quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
Het is net het Nederlands Elftal. Die gaan ook nooit naar Frankrijk om te scoren.
françaises zijn sletten in bed ...quote:
Ik versta echt geen woord frans...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
françaises zijn sletten in bed ...
er is zo'n een boekje op de markt : over françaises onder de zestien jaar die maagd zijn en niet roken ... het is helemaal onbeschreven![]()
ik begon me dan ook zorgen te maken toen ik op mijn 21ste nog niet van bil gegaan was![]()
Ik vind seal ook goed, vandaar deze keuzequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
de mooiste cd die ik hier liggen heb, les mots, haar best of ...
al vind ik het verre van haar mooiste liedje ... l'histoire d'une fée, c'est ... vind ik ook een pareltje, en que mon coeur lâche, en XXL ... en zo veel meer, ze heeft bergen mooie liedjes ...
Axellequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind seal ook goed, vandaar deze keuze
Maar er zijn ook andere leuke franse babes: Alizee, Vanessa Paradis, Lara Fabian en Axelle Red![]()
vakantiewerk is zooooooooo lastig om te vindenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
ay beach, how come ?
Nadiyaquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind seal ook goed, vandaar deze keuze
Maar er zijn ook andere leuke franse babes: Alizee, Vanessa Paradis, Lara Fabian en Axelle Red![]()
die is vlaams, die komt van hasselt !!!quote:
het is franstalig, dat is wat ik weetquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die is vlaams, die komt van hasselt !!!
alizée is echtquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:53 schreef Pheno het volgende:
Die ken ik nietquote:
ze is nederlandstalig, maar ze zingt in 't frans en in 't spaans iddquote:
Helder. In ieder geval niet Frans. En tja, vrouwen met rood haarquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die is vlaams, die komt van hasselt !!!
Alizee met gourmandisequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alizée is echt, ze is wel bevallen van een lief dochtertje Anny Lee
![]()
de rest rijkt nog niet tot de teennagels van mylène ... behalve axelle misschien ...
Nou ja, als je dat werken noemt.....Je zit praktisch 24/7 op FoK man....Ohhh ja, je bent natuurlijk multitasking, da's waar ook!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
ik heb vakantie
tot morgen dan mag ik weer werken
Iig niet zo erg als Kate Ryan of hoe die covertrut ook moge hetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ze is nederlandstalig, maar ze zingt in 't frans en in 't spaans idd
Werk en FoK is prima te combineren hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:00 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat werken noemt.....Je zit praktisch 24/7 op FoK man....Ohhh ja, je bent natuurlijk multitasking, da's waar ook!
Tsja, werken en geld verdienen zijn 2 totaal verschillende dingen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk en FoK is prima te combineren hoor![]()
Ik verdien geld door te werken en tijdens het werk fok ik. Ik zie het probleem niet, zolang klanten tevreden zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:03 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Tsja, werken en geld verdienen zijn 2 totaal verschillende dingen...
Tijd om aan te sluiten in de file dan....bij de rest van de 9-5 ers...quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:04 schreef Pheno het volgende:
talking about which, het is 5 uur, mijn 9 tot 5 uursmentaliteit begint te zeuren
Ik heb bijna nooit file. Gelukkig. Ik kom niet uit het westenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:08 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Tijd om aan te sluiten in de file dan....bij de rest van de 9-5 ers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |