Dat ligt dan toch écht aan je verbinding, ik heb maar 1 keer lag gehad op Live, dat was toen ik het aansloot, en Unreal Championship ging spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:44 schreef DinoPK het volgende:
Maar ja, je kan wel halo2 online spelen met weinig lag wat op live amper mogelijk is
Ja, je hebt gelijk, ik was vergeten dat je dan zo'n re-connect schermpje krijgt. Dat is heel andere lag dan bijv. op een pc, vandaarquote:Op zondag 17 juli 2005 14:14 schreef DinoPK het volgende:
Snqqpy, heb je halo2 wel eens via live gespeeld dan? Het is lang niet altijd zo erg hoor, maar ik heb echt enorm veel scheldwoorden gehoord als er weer eens enorm veel lag was (rode streepjes en de amerikaantjes hadden lekker een volle balk...), of dat ik bijvoorbeeld met een paar man overbleef terwijl de rest van het team een ping van 3000 had ofzo. Aan mijn verbinding heeft het toen echt niet gelegen, ik had altijd een ping van sub 20, en tegenwoordig via casema een ping van 7-9 (alleen casema heeft af en toe piekpunten helaas).
Zeker in de begindagen van Halo2 was het een stuk prettiger om dit spel te spelen op kai dan op live. Halo2 heb ik nu al even niet meer gespeeld op live, het kan nu wel een stuk beter zijn geworden.
Dé game met de slechtste netcode die ik ken is Top Spin, gigantische vertraging af en toe, maar het valt ook extra op in die game omdat er geen frames verloren gaan zodat het eerlijk blijft voor beide spelers. Het wisselt natuurlijk per persoon, maar als er een idioot een torrent programma aan laat staan tijdens een tennispotje, dan is het niet leuk om te spelen.
Gisteravond was het ook goed te merken:
Top Spin had als enige game die we speelden wat last van lag, Doom 3 liep in co-op perfect, flatout geen problemen en Midnight Club 3 was helemaal ziekelijk goed speelbaar.
Dit vind ik eigenlijk best verassend, EA trekt meer tijd uit om een game beter te maken!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:
Niet dat het me boeit maar het was te verwachten !
Electronic Arts' The Godfather uitgesteld naar begin 2006
Hoewel we inmiddels al een tijdje niets meer gehoord hebben van de duurste videogame productie aller tijden, Electronic Arts' The Godfather, is er vandaag toch nieuws. Na de over het algemeen matige ontvangst op de Electronic Entertainment Expo heeft Electronic Arts meer tijd uitgetrokken om het spel goed te maken en zal de titel nu in het begin van 2006 uitkomen in plaats van eind 2005. De Xbox 360 versie zal nog iets later uitkomen dan dat.
kvond de films al ruk dus de game vind ik automagisch ook rukquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:
Niet dat het me boeit maar het was te verwachten !
Electronic Arts' The Godfather uitgesteld naar begin 2006
Hoewel we inmiddels al een tijdje niets meer gehoord hebben van de duurste videogame productie aller tijden, Electronic Arts' The Godfather, is er vandaag toch nieuws. Na de over het algemeen matige ontvangst op de Electronic Entertainment Expo heeft Electronic Arts meer tijd uitgetrokken om het spel goed te maken en zal de titel nu in het begin van 2006 uitkomen in plaats van eind 2005. De Xbox 360 versie zal nog iets later uitkomen dan dat.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
kvond de films al ruk
quote:
kvond = ik vondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:04 schreef DinoPK het volgende:
Jij wilt echt serieus genomen worden heh Demon
Maakt niet uit hoor dat deel 1 en 2 op nr 1& 4 staan in de imdb top 250... Zal wel aan die 205.000 mensen liggen die er op hebben gestemd
[..]
kvond de films al ruk dus de game vind ik automagisch ook ruk
Nobody's perfect.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef peristilius het volgende:
Ik heb de films niet eens gezien.
Heb altijd het idee dat ze de hele film spaghetti aan het eten zijn.
tis een spel gebaseerd op een film die ik persoonlijk ruk vind, dat is een groot minpunt + EA en spellen gebaseerd op filmsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef DinoPK het volgende:
Dat verantwoord natuurlijk gelijk dat je vindt dat het spel dan ook maar ruk is, want die films vindt je niets aan.... Denk toch eens na en probeer niet alleen maar rebels te doen.
Doet het nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:32 schreef mikando18 het volgende:
De xbox owned de GC echt
http://img168.imageshack.us/img168/9756/owned1vw.jpg
de link kopieren en plakken in een nieuw scherm , imageshack mag fok niet zoquote:
kvond de films al ruk
Misschien moet dit topic maar naar -> PUB, want daar worden ze wel begrepenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef DinoPK het volgende:
Dat verantwoord natuurlijk gelijk dat je vindt dat het spel dan ook maar ruk is, want die films vindt je niets aan.... Denk toch eens na en probeer niet alleen maar rebels te doen.
ja gespeeld, weet er niet veel meer van, maar vond het wel coolquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:10 schreef DinoPK het volgende:
Iemand al wat nieuwe maps gespeeld in Halo2? Ik heb gisteravond een flinke pot slayer gespeeld op Turf, wat een coole map is dat zeg! Warlock was aardig, maar kon mij niet super boeien.
Die heb ik al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Waarom kijk je niet bij de FRS in de budgetbak voor Ghost Recon 2? Zeker co-op mission spelen is heeel erg cool.
Voor die 12 euro heb je zoiezo al een leuk SP spel denk ik..quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
Zag soldier of fortune 2 voor 12 euro liggen in een lokale gameshop.
Is het wat voor live?
Heb de SP zelf wel gespeeld op de pc.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:46 schreef Darkzell het volgende:
Kan je in Ghost Recon 2 ook gewoon offline in split-screen co-oppen?
anders heet het geen co-op hequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef Darkzell het volgende:
Dus echt missies met elkaar spelen dus niet van die dingen als deathmatch enzo.
Heb het in het begin wel online gespeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:08 schreef DinoPK het volgende:
Gijsje: waarom zie ik jou nooit online in al die spellen
Unreal Championship 2 is online best wel een flop volgens mij, ik ken maar weinig mensen die het spel hebben. Alleen Ghost Recon 2 zag ik ook niemand op live spelen, terwijl het op de tunnelsystemen wel een populair spel is (vanmiddag zelfs 1/4e van het aantal halo2 spelers).
Voor 12 euro zou ik toch voor een ander singleplayer spel gaan dan SoF2, zeker als je hem op de pc al gespeeld hebt. Er zijn toch wel oudere topspellen op de xbox die je nog niet hebt gespeeld neem ik aan?
Anders is het makkelijk > Bastard ff Ghost Recon 2 kopen en samen co-op spelen
Al.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders kijk je ff hoe hij er van binnen uit ziet
Tsja... maar ik kom nooit in het Ps2 topic.. toch leuk om te laten zien aan de gamersquote:
Maar die is dan automatisch mooier dan de Xbox versie of zorgen ze er gewoon voor dat de game op de 360 te gamen is !quote:
Ja dat bedacht ik me pas ook nog. We zitten nog maar 3 maandjes van November vandaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga zeker voor de 360 versie. Niet te geloven dat dat ding er al bijna is
Ja dat wil ik ook wel eens weten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar die is dan automatisch mooier dan de Xbox versie of zorgen ze er gewoon voor dat de game op de 360 te gamen is !
Is dit niet gewoon die aflevering van een discovery programma die een tijdje terug werd uitgezonden?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
INSIDE MICROSOFT’S XBOX
In deze Discovery Channel Special wordt het antwoord gezocht op de vraag hoe Microsoft in korte tijd kon uitgroeien tot één van de meest opzienbarende en meest succesvolle bedrijven ter wereld. Nooit eerder in de geschiedenis heeft één enkel bedrijf zo’n zware stempel weten te drukken op de economie en ook de status van de Verenigde Staten.
Releasedatum: 26 juli
Die ga ik halen.
Geen idee. Dat zie ik vanzelf wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon die aflevering van een discovery programma die een tijdje terug werd uitgezonden?
Vond er weinig aan, het ging over nieuwe games die door een microsoft pief gechecked werden op kwaliteit e.d.
Wel aardig niet meer dan dat.
http://www.xbox.com/nl-BE/support/quote:Op maandag 25 juli 2005 11:45 schreef Kondros het volgende:
Hey,
Weet iemand waar in België ik mjn Xbox naartoe moet brengen of op moet sturen om hem te laten repareren? Ik denk dat de dvddrive beetje fucked up doet want hij leest niet meer zo goed mijn games.
Weet iemand ook hoe dit in zen werk gaat, moet je nog voor iets bijbetalen?
Iets met de scartkabel? Dat had ik met mijn scartkabel, maar toen ik een andere gebrukte was het meteen oplost.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef Floepsje het volgende:
Ben een probleempje tegengekomen, al mijn spellen zijn zwartwit geworden
Is er iets in de instellingen fout of is de hele xbox verneukt ?
Hallo hallo,quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:46 schreef wc-eend het volgende:
Welke router zouden jullie mij kunnen aanraden, hij is alleen in gebruik dan voor em xbox? of zijn er mensen met andere oplossingen die ook goed werken????
Hmm heb een gewone externe modem voor de kabel ( kabelfoon), geen idee of er nog een interne kaart inzit.. zal ff kijken, zit nu op werk dus..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hallo hallo,
Ik heb geen router maar een tweede netwerkkaart in mn pc.
Dus de eerste kaart geshared geloof ik voor de tweede om gebruik te maken van het internet. En dan vanaf die kaart naar mn xbox toe.
Werkt als een dolle, en een goedkope oplossing.
Waar hou je van?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Thanks for the reacties, nog tips van spellen die goed en leuk zijn voor Live?
Burnout 3 vind ik leuk, halo ook wel, heb net splintercell 3 gekregen voor me verjaardag samen met live pakket, heb ff gespeeld, was wel aardig.. uhm vond THU1 ook leuk.. geen idee of die live kan.. thuis ff kijken..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar hou je van?
Vraag het anders aan DinoPK, ben je zo genezen![]()
Me maatje had er ook last van.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:35 schreef Kondros het volgende:
Hey, ik heb een probleem bij pirates van sid meier...
De windrichtingindicator blijft altijd naar het westen staan... is dat normaal?
Moet je de fan van je Xbox ff omdraaienquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:37 schreef Kondros het volgende:
en hoe heeft ie het opgelost... het kan toch niet dat sommige spellen eht wel hebben en andere cds het weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |