Dat ligt dan toch écht aan je verbinding, ik heb maar 1 keer lag gehad op Live, dat was toen ik het aansloot, en Unreal Championship ging spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:44 schreef DinoPK het volgende:
Maar ja, je kan wel halo2 online spelen met weinig lag wat op live amper mogelijk is
Ja, je hebt gelijk, ik was vergeten dat je dan zo'n re-connect schermpje krijgt. Dat is heel andere lag dan bijv. op een pc, vandaarquote:Op zondag 17 juli 2005 14:14 schreef DinoPK het volgende:
Snqqpy, heb je halo2 wel eens via live gespeeld dan? Het is lang niet altijd zo erg hoor, maar ik heb echt enorm veel scheldwoorden gehoord als er weer eens enorm veel lag was (rode streepjes en de amerikaantjes hadden lekker een volle balk...), of dat ik bijvoorbeeld met een paar man overbleef terwijl de rest van het team een ping van 3000 had ofzo. Aan mijn verbinding heeft het toen echt niet gelegen, ik had altijd een ping van sub 20, en tegenwoordig via casema een ping van 7-9 (alleen casema heeft af en toe piekpunten helaas).
Zeker in de begindagen van Halo2 was het een stuk prettiger om dit spel te spelen op kai dan op live. Halo2 heb ik nu al even niet meer gespeeld op live, het kan nu wel een stuk beter zijn geworden.
Dé game met de slechtste netcode die ik ken is Top Spin, gigantische vertraging af en toe, maar het valt ook extra op in die game omdat er geen frames verloren gaan zodat het eerlijk blijft voor beide spelers. Het wisselt natuurlijk per persoon, maar als er een idioot een torrent programma aan laat staan tijdens een tennispotje, dan is het niet leuk om te spelen.
Gisteravond was het ook goed te merken:
Top Spin had als enige game die we speelden wat last van lag, Doom 3 liep in co-op perfect, flatout geen problemen en Midnight Club 3 was helemaal ziekelijk goed speelbaar.
Dit vind ik eigenlijk best verassend, EA trekt meer tijd uit om een game beter te maken!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:
Niet dat het me boeit maar het was te verwachten !
Electronic Arts' The Godfather uitgesteld naar begin 2006
Hoewel we inmiddels al een tijdje niets meer gehoord hebben van de duurste videogame productie aller tijden, Electronic Arts' The Godfather, is er vandaag toch nieuws. Na de over het algemeen matige ontvangst op de Electronic Entertainment Expo heeft Electronic Arts meer tijd uitgetrokken om het spel goed te maken en zal de titel nu in het begin van 2006 uitkomen in plaats van eind 2005. De Xbox 360 versie zal nog iets later uitkomen dan dat.
kvond de films al ruk dus de game vind ik automagisch ook rukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:
Niet dat het me boeit maar het was te verwachten !
Electronic Arts' The Godfather uitgesteld naar begin 2006
Hoewel we inmiddels al een tijdje niets meer gehoord hebben van de duurste videogame productie aller tijden, Electronic Arts' The Godfather, is er vandaag toch nieuws. Na de over het algemeen matige ontvangst op de Electronic Entertainment Expo heeft Electronic Arts meer tijd uitgetrokken om het spel goed te maken en zal de titel nu in het begin van 2006 uitkomen in plaats van eind 2005. De Xbox 360 versie zal nog iets later uitkomen dan dat.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
kvond de films al ruk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |