abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28880703
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:44 schreef DinoPK het volgende:
Maar ja, je kan wel halo2 online spelen met weinig lag wat op live amper mogelijk is
Dat ligt dan toch écht aan je verbinding, ik heb maar 1 keer lag gehad op Live, dat was toen ik het aansloot, en Unreal Championship ging spelen.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:57:08 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28880821
Big Team Battle bij Halo 2 heeft vrijwel altijd lag. En destijds speelde ik met een 3200/768 verbinding. Maargoed, er zijn weinig games lagvrij, raar genoeg zijn de meest simpele games juist het slechtste qua lag (PES4, Top Spin).
pi_28881191
Snqqpy, heb je halo2 wel eens via live gespeeld dan? Het is lang niet altijd zo erg hoor, maar ik heb echt enorm veel scheldwoorden gehoord als er weer eens enorm veel lag was (rode streepjes en de amerikaantjes hadden lekker een volle balk...), of dat ik bijvoorbeeld met een paar man overbleef terwijl de rest van het team een ping van 3000 had ofzo. Aan mijn verbinding heeft het toen echt niet gelegen, ik had altijd een ping van sub 20, en tegenwoordig via casema een ping van 7-9 (alleen casema heeft af en toe piekpunten helaas).
Zeker in de begindagen van Halo2 was het een stuk prettiger om dit spel te spelen op kai dan op live. Halo2 heb ik nu al even niet meer gespeeld op live, het kan nu wel een stuk beter zijn geworden.

Dé game met de slechtste netcode die ik ken is Top Spin, gigantische vertraging af en toe, maar het valt ook extra op in die game omdat er geen frames verloren gaan zodat het eerlijk blijft voor beide spelers. Het wisselt natuurlijk per persoon, maar als er een idioot een torrent programma aan laat staan tijdens een tennispotje, dan is het niet leuk om te spelen.

Gisteravond was het ook goed te merken:
Top Spin had als enige game die we speelden wat last van lag, Doom 3 liep in co-op perfect, flatout geen problemen en Midnight Club 3 was helemaal ziekelijk goed speelbaar.
pi_28881368
quote:
Op zondag 17 juli 2005 14:14 schreef DinoPK het volgende:
Snqqpy, heb je halo2 wel eens via live gespeeld dan? Het is lang niet altijd zo erg hoor, maar ik heb echt enorm veel scheldwoorden gehoord als er weer eens enorm veel lag was (rode streepjes en de amerikaantjes hadden lekker een volle balk...), of dat ik bijvoorbeeld met een paar man overbleef terwijl de rest van het team een ping van 3000 had ofzo. Aan mijn verbinding heeft het toen echt niet gelegen, ik had altijd een ping van sub 20, en tegenwoordig via casema een ping van 7-9 (alleen casema heeft af en toe piekpunten helaas).
Zeker in de begindagen van Halo2 was het een stuk prettiger om dit spel te spelen op kai dan op live. Halo2 heb ik nu al even niet meer gespeeld op live, het kan nu wel een stuk beter zijn geworden.

Dé game met de slechtste netcode die ik ken is Top Spin, gigantische vertraging af en toe, maar het valt ook extra op in die game omdat er geen frames verloren gaan zodat het eerlijk blijft voor beide spelers. Het wisselt natuurlijk per persoon, maar als er een idioot een torrent programma aan laat staan tijdens een tennispotje, dan is het niet leuk om te spelen.

Gisteravond was het ook goed te merken:
Top Spin had als enige game die we speelden wat last van lag, Doom 3 liep in co-op perfect, flatout geen problemen en Midnight Club 3 was helemaal ziekelijk goed speelbaar.
Ja, je hebt gelijk, ik was vergeten dat je dan zo'n re-connect schermpje krijgt. Dat is heel andere lag dan bijv. op een pc, vandaar .
pi_28881380
Kai snap ik trouwens niet, maar daar mag ik zeker niks over vragen?
pi_28881642
Nee dat reconnect schermpje kan 2 dingen zijn:
- De host die de game verlaat waardoor het systeem een andere host opzet (erg mooi systeem overigens)
- je bent op dat moment slachtoffer van de standby cheat, maar dat is als het goed is minder tegenwoordig.

Over kai mag je alles vragen:
Het is een legaal tunnelsysteem dat niets anders doet dan een lan omgeving simuleren zodat je systemlink games via internet kan spelen.
Kai betreft ook niet alleen maar lan simulatie voor de xbox, maar je kan ook online met de ps2, gamecube en de psp.
Meer info:
http://www.teamxlink.co.uk/

Ik zal binnenkort wel een vernieuwd Tunnelsysteem topic aanmaken zodat we dat misschien wat meer kunnen bundelen op fok (helaas zit de meerderheid in Kai, en ben ik toegewezen op xbox connect (omdat zogenaamd mijn poortjes niet goed staan volgens de developers van kai, wat dus niet zo is..).
  zondag 17 juli 2005 @ 14:46:35 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28882070
We moeten gewoon allebei eens zo'n Linksys WRT router gaan halen, DinoPK. Kunnen we gelijk dat trucje doen met Kai en het draaien van de engine op de router. Ja ja, ik weet 't, ik zou nooit meer een Linksys kopen
pi_28883611
Als die linksys routers <50 euro zijn mij best, scheelt weer stroom van de pc
Ennuh raad eens... kai werkt
Casema heeft een ander subnetmask dan wat ik gewend was (had alles op dhcp staan), nu overal alles maar handmatig ingevuld (statis dus) en plotseling zijn er games te zien (met de lekkere halo2 systemlink bug van verdwijnende games door herhaalde pingpogingen).

Lamaar hangen, random kutzooi

[ Bericht 5% gewijzigd door DinoPK op 17-07-2005 16:14:43 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 16:37:47 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28884860
Zit net te denken, ik krijg straks een router al voor ADSL2+ dus dan heeft een extra Linksys router weinig nut
pi_28885005
dan niet nee, maar je kunt alsnog kai op de pc draaien

moet zeggen dat et in de router echt zwaar relaxed is, scheelt weer een x lopen naar de pc
  zondag 17 juli 2005 @ 23:48:42 #111
63302 rockstah
New World Disorder
pi_28896367
Ik snap echt helemaal niks van dat programma, hij vind mijn console, ik zet mijn xbox in het sytem link screen van halo 2, klik op een server op xbconnect en dan zit ik daar blijkbaar "in" met een paar mensen en vervolgens gebeurt er helemaal niks?

Wat gebruiks vriendelijker had wel gemogen zeg.
pi_28897009
Ik ben een beetje laat maar wil nog wel even mijn retro xbox top 3 geven.

1. Moto GP 2

verslavend goede racegame, de beste die er is.

2. Outrun 2.

de allerbeste arcade racer op een console uitgebracht ooit.

3. Jet Set Radio Future.

damn wat een vette game, alles wat de Dreamcast versie had alleen dan met nog mooiere graphics, en dat is genoeg om de op 2 na beste xbox game te zijn.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_28907228
Om de discussie over tunnel software (xbox connect en kai ) uit dit topic te halen en een eigen hernieuwde kans te gunnen heb ik een nieuw topic ge-opend. Het is een lange lap tekst, maar er staat zo goed als alles in dat je wilt weten.

[centraal] Tunnel gaming? Wat is het, hoe doe ik mee.

@ Rockstah: Had je wel een server met de live update?.. Anders zie je de game niet. Voor verdere vragen / hulp kan je terecht in het nieuwe topic
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:58:11 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_28934848
Niet dat het me boeit maar het was te verwachten !

Electronic Arts' The Godfather uitgesteld naar begin 2006

Hoewel we inmiddels al een tijdje niets meer gehoord hebben van de duurste videogame productie aller tijden, Electronic Arts' The Godfather, is er vandaag toch nieuws. Na de over het algemeen matige ontvangst op de Electronic Entertainment Expo heeft Electronic Arts meer tijd uitgetrokken om het spel goed te maken en zal de titel nu in het begin van 2006 uitkomen in plaats van eind 2005. De Xbox 360 versie zal nog iets later uitkomen dan dat.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_28944779
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:

Hoewel we inmiddels al een tijdje niets meer gehoord hebben van de duurste videogame productie aller tijden, Electronic Arts' The Godfather, is er vandaag toch nieuws. Na de over het algemeen matige ontvangst op de Electronic Entertainment Expo heeft Electronic Arts meer tijd uitgetrokken om het spel goed te maken en zal de titel nu in het begin van 2006 uitkomen in plaats van eind 2005. De Xbox 360 versie zal nog iets later uitkomen dan dat.
Dit vind ik eigenlijk best verassend, EA trekt meer tijd uit om een game beter te maken!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:05:01 #116
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28944890
Door de preview op eurogamer ben ik toch best benieuwd naar The Godather. Het zou wel eens een goed spel kunnen gaan worden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:45:46 #117
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28946280
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:

kvond de films al ruk dus de game vind ik automagisch ook ruk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:49:52 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28946421
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kvond de films al ruk
The truth was in here.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:59:21 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_28946769
quote:

[..]

kvond de films al ruk
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:01:06 #120
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28946839
quote:

[..]

kvond de films al ruk
pi_28946934
Jij wilt echt serieus genomen worden heh Demon
Maakt niet uit hoor dat deel 1 en 2 op nr 1& 4 staan in de imdb top 250... Zal wel aan die 205.000 mensen liggen die er op hebben gestemd
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:06:01 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28946989
quote:
kvond de films al ruk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:51:50 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28953487
quote:

[..]

kvond de films al ruk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28953796
Ik heb de films niet eens gezien.
Heb altijd het idee dat ze de hele film spaghetti aan het eten zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:23:52 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28954606
Maar wel hele lekkere spaghetti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')