu iig vanquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou mijn ogen wel open hoor. Nu ik oogkleppen op heb helpt dat overigens weinig.![]()
Ruim een jaar, de geschiedenis gaat hier nog een stukje verder terug. Paar keer uit geweest, dat is alles wat ik weet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:47 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Gonna be hard. Als je verliefd bent is dat erg lastig. Ik geloof ook wel dat zij echt verliefd was. Maar ik denk dat het missen van een vast iets (ze had al ruim een jaar wat met die gast) mijn kans heeft doen dalen tot 0
Goedzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij meer succes hebt dan ik. Maar mocht het niet zo zijn. Geniet er dan nu iig van![]()
En over oogjes open houden, dat ben ik ook zeker aan het doen. Zijn een hoop mooie vrouwens op deze aardbol![]()
Dan moet je ook niet op haar zitten wachten.... m.i.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Ik zal ook echt niet wachten ofzow. Maar dit meisje is wel de moeite waard om in ieder geval een mooie vriendschap mee te hebben. Maar komt ook omdat wel elkaar eigenlijk door en door kennen. Kende haar voor de periode dat ik haar niet heb gezien al ruim een jaar of 6. Waarin we ook al heel veel met elkaar optrokken.
Dank je, dat laatste lukt iig steeds beterquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij meer succes hebt dan ik. Maar mocht het niet zo zijn. Geniet er dan nu iig van![]()
Oh, ja aan deze kant ook trouwens. Alles bij elkaar zijn ze ruim 3 jaar bij elkaar geweest, ook een paar keer uit geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ruim een jaar, de geschiedenis gaat hier nog een stukje verder terug. Paar keer uit geweest, dat is alles wat ik weet.
Ze weet ook wel wat ik voor haar voel. Maar ik ben verder iemand die vrij rationeel kan nadenken. Ook wat dit soort dingen betreft. Ik zal zeker niet wachten op haar. Als ik iemand tegen kom die ik de moeite waard vind zal ik het zeker niet na laten om daar voor te gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op haar zitten wachten.... m.i.....
Zij voelt heus wel dat je meer wil van haar, en dan is vriendschap vaak moeilijk. Ga gewoon lekker door met je leven, en zoek en meisje die wel 100% voor jou wil gaan
Het probleem is (en blijft) dat je met haar in je hoofd zit... en dat vormt een blokkade voor een andere relatie. Een beetje wat zij nu met jou doet, doe jij dan met anderen... denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:11 schreef Phydomir het volgende:
Ze weet ook wel wat ik voor haar voel. Maar ik ben verder iemand die vrij rationeel kan nadenken. Ook wat dit soort dingen betreft. Ik zal zeker niet wachten op haar. Als ik iemand tegen kom die ik de moeite waard vind zal ik het zeker niet na laten om daar voor te gaan.
Misschien wel ja. Maar tis nu allemaal nog redelijk vers enzo. Maar Ik zal echt niet "als een kwijlende puppy" achter haar aan zitten. Ik ken mezelf daar goed genoeg voor. Ben van mening dat een normale vriendschap met haar moet kunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Het probleem is (en blijft) dat je met haar in je hoofd zit... en dat vormt een blokkade voor een andere relatie. Een beetje wat zij nu met jou doet, doe jij dan met anderen... denk daar maar eens over na.
Ik zou gewoon de eer aan mezelf houden en niet als een kwijlende puppy zitten te wachten tot zij eindelijk een keer tijd heeft om met je te spelen... no way gaat mij dat overkomen. Dan liever drie keer een ander... en het heft in eigen hand houden
Moet ook kunnen, als jij maar niks meer gaat verwachten. Je schreef zelf al dat ze je niet vertelde dat ze bij haar ex terug was, omdat ze dat moeilijk vond. Zij heeft ook wel door dat er iets meer speelt dan vriendschap, van jouw kant. M.i. moet je haar echt vergeten. Wat nu als ze straks gaat trouwen? Dan sta jij als "d'r goede vriend" er single en lachend als een boer met kiespijn bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:17 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar tis nu allemaal nog redelijk vers enzo. Maar Ik zal echt niet "als een kwijlende puppy" achter haar aan zitten. Ik ken mezelf daar goed genoeg voor. Ben van mening dat een normale vriendschap met haar moet kunnen.
Cheers, ik weet het. Ik vond het niet leuk om vandaag te horen dat het nog aan is bijvoorbeeld, maar ik heb geen haast, klinkt misschien stom. Als echt blijkt dat het er niet inzit moet ik me beraden op onze dan blijkbaar 'vriendschap', maar zo ver is het nog niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:20 schreef Christine het volgende:
Dit zelfde geldt trouwens voor Frits
Misschien tijd om het bord voor je kop weg te halen....quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cheers, ik weet het. Ik vond het niet leuk om vandaag te horen dat het nog aan is bijvoorbeeld, maar ik heb geen haast, klinkt misschien stom. Als echt blijkt dat het er niet inzit moet ik me beraden op onze dan blijkbaar 'vriendschap', maar zo ver is het nog niet.
Erm. Dat er een tijd geleden meer speelde of dat er nu nog meer speelt qua gevoelens bij mij? EN dat dat voorlopig misschien wel zo zal blijven?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet ook kunnen, als jij maar niks meer gaat verwachten. Je schreef zelf al dat ze je niet vertelde dat ze bij haar ex terug was, omdat ze dat moeilijk vond. Zij heeft ook wel door dat er iets meer speelt dan vriendschap, van jouw kant. M.i. moet je haar echt vergeten. Wat nu als ze straks gaat trouwen? Dan sta jij als "d'r goede vriend" er single en lachend als een boer met kiespijn bij.
Dit zelfde geldt trouwens voor Frits
oe.. herkenbaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cheers, ik weet het. Ik vond het niet leuk om vandaag te horen dat het nog aan is bijvoorbeeld, maar ik heb geen haast, klinkt misschien stom. Als echt blijkt dat het er niet inzit moet ik me beraden op onze dan blijkbaar 'vriendschap', maar zo ver is het nog niet.
Neem dan een tijdje wat afstand van haar.... om je gevoelens te laten bezinken. Je zult het echt in een ander daglicht zien dan, en het op den duur misschien zelfs absurd vinden dat je ooit meer hebt gevoeld voor haar dan enkel vriendschap!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:24 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Erm. Dat er een tijd geleden meer speelde of dat er nu nog meer speelt qua gevoelens bij mij? EN dat dat voorlopig misschien wel zo zal blijven?
Maar goed. Je hebt wel een punt. Als ik haar nooit meer zou zien zou alles een stuk makkelijker zijn. Maar dat wil ik gewoon niet. Mochten die gevoelens echt niet weg gaan en hou ik daardoor andere meisje uit m'n leven. Dan wordt het wel tijd om wat radikalere stappen te ondernemen. Voorlopig wil ik het iig proberen om gewoon goede vrienden te blijven.
Doe ik ook. Heb haar de laatste tijd sowieso al een stuk minder gezien. Maar heb voor mezelf al bepaald dat het idd het beste is om gewoon lekker rustig aan te doen qua contact enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Neem dan een tijdje wat afstand van haar.... om je gevoelens te laten bezinken. Je zult het echt in een ander daglicht zien dan, en het op den duur misschien zelfs absurd vinden dat je ooit meer hebt gevoeld voor haar dan enkel vriendschap!
Have funquote:
Misschien ben ik te naïef voor woorden, maar de positieve signalen komen in ieder geval wel door het bord heen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien tijd om het bord voor je kop weg te halen....
Ik ken wel mensen die op bezette mensen vallen hoor..quote:Het staat ook niet echt aantrekkelijk als je in je hoofd "bezet" bent.
En om niet meer te hopen op iets meer dan vriendschap. Als je echt vriendschap wil, dan zou je haar moeten steunen in haar keuzes, dus ook in haar keuze om verder te gaan met haar ex. Ik heb het zelf gehad, dat ik verliefd was geworden op iemand die op zijn beurt weer verliefd werd op een ander meisje. Dat was voor mij even heeeeeel zuur doorbijten, en eventjes net doen of ik het niet erg vond, en uiteindelijk vind ik het alleen maar leuk voor hem. En vind ik het oprecht jammer voor hem dat het niks geworden is uiteindelijk met dat meisje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Doe ik ook. Heb haar de laatste tijd sowieso al een stuk minder gezien. Maar heb voor mezelf al bepaald dat het idd het beste is om gewoon lekker rustig aan te doen qua contact enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |