quote:
franse meiden zijn lelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:20 schreef SolidArt het volgende:
Franse dames kunnen best mooi zijn hoor
En die taal... Ach, in bed spreken we allemaal dezelfde taal..
Ik geloof dat het nu al redelijk uitverkocht was. Collega van me heeft ook al kaartjes gehaald in maart ergens. Bastard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ben haar grootse fan, en ik ga naar haar concert in 2006
Imylène
Venderwel wil nog steeds wel mee....quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef Ynske het volgende:
ikke niet naar frankrijk toe
ikke lekker vakantie over 8 minuten
Twents?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:20 schreef SolidArt het volgende:
Ach, in bed spreken we allemaal dezelfde taal..
Yns!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef Ynske het volgende:
Stuur je kaartje?? ;-)quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef Ynske het volgende:
als ik acht maanden zwanger ben en 20 kilo verdikt stuur ik je een naaktfoto, okay ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef Venderwel het volgende:
Venderwel is dan wel benieuwd hoe petitlapin eruit ziet....als ze zegt dat alle franse dames lelijk zijn en zij zelf Frankrijk is ontvlucht!
Waar ergens?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga naar Italie, de dames zijn daar wel oke.
Moet je er nu ook vast een sturen, dan hebben we vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik acht maanden zwanger ben en 20 kilo verdikt stuur ik je een naaktfoto, okay ?
ja hoor, geen probleem!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik acht maanden zwanger ben en 20 kilo verdikt stuur ik je een naaktfoto, okay ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |