quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi. Je onlineknopje staat weer aan.![]()
Nee dat valt mee, ik bedoel eigenlijk dezequote:
.
Dank je.quote:
Ja wel een beetje lui de hele middag en nu nog trouwens, maar heel relaxed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:13 schreef Moots het volgende:
Heeft iedereen ´n leuke dag gehad? Ik heb lekker in de zon gezeten!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:35 schreef akkien het volgende:
[..]
jaaah
van rokjes en zon word ik blij![]()
USquote:
Cool!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:46 schreef akkien het volgende:
ik ga zo lekker 'dirty dancing' kijken
Ik alleen stukjes, maar vorige week zette een meisje nog I had the time of my life op toen ik bij haar was..quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:48 schreef akkien het volgende:
ach...je hoeft er niet bij na te denken
en ik heb m pas 1 keer gezien heel erg lang geleden
expres? das liefquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik alleen stukjes, maar vorige week zette een meisje nog I had the time of my life op toen ik bij haar was..![]()
Volgens mij niet.quote:
Nee vanaf gisterenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vanaf vandaag?
Ik kom er trouwens nooit..![]()
Mwah niet echt, misschien een klein stapje dichterbij..quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Zijn hier intussen al mensen single-af?
IS het al uit met haar vriend?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah niet echt, misschien een klein stapje dichterbij..![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
En jij gaat die relatie wel even naar de knoppen helpen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ze duidde hem vandaag aan als "vriend".
Vraag het me over 200 jaar eens weerquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Nee, zij misschien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
En jij gaat die relatie wel even naar de knoppen helpen?
*noteertquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vraag het me over 200 jaar eens weer
ah.. iemand die in hetzelfde schuitje zit...quote:
Ook verliefd op een bezet iemand?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:21 schreef Phydomir het volgende:
[..]
ah.. iemand die in hetzelfde schuitje zit...![]()
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Laat ik het maar ff in het kort uitleggen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook verliefd op een bezet iemand?
Zij ook op jou?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:03 schreef Christine het volgende:
Voor mij wel.. maar ik loop dan ook het risico bijna precies hetzelfde mee te maken. Ik probeer er ernstig voor te waken, anderzijds moet ik maar zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:31 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Laat ik het maar ff in het kort uitleggen.
Meisje paar jaar niet gezien wegens verhuizing. Had vroeger als eens wat met haar gehad. (tiener verkering lama zeggen)
Sinds een paar maanden (3 ong.) weer contact en verliefd geworden, zij ook, echter had ze een vriend. Die ook nog eens bij haar inwoonde (zij woont nog bij haar ouders).
Is wel het een en ander tussen ons gebeurd terwijl je eigenlijk nog een vriend had, niet all the way maar zat zo nu en dan op het randje.
Zij heeft het toen uitgemaakt en sinds dien is het contact tussen ons een beetje verwatert.
Gisteren heeft ze me echter verteld dat ze toch het toch weer verder wil proberen met haar vriend. En dat ze mij nog wel steeds als goede vriend beschouwd en dat ook zo wil houdenRede dat ze laatste tijd minder contact zogt was dat ze niet wist hoe ze dit aan mij moest vertellen.
Nu is dit niet zomaar een willekeurig meisje, maar iemand waar ik erg veel om geef en ik dus ook graag goed bevriend mee blijf. Maar tis toch beetje naar dat ze weer voor die vriend heeft gekozen, die nu overigens niet meer bij haar in woond voor zo ver ik weet.
hmmz, nog een beetje duidelijk?
Waar heb je je aan geergerd?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi!
Ik kom net terug met mijn vader van The War of the Worlds. Vermakelijke film, hoewel ik me dood zat te ergeren door de hele film heen. Maar goed, ik vond het boek en het hoorspel en de muziekversie dan ook een stuk beter
Het risico is erg groot zelfs. Werd er van te voren door verschillende vrienden ook voor gewaarschuwd, maar ja. Zit hier nu een beetje met een dubbel gevoel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor mij wel.. maar ik loop dan ook het risico bijna precies hetzelfde mee te maken. Ik probeer er ernstig voor te waken, anderzijds, ik zal wel zien hoe het loopt.
Het verhaal, de opzet van de film, het snel afgebroken einde, het patriotisme in de film. Maar buiten dat vond ik het wel erg vermakelijk.quote:
Je vergeet de lekkere wijven! Dat deed de regisseur ook trouwens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verhaal, de opzet van de film, het snel afgebroken einde, het patriotisme in de film. Maar buiten dat vond ik het wel erg vermakelijk.
En ik moet het niet met het boek vergelijken eigenlijk. Maar ach, het boek ken ik al vrij lang en het hoorspel en de muziek versie ook. Dus dat doe ik toch automatisch. Toch zag ik enkele overeenkomsten met het boek. Dat was wel positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |