abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:39:07 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28801722
Het is tegen het einde aan, tijd voor een bedank topic.

De XBOX heeft zijn tijd gehad, en wat hebben wij er met zijn allen van mogen genieten.
Ontelbare dagen met slaaptekort doordat je nog even een lvl wil halen, een eindbaas wil verslaan. Of gewoon omdat je helemaal de tijd bent vergeten door het LIVE spelen met je friends.

Van sochtends vroeg, tot Savonds laat, het trouwe makkertje gooide iedere keer gretig zijn cd laatje open, om jou weer te verwennen met mooie gameervaringen.

Snorde er kalm doch vastberaden op los, in tegenstelling tot de gamer die een verwoede strijd aan het leveren was om een game uit te spelen.

En wat hebben we een mooie games gehad, op de beste "next-gen" console die er was, wat hebben we emoties gedeeld met elkaar, 130 topics maal 300 reacties geeft wel weer dat er veel over te doen was. En terecht! Deze underdog heeft zich moeten bewijzen in de huidige gamemarkt die doorgaans gedomineerd werd door Sony en Nintendy.

Ik zou graag in vogelvlucht van een aantal screenshots de top 10 beste games laten zien, verkozen door IGN, grotendeels ben ik er wel mee eens. Hoewel ik andere spelen persoonlijk meer speelde, gewoon uit intresse, blijft het indrukwekkend lijstje. Bedenk maar eens een jaar of 5 geleden, denk eens voor HALO, wat voor kwaliteit je toen had, en hoe we de afgelopen jaren werkelijk verwend zijn.

Moge de XBOX360 een waardige opvolger worden!

#10 Tom Clancy's Rainbow Six 3 cijfer: 9.3

#9 Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow cijfer: 9.5

#8 Crimson Skies: High Road to Revenge cijfer: 9.1

#7 Prince of Persia: The Sands of Time cijfer: 9.6

#6 Grand Theft Auto Double Pack cijfer: 9.4 [/img]

[b]#5 NBA Street Vol. 2 cijfer: 9.4

#4 Project Gotham Racing 2 cijfer: 9.5

#3 Ninja Gaiden cijfer: 9.4

#2 Knights of the Old Republic cijfer: 9.5

#1 Halo: Combat Evolved cijfer 9.7

APPLAUS
The truth was in here.
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:46:54 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28801981
Ik klap bescheiden voor de Xbox. Het is meer geworden dan ik 4 jaar geleden dacht, maar minder dan ik vorig jaar dacht. Grootste gemis is Kameo die ik nu voor de 360 moet halen.

Mijn persoonlijke top 5 aan Xbox games:

5 Jade Empire. Prima RPG als je niet teveel verwacht
4 Fable. Zwaar overhyped, maar desalniettemin een toffe game
3 Burnout 3. Ik poep op racers, maar dit was adrenalineverhogend
2 Rainbow Six 3. Het spel klopt niet, maar ik heb zo gelachen op live
1 Alien Hominid. Een simpele flashgame, maar fokking briljant

Eervolle vermelding voor Ninja Gaiden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28802162
! Ik herinner m'n eerste confrontatie met Halo nog, gewend aan de Playstation ging d'r een hele wereld voor me open .

Mijn top 5 :

5. Rainbow Six 3: Black Arrow, erg veel gedaan op Xbox Live, veel Nederlanders, erg gezellig.
4. Return to Castle Wolfenstein, imo een van de beste FPS op de Xbox, gewoon erg goed spel .
3. Project Gotham Racing 2, honderden uren gespeeld, zowel de single- als de multiplayer.
2. Halo 2, unieke experience op Xbox Live.
1. GTA: San Andreas. Ge-wel-dig. Hét spel voor mij gewoon .
pi_28802210
Lijkt trouwens net alsof de Xbox vanaf nu verleden tijd is Bastard .
pi_28802410
Ik heb de console precies een jaar geleden gehaald en qua games aanbod is het me wat tegengevallen. De PS2 sluit gewoon beter op mijn wensen aan. Desalnietemin ga ik de 360 absoluut halen (PGR3 )

5. Midtown Madness 3
4. Burnout 3
3. Halo 2
2. Halo
1. Project Gotham Racing 2

Snap trouwens niet dat Crimson Skies in de top10 van IGN staan. De game was leuk, maar ik heb hem nooit uitgespeeld omdat de dogfights een beetje repetatief werden.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  donderdag 14 juli 2005 @ 15:08:50 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28802665
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lijkt trouwens net alsof de Xbox vanaf nu verleden tijd is Bastard .
Ach hij zal nog wel even meegaan, maar ik ben een dramaqueen.
The truth was in here.
pi_28803070
komt alleen geen exclusieve titel met aanzien meer uit
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:11:57 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28804706
Live top 5:

5. Pro Evolution Soccer 4

Deze voetbalgame is echt ontzettend goed, en maakt veruit de meeste emoties bij je los. Zeker 500 potjes online gespeeld, maal 10 minuten, dus dan zit je aan ruim 80 uur alleen al online gaming. De lag en de verder zeer beperkte Live support met nietszeggend ranking-systeem zorgt ervoor dat hij zo laag eindigt, anders had 't zeker top 3 geweest.

4. Moto GP 2

De eerste ervaring met een volledige racegame met scoreboards, en wat was 't super. Custom bikes maken, powersliden en de nodige kampioenschappen die georganiseerd zijn. Perfecte game als je echt serieus wilt gamen. Jammer van de cheats en de aanpassingen aan de motoren die de game redelijk hebben verneukt, maar ondanks dat eervol vermeld op de Live lijst.

3. Rainbow Six 3

Rainbow Six 3 met bekenden is toch ook wel een van de leukste ervaringen die er zijn geweest op Live. Wanneer er niet genoeg man waren kon je gewoon lekker Terrorist Hunt doen, en eenmaal met veel man heerlijk 4 tegen 4 op Carnaval of Garage spelen. Beste Live shooter vind ik. En da's een eer, met Halo 2 op de plank.

2. Project Gotham Racing 2

Game met voor zijn tijd veruit de beste Live implementatie, de uren die velen heirin hebben gemaakt zegt al genoeg. Qua gameplay doet 't misschien onder voor Forza, maar qua Live ondersteuning en echt puur plezier is dit toch wel DE Live racer die je in je collectie moet hebben. Bovendien waren alle varianten (Cat & Mouse, Survival) natuurlijk prachtig. En Duomo 2 met een Clio

1. Midtown Madness 3

Leukste Live game vind ik, in tegenstelling tot veel anderen, Midtown Madness 3. Echt enorm veel plezier met rare spelletjes en nog veel meer samenwerken in teamverband met Capture the Gold. Sinds dat het minder gespeeld werd nog diverse keren geprobeerd en gehoopt dat er nog af en toe een potje een avond of wat lang gespeeld zou worden, want wat waren die momenten toch fantastisch.

SP Top 5

5. Pro Evolution Soccer 4

De Master League is geweldig, veel seizoenen gedraaid en ook op de SP dus een eervolle vermelding waard. Waarom dan zo laag? Omdat ook hier zonder extra hardware (Max Drive) de namen van alles en de verkeerde transferinformatie voor wat minder plezier zorgt. Voor de rest zijn er dingen niet goed genoeg uitgewerkt en kan er af en toe een voorbeeldje worden genomen aan de boze grote wolf van EA met FIFA's carriere-mogelijkheden. Voor de rest is dit voor de voetballiefhebber toch wel goed voor heel veel uren voetballen.

4. The Chronicles of Riddick: Escape from Butchers Bay

Prachtige en gewelddadige shooter met een lekkere sfeer. Een stuk beter dan de film, en zeker de paar RPG elementen die erin zitten zijn leuk. Net iets anders dan de andere shooters die ik gewend was. Jammer alleen dat 'ie zo kort is. Stoer en zeker de moeite waard.

3. Star Wars: Knights of the Old Republic

Voor de non RPG fans en zelfs non Star Wars fans een heel erg goede game. Niet te ingewikkeld met allerlei vage benamingen voor de acties. Prima verhaal, wat zeker na een paar uur spelen ontzettend begint te boeien. De gameplay is goed genoeg en zit niet dwars in het verhaal, en de side missions zijn leuk genoeg om te doen. En dan heb ik 't niet eens over de keuzes tussen Light en Dark die je kunt maken.

2. Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Hier geldt weer wat zoveel spellen geldt, maar voor deze ligt dat anders: het verhaal over sequels. Deze game is zelf een sequel van deel 1, maar heeft op mij toch erg veel indruk gemaakt. Splinter Cell: Chaos Theory is een beter spel, en ziet er natuurlijk veel en veel beter uit, maar deze game heeft voor mij in de SC serie op de kaart gezet. Na dit deel heb ik deel 1 pas echt uitgespeeld, en me kunnen verlekkeren op Chaos Theory. Je zou ze alle drie moeten hebben, want ze zijn alle drie fantastische games, maar deze mag de serie in de top 5 representeren.

1. Halo

Kan er niks aan doen, de sfeer en de instant actie, de humor van de Chief en de chemie met Cortana. De gillende grunts en de stress wanneer je een Hunter tegen komt. Die muziek alleen al kan een game dragen. Een van de meest sfeervolle en geweldige games. De gameplay is sober en degelijk. Misschien niet beter dan Halo 2, maar wel indrukwekkender (de eerste keer).
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:22:29 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28805096
De games die trouwens nog komen en redelijk tot zeer interessant zijn:

- Moto GP 3
- Far Cry Instincts
- Tomb Raider: Legend
- HalfLife 2
- Starcraft: Ghost
- Battlefield: Modern Combat
- The Moves
- Hitman: Blood Money
- Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
- Call Of Duty 2: Big Red One
- Burnout: Revenge
- DTM Race Driver 3
- Splinter Cell 4
- Psychonauts
- Call of Cthulu

En zo zijn er nog wel een paar titels waar ik redelijk naar benieuwd ben. Dus er komt nog wel wat aan hoor. Aardig wat multi platform, maar ook wel dingen waar je het beste een Xbox voor kunt/moet hebben.
pi_28805465
5. PES4
4. Ninja Gaiden
3. Jade Empire
2. Star Wars KOTOR
1. Top Spin

Het was en is nog steeds een geweldige console.
pi_28805609
Ik vertik het om de xbox dood te verklaren. Microsoft verkort moedwillig de levensduur, en ik verbaas me echt hoe de zogenaamde community de console laten vallen... Ik wil eerst wel eens zien hoeveel 360jes er bij launch verkocht gaan worden ;het is nooit slim om een console gelijk in het begin te kopen, qua prijs, qua technische tekortkomingen, qua games).
Het enige wat dood is wat mij betreft is Xbox live, en dat komt niet alleen door MS maar door de erg kortdurende interesse van de huidige gamers.
Gisteravond iig heerlijk een potje Brothers in Arms gedaan met Twi, onbegrijpelijk dat zo weinig mensen de moeite nemen om gewoon lekker eens een online spelletje te spelen.

Er komt nog zoveel moois uit op de xbox, ik ben daar nog wel eventjes mee bezig. Als ik zie hoe langzaam de DS en de PSP eigenlijk op gang komen, moet ik eigenlijk wel een beetje lachen ; de 360 zal volgende zomer pas echt een beetje op gang gaan komen, tot die tijd zal het merendeel van de posts hier wel bestaan uit en fapfap icm 360 screenshots .
pi_28805673
Ok, wie doet er vanavond mee met een paar potjes Rainbow Six 3? doen we airport
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_28805704
Ik zou graaaag meedoen maar heb helaas het spel niet meer . Doe dat eens eerder man!!
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:43:54 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28805706
Inderdaad, en dat lijstje wat ik net noemde zijn dan wel geen first party titels a la Halo 2, Conker en weet ik wat voor games lang op is gewacht, maar wel titels die zeer de moeite waard zullen zijn. En dan noem ik niet eens games van 't kaliber The Matrix: Path of Neo of Spartan, waar ik ook wel benieuwd naar ben of dat uberhaupt iets kan worden. Hopelijk heeft Shiny geleerd van hun missers met de vorige Matrix game.
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:44:26 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28805714
Je lijkt inderdaad wel wat op je icoon geloof ik Dino, altijd maar dat afgeven op een ander

Verbitterd is wel het woord wat op zijn plaats is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Bastard op 14-07-2005 16:51:08 ]
The truth was in here.
pi_28805715
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:43 schreef DinoPK het volgende:
Ik zou graaaag meedoen maar heb helaas het spel niet meer . Doe dat eens eerder man!!
Halo 2, deal?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
  donderdag 14 juli 2005 @ 16:46:46 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28805785
Ik heb RS niet meer, m'n zwager heeft Black Arrow nog wel liggen, maar de laatste keer dat ik met iemand probeerde een avondje Rainbow Six op te zetten bleef eigenlijk erbij dat ik een uur voor jan lul in m'n eentje Terrorist Hunt heb lopen doen terwijl er niemand kwam

Halo 2 heb ik nog wel, heb ik wel zin in. Net als Midtown Madness 3. Maar niet met z'n 2'en natuurlijk
pi_28805811
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef twi het volgende:
Ik heb RS niet meer, m'n zwager heeft Black Arrow nog wel liggen, maar de laatste keer dat ik met iemand probeerde een avondje Rainbow Six op te zetten bleef eigenlijk erbij dat ik een uur voor jan lul in m'n eentje Terrorist Hunt heb lopen doen terwijl er niemand kwam
Wat stiekem ook nog best grappig is
pi_28805939
@ Bastard: ik ben mijn icoon . Afgeven op een ander... tjah ik kan moeilijk zeggen dat het aan mijn eigen instelling heeft gelegen. Maar goed, die discussie hebben we al eens eerder gehad, ik ben nou eenmaal van het 'vroegah was alles beter' stempel, wat imho zeker opgaat qua gamers. Maar goed, ik doel niet persé op fokkers hoor (juist de oudere gamers, de gijsjes, speelden wel veel online (tis alleen mijn groepie niet)), eerder op mijn vaste groep pgr2 gamers die plotseling niet meer online te vinden waren. Trouwens, offtopic, hoe lang duurt het nog voordat we je mogen feliciteren?..

@ Pkwarts: als jij xbox connect ff installeert, geen probleem . Live zal je mij niet meer op zien. De nieuwe maps schijnen erg leuk te zijn iig, binnenkort eens checken (maar ik wil liever eens wat andere maps in Brothers in Arms spelen met 4 man tegelijk, enorm leuke multiplayer).
pi_28806225
Twi, jij hebt nog wel live en halo 2? Peristilius doet dan vast ook wel mee
pi_28806282
vanavond had ik al plannen, maar morgen?
pi_28806377
Midtown Madness 3 en Brothers in Arms heb ik beiden nog nooit op live gespeeld, lijkt me wel leuk. Ik kijk regelmatig ook nog wel of er iemand online is, alleen zit ik deze vakantie niet zo veel achter mn xbox.

Eigenlijk moet dat Xbox live topic weer benut gaan worden, als we af en toe gewoon wat afspreken moet het toch wel weer gezellig kunnen worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_28806630
Ik heb m'n xbox nog maar 8 maanden ofzo, maar heb toch al genoeg leuke games om een top 5je te maken. Ben nu in de zomervakantie bezig met wat oude klassiekers, dus eigenlijk kan het na de zomervakantie er helemaal anders uitzien:

Top 5 Xbox ervaringen:

1) Jade Empire: briljant spel, ik denk na Super Mario 64 mijn beste game ooit
2) GTA: San Andreas, uitgespeeld sinds eergisteren... nu nog alle hoods overnemen... zo fantastisch
3) Halo 2: My first lanparty... met meteen 16 man in de kelder bij mij thuis, 's avonds ging ik slapen, en dat lukte niet zo goed, ik bleef erover nadenken!
4) Fable: geweldig spel, maar als je het naast Jade Empire legt, vindt ik Jade Empire toch wel duidelijk beter...
5) Star Wars: Battlefront, Oddworld: Strangers Wrath en Timesplitters 3 moet ik op een gedeelde vijfde plaats zetten, want vond ze alle drie erg leuk...

Runners-up:
Burnout 3... mijn favo racing game ooit... spijtig dat racen niet bepaald mijn genre is...
Blinx 2: toch een behoorlijk aantal leuke uurtjes mee gehad, maar het werd wel snel herhalend.

En dat is dan ook zo een beetje mijn lijstje met alle Xbox-games die ik heb. Als ik een gemiddeld cijfer moet geven aan mijn games, zal dat ongeveer 87 zijn. Ik heb ook een Gamecube, maar als ik daar een gemiddeld cijfer moet geven aan m'n games, zal het eerder 72 zijn..... Dat komt misschien omdat we daar meer games hebben en minder keus is in topgames, maar toch...

Nu moet ik nog Ninja Gaiden en Kotor I spelen... 'k ga het op KOTOR 1 houden, want tegen de tijd dat ik die uitheb, is het waarschijnlijk al herfst en komt de Xbox 360!!!!

Welke game(s) zou ik eigenlijk nog MOETEN spelen op Xbox, liefst geen racing en realistische shooters, want die zijn er veel op Xbox...

Edit: oh ja, ook geen sportgames...
pi_28807107
Oh ja ik post ook nog even mijn Top 5....

5. Forza Erg goede racegame, maar te snel op uitgekeken...

4. Fable Leuke RPG met goede sfeer, maar te kort en te makkelijk...

3. Ninja Gaiden Geile graphics en snelle actie, wat wil men nog meer. Af en toe alleen iets te eentonig...

2. Halo 2 Single player is minder boeiend dan die van zijn voorganger, maar op live! heb ik er toch veel uren plezier van gehad...

1. Star Wars: Knights of the Old Republic Geweldige RPG die ik wel uitgespeeld heb maar tot mijn grote schande nog steeds niet zelf bezit... Ik weet niet precies wat ik zo geweldig vind aan dit spel, de graphics zijn matig, het vechtsysteem is niet echt boeiend en de personages zijn irritant. Toch is dit mijn beste spelervaring voor de Xbox geweest.

Ik zit zelf nog steeds te wachten op Psychonauts en ben benieuwd naar Tomb Raider, Battlefield, Far Cry en Starcraft: Ghost.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 14 juli 2005 @ 19:47:02 #25
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28809809
Die OP

Heb er zeker goeie jaren gehad met de xbox.
Zit eigenlijk alleen maar te denken aan de avonden op Live.
Project Gotham Racing 2
Unreal Championship
Rainbow Six 3
Halo 2

Het jaar is voor me nog niet voorbij, wacht nog op Far Cry en Battlefield Modern Combat.
De 360 komt hier zekers in huis en hoop dat ik jullie daar weer terug kan zien.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_28813529
Wat een OP

Maar Sid Meier's Pirates! en Battlefield: Modern Combat haal ik nog. Een afscheid is het dus nog niet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:21:12 #27
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28813972
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:22 schreef twi het volgende:
De games die trouwens nog komen en redelijk tot zeer interessant zijn:

- Moto GP 3
- Far Cry Instincts
- Tomb Raider: Legend
- HalfLife 2
- Starcraft: Ghost
- Battlefield: Modern Combat
- The Moves
- Hitman: Blood Money
- Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
- Call Of Duty 2: Big Red One
- Burnout: Revenge
- DTM Race Driver 3
- Splinter Cell 4
- Psychonauts
- Call of Cthulu
-Ninja gaiden : Black
En zo zijn er nog wel een paar titels waar ik redelijk naar benieuwd ben. Dus er komt nog wel wat aan hoor. Aardig wat multi platform, maar ook wel dingen waar je het beste een Xbox voor kunt/moet hebben.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:53 schreef DinoPK het volgende:
@ Bastard: ik ben mijn icoon . Afgeven op een ander... tjah ik kan moeilijk zeggen dat het aan mijn eigen instelling heeft gelegen. Maar goed, die discussie hebben we al eens eerder gehad, ik ben nou eenmaal van het 'vroegah was alles beter' stempel, wat imho zeker opgaat qua gamers. Maar goed, ik doel niet persé op fokkers hoor (juist de oudere gamers, de gijsjes, speelden wel veel online (tis alleen mijn groepie niet)), eerder op mijn vaste groep pgr2 gamers die plotseling niet meer online te vinden waren. Trouwens, offtopic, hoe lang duurt het nog voordat we je mogen feliciteren?..
Er zijn meer livers dan aleen de fokkers, dat weet je he?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_28814328
Lezen is moeilijk heh, ik zeg toch duidelijk dat ik niet persé doel op fokkers. Ik heb zat mensen in mijn lijst buiten fok, maar die zijn ook plotseling verdwenen of 1x per maand online.
Ik heb geen zin meer om mijn mening daarover te moeten verdedigen, 1 laatste keer:

iedereen kan wel zien dat het live gebeuren op zich een erg goed idee is maar dat er problemen zijn die niet goed aangepakt worden:

- de belachelijke ondersteuning van Microsoft, te weinig goede live games, slechte live implementaties (zie forza), en te weinig downloads wat amper moeite hoeft te kosten (zie counterstrike, 2 fucking maps terwijl er duizenden beschikbaar zijn..)
- De houding van de gamers online is leuk als je de mensen kent (vandaar dat ik graag met fokkers speel, of met een vast clubje), daarbuiten is het soms om te kotsen: speel een avondje halo2 en je hebt opeens een briljant plan voor een mcdrive van 9 triljard vierkante kilometer (ja dat kutvolk ja).
- Er zijn of te veel spellen, of te weinig gamers. Nou valt het met die spellen wel mee, dus laten we het maar op te weinig live gamers houden. MS overdrijft volgens mij zwaar met 1 miljoen live acounts als ik kijk hoeveel servers er online zijn in de oudere livegames. In sommige games speelt helemaal niemand, terwijl ik in een counterstrike source 9.000 servers tegenkom... (en dat terwijl de pc games meer gedownload worden dan verkocht tegenwoordig).
- De technische implementatie klinkt leuk (centrale servers), maar tot nu toe zorgt het meer voor frustratie dan dat het een revolutie is. Matchmaking in Halo2 bijvoorbeeld, op zich een geniaal idee, maar alleen de amerikaantjes hebben wel een erg groot voordeel omdat er geen europese servers zijn.. (en sowieso, matchmaking zuigt enorm, mensen spelen niet meer voor hun plezier maar puur voor de rankings (verstoppertje spelen in 1vs1 is het meest frustrerende wat ik heb meegemaakt)).

Live, het idee is goed, hopelijk leeft het wat meer op de 360.

edit: gek genoeg, stel dat Nintendo voor de gamecube een online systeem had gecreëerd.. wedden dat een game als SSBM helemaal vol zou zitten met online gamers? Om nog maar te zwijgen over een online mario kart, dat zou de meest gespeelde online titel ever zijn onderhand. De xbox heeft een nieuw soort publiek aangesproken, maar overall denk ik dat het helemaal niet zo'n fanatieke groep gamers is.. . Op de GAM fokkers na dan, maar dat is slechts een heeel klein onderdeel van een grote groep.

[ Bericht 6% gewijzigd door DinoPK op 14-07-2005 22:38:34 ]
pi_28815075
ik kan echt niet wachten op de xbox 360. ik moet hem hebben
maja hier mijn top 5 voor de xbox ('k heb hem nog niet zo lang dus ik heb nog niet echt veel games, maar 10 ongeveer)

5. project gotham racing 2
leuk race spel

4. star wars: battlefront
eigenlijk is het een schijt spel maar ik vond het fantastisch om te spelen, en de game is na een lange tijd spelen nog steeds niet saai geworden

3. halo 1
gewoon erg tof ik heb halo 2 nooit echt gespeeld, ik ga hem denk ik ook niet kopen omdat ik nu geld bij elkaar aan het baggeren ben voor de xbox 360

2. jade empire
vette game, alleen zeiken die mensen in sommige delen van het spel veel te veel

1. ninja gaiden
erg verslavende game, niet zo moeilijk als de meeste mensen zeggen (of kan ik gewoon goed gamen lol)

de grootste teleurstelling vond ik (niet echt met xbox te maken, maja) de game Timesplitters future perfect. timesplitters 2 vond ik namelijk een vette game maar timesplitters future perfect vind ik eigenlijk best wel kut. de ai was bagger en er zat gewoon veel te weinig uitdaging in

oh ja, een andere teleurstelling van deze "generatie" vind ik nintendo. godver wat heeft dat bedrijf me in de shit laten zakken met hun bagger games op de gamecube. maja dat is een andere discussie.

[ Bericht 7% gewijzigd door darkskedar op 14-07-2005 23:05:15 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:23:41 #30
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28816086
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:55 schreef darkskedar het volgende:
ik kan echt niet wachten op de xbox 360. ik moet hem hebben
maja hier mijn top 5 voor de xbox ('k heb hem nog niet zo lang dus ik heb nog niet echt veel games, maar 10 ongeveer)

5. project gotham racing 2
leuk race spel

4. star wars: battlefront
eigenlijk is het een schijt spel maar ik vond het fantastisch om te spelen, en de game is na een lange tijd spelen nog steeds niet saai geworden

3. halo 1
gewoon erg tof ik heb halo 2 nooit echt gespeeld, ik ga hem denk ik ook niet kopen omdat ik nu geld bij elkaar aan het baggeren ben voor de xbox 360

2. jade empire
vette game, alleen zeiken die mensen in sommige delen van het spel veel te veel

1. ninja gaiden
erg verslavende game, niet zo moeilijk als de meeste mensen zeggen (of kan ik gewoon goed gamen lol)

de grootste teleurstelling vond ik (niet echt met xbox te maken, maja) de game Timesplitters future perfect. timesplitters 2 vond ik namelijk een vette game maar timesplitters future perfect vind ik eigenlijk best wel kut. de ai was bagger en er zat gewoon veel te weinig uitdaging in

oh ja, een andere teleurstelling van deze "generatie" vind ik nintendo. godver wat heeft dat bedrijf me in de shit laten zakken met hun bagger games op de gamecube. maja dat is een andere discussie.
op dat TS3 en halo 1 en star wars battlefront na had het mijn post kunnen zijn
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:34:52 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28816461
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

op dat TS3 en halo 1 en star wars battlefront na had het mijn post kunnen zijn
"Op je hele post na behalve wat je zegt over alles wat met 'Nin' begin ben ik het niet met je eens" had je ook kunnen zeggen
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:37:12 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28816527
En over Nintendo natuurlijk, want die hebben idereen genaaid met hun kutgames
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:04:36 #33
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28817333
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef twi het volgende:

[..]

"Op je hele post na behalve wat je zegt over alles wat met 'Nin' begin ben ik het niet met je eens" had je ook kunnen zeggen
nope de rest klopt wel
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:42:36 #34
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_28818362
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:33 schreef DinoPK het volgende:
Lezen is moeilijk heh, ik zeg toch duidelijk dat ik niet persé doel op fokkers. Ik heb zat mensen in mijn lijst buiten fok, maar die zijn ook plotseling verdwenen of 1x per maand online.
Ik heb geen zin meer om mijn mening daarover te moeten verdedigen, 1 laatste keer:

iedereen kan wel zien dat het live gebeuren op zich een erg goed idee is maar dat er problemen zijn die niet goed aangepakt worden:

- de belachelijke ondersteuning van Microsoft, te weinig goede live games, slechte live implementaties (zie forza), en te weinig downloads wat amper moeite hoeft te kosten (zie counterstrike, 2 fucking maps terwijl er duizenden beschikbaar zijn..)
- De houding van de gamers online is leuk als je de mensen kent (vandaar dat ik graag met fokkers speel, of met een vast clubje), daarbuiten is het soms om te kotsen: speel een avondje halo2 en je hebt opeens een briljant plan voor een mcdrive van 9 triljard vierkante kilometer (ja dat kutvolk ja).
- Er zijn of te veel spellen, of te weinig gamers. Nou valt het met die spellen wel mee, dus laten we het maar op te weinig live gamers houden. MS overdrijft volgens mij zwaar met 1 miljoen live acounts als ik kijk hoeveel servers er online zijn in de oudere livegames. In sommige games speelt helemaal niemand, terwijl ik in een counterstrike source 9.000 servers tegenkom... (en dat terwijl de pc games meer gedownload worden dan verkocht tegenwoordig).
- De technische implementatie klinkt leuk (centrale servers), maar tot nu toe zorgt het meer voor frustratie dan dat het een revolutie is. Matchmaking in Halo2 bijvoorbeeld, op zich een geniaal idee, maar alleen de amerikaantjes hebben wel een erg groot voordeel omdat er geen europese servers zijn.. (en sowieso, matchmaking zuigt enorm, mensen spelen niet meer voor hun plezier maar puur voor de rankings (verstoppertje spelen in 1vs1 is het meest frustrerende wat ik heb meegemaakt)).

Live, het idee is goed, hopelijk leeft het wat meer op de 360.

edit: gek genoeg, stel dat Nintendo voor de gamecube een online systeem had gecreëerd.. wedden dat een game als SSBM helemaal vol zou zitten met online gamers? Om nog maar te zwijgen over een online mario kart, dat zou de meest gespeelde online titel ever zijn onderhand. De xbox heeft een nieuw soort publiek aangesproken, maar overall denk ik dat het helemaal niet zo'n fanatieke groep gamers is.. . Op de GAM fokkers na dan, maar dat is slechts een heeel klein onderdeel van een grote groep.
MIsschien zijn het gewoon geen nerds, maar mensen met meerdere interesses, die een titel oppakken als ze er zin in hebben.

Pfft, ik game altijd graag met je, maar op de 1 of andere manier oefen je zelfs zo via een forum een bepaalde druk uit op mensen om online te zijn, om te gamen. En dat is nou precies waar het niet om draait. Gamen doe je als je er zin in hebt. En in mijn beleving is Live daarin geslaagd. Gewoon lekker potje spelen, als het mij uitkomt, als het andere mensen uitkomt.

Nee, als mensen van elkaar gaan verwachten dat ze wel online zijn, dan is het snel gebeurd. Consoles staan bekend om even snel een stukje te spelen, accepteer dat gewoon. Wil je een hechte online community? Ga MMORPS spelen, of een PC spel met online-sociale aspecten, zoals BF2 met clans en dergelijke.

Slotzin: je stelt je er teveel van voor
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:44:25 #35
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28818394
De vetste game die de Xbox mij bracht is en blijft Ninja Gaiden Alleen al voor het vermaak die deze geniale game mij bracht is me de aanschaf waard geweest.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 15 juli 2005 @ 01:31:55 #36
63302 rockstah
New World Disorder
pi_28819386
ehm...

10. Forza Motorsport: Heeft een hoop mankementen maar zit uiteindelijk toch geweldig in elkaar IMO.

9. Project Gotham Racing 2: zelfde reden als de mensen hierboven, alleen hij blijft op 9 omdat ik het spel echt niet meer kon zien na 300 uur. Maar dat is persoonlijk.

8. Grand Theft Auto: Vice City: Vanwege de sfeer, de muziek, en de GTA gameplay.

7. Ninja Gaiden, heb het na 7 chapters dwangmatig moeten verkopen. Maar verder vet hoor, en het
is van Team Ninja, dus het is cool.

6. Star Wars: KOTOR: Tsjah, eigenlijk op alle fronten subliem.

5. Halo: Vanwege de ziekelijk goede filmachtige single player die je in één ruk uitspeelt.

4. Dead or Alive: Xtream Beach Volleyball: vanwege de fantastische vakantie sfeer. Echt een unieke ervaring die weinig spellen bieden. Is echter wat beperkt qua gameplay. Maar who cares
...........................................................
En het is van Team Ninja, dus het is cool.

3. Dead or Alive 2 Ultimate: Een verschrikkelijk verslavend online spelletje. het speelt gewoon zo lekker weg. Gewoon korte potjes en geen lange races of schietpartijen waarbij je de hele tijd je concentartie erbij moet houden. De 200 uur en 2000 potjes die ik erin heb zitten zijn echt voorbij gevlogen. En ben er ook nog lang niet klaar mij eigenlijk. Ook de weirde maar ontzettend relaxede live support, met als grootste pluspunt het feit dat je àltíjd emet elkaar kan praten, ook tijdens het laden en wachten. En je kan niemand kicken. Klinkt belachelijk maar is eigenlijk ook wel lekker. En als echt iemand weg moet hebben roep je gamedemon even dan zingt hij net zolang tot hij gillend weg rent
(en het is team ninja stuff natruurlijk, TN owned)

2. The Elder Scrolls 3: Morrowind: Gewoon een ervaring opzich.

1. Jawel,

********Halo 2********

Single player is nóg dieper en coller dan die van Halo , en de multiplayer is gewoon ontzettend leuk. Wat wil je nog meer?
pi_28820316
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:42 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

MIsschien zijn het gewoon geen nerds, maar mensen met meerdere interesses, die een titel oppakken als ze er zin in hebben.

Pfft, ik game altijd graag met je, maar op de 1 of andere manier oefen je zelfs zo via een forum een bepaalde druk uit op mensen om online te zijn, om te gamen. En dat is nou precies waar het niet om draait. Gamen doe je als je er zin in hebt. En in mijn beleving is Live daarin geslaagd. Gewoon lekker potje spelen, als het mij uitkomt, als het andere mensen uitkomt.

Nee, als mensen van elkaar gaan verwachten dat ze wel online zijn, dan is het snel gebeurd. Consoles staan bekend om even snel een stukje te spelen, accepteer dat gewoon. Wil je een hechte online community? Ga MMORPS spelen, of een PC spel met online-sociale aspecten, zoals BF2 met clans en dergelijke.

Slotzin: je stelt je er teveel van voor
Neuh je moet het niet zien als druk uit oefenen hoor, ik schrijf gewoon mijn persoonlijke bevindingen op .
Ik heb inderdaad teveel verwacht van live, mede door de hoogtijdagen van RS3 en PGR2 waar ik echt van genoten heb. Maar zoals je al zegt, iedere gamer is verschillend, ik ben juist weer geen type voor een MMORPS maar ik hou van mijn console games.
Uiteindelijk heb ik mijn oplossing ook gevonden, en heb ik xbox live nu maar compleet afgeschaft.

Overigens, misschien maakt dit mijn houding wat duidelijker:
Ik ben helaas al 2 jaar op zoek naar werk, heb dus een sociaal leven van niets (geen collega's, weinig vrienden in de buurt, altijd maar weer dezelfde dagen als 'huis'vader), live was gewoon echt een uitlaatklepje voor mij. Lekker ff babbelen en ontsnappen aan de dagelijkse sleur. Moeilijk voor te stellen voor velen, maar het is voor mij gewoon een stuk contact met andere mensen wat ik in mijn dagelijkse leven mis. Neemt dat gigantisch af zonder echte reden, dan stoort mij dit iets meer dan anderen aangezien ik geen mogelijkheden heb om dat sociale stukje op te vangen. Hopelijk is er nu wat minder onbegrip over mijn standpunt
  vrijdag 15 juli 2005 @ 02:58:32 #38
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28820585
Echt positief ben je niet.
Ligt het aan het weer?
Halo Stats
360 Blog
pi_28821429
Nee aan het feit dat ik al 2 jaar moet bedelen bij de staat, niemand uit de honderden sollicitaties een risico wil nemen en mij een kans te gunt (nee tuurlijk, als je geen werk hebt door de financiele omstandigheden bij je vorige werkgever ben je natuurlijk ook niets meer waard en je kan niets meer hoor), en natuurlijk helpt het ook niet mee dat de bijstand nu nog maar 5 maanden weg is wat niet echt een leuk vooruitzicht is met een gezin. Maar goed, mijn probleem, ben verder niet zielig hoor. Het leed dat DinoPK heet

Tis ook kutweer ook

FF ontopic:
Dat Pirates....
Wat is daar nou de bedoeling van, want van de IGN video review word ik niet veel wijzer, het lijkt vrij eentonig terwijl het zo leuk zou moeten zijn?
Zit er trouwens alleen live awareness in of zit er ook een echte Multiplayer in?

[ Bericht 8% gewijzigd door DinoPK op 15-07-2005 07:44:46 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 08:31:12 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28821674
Ik snap het wel, ik werd ook flink cynisch na een jaar thuis zitten hoor..
The truth was in here.
pi_28821863
En dat dus x2
Wanneer wordt je nu Papa eigenlijk?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 08:53:44 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_28821918
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
Het is tegen het einde aan, tijd voor een bedank topic.

De XBOX heeft zijn tijd gehad, en wat hebben wij er met zijn allen van mogen genieten.
Ontelbare dagen met slaaptekort doordat je nog even een lvl wil halen, een eindbaas wil verslaan. Of gewoon omdat je helemaal de tijd bent vergeten door het LIVE spelen met je friends.

Van sochtends vroeg, tot Savonds laat, het trouwe makkertje gooide iedere keer gretig zijn cd laatje open, om jou weer te verwennen met mooie gameervaringen.

Snorde er kalm doch vastberaden op los, in tegenstelling tot de gamer die een verwoede strijd aan het leveren was om een game uit te spelen.

En wat hebben we een mooie games gehad, op de beste "next-gen" console die er was, wat hebben we emoties gedeeld met elkaar, 130 topics maal 300 reacties geeft wel weer dat er veel over te doen was. En terecht! Deze underdog heeft zich moeten bewijzen in de huidige gamemarkt die doorgaans gedomineerd werd door Sony en Nintendy.

Ik zou graag in vogelvlucht van een aantal screenshots de top 10 beste games laten zien, verkozen door IGN, grotendeels ben ik er wel mee eens. Hoewel ik andere spelen persoonlijk meer speelde, gewoon uit intresse, blijft het indrukwekkend lijstje. Bedenk maar eens een jaar of 5 geleden, denk eens voor HALO, wat voor kwaliteit je toen had, en hoe we de afgelopen jaren werkelijk verwend zijn.

Moge de XBOX360 een waardige opvolger worden!

#10 Tom Clancy's Rainbow Six 3 cijfer: 9.3

[afbeelding]

#9 Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow cijfer: 9.5

[afbeelding]

#8 Crimson Skies: High Road to Revenge cijfer: 9.1

[afbeelding]

#7 Prince of Persia: The Sands of Time cijfer: 9.6

[afbeelding]

#6 Grand Theft Auto Double Pack cijfer: 9.4 [/img]

[afbeelding]

[b]#5 NBA Street Vol. 2 cijfer: 9.4

[afbeelding]

#4 Project Gotham Racing 2 cijfer: 9.5

[afbeelding]

#3 Ninja Gaiden cijfer: 9.4

[afbeelding]

#2 Knights of the Old Republic cijfer: 9.5

[afbeelding]

#1 Halo: Combat Evolved cijfer 9.7

[afbeelding]

APPLAUS
Buigt
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:20:23 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28822309
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:49 schreef DinoPK het volgende:
En dat dus x2
Wanneer wordt je nu Papa eigenlijk?
Uitgerekend op 10 Nov.
The truth was in here.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:01:12 #44
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28835796
Halo Stats
360 Blog
pi_28836571
Spannend Bastard , je eigen leventje is bijna voorbij . Gelukkig komt er heel wat moois voor in de plaats.

Dat Farcry filmpje ziet er technisch verdomd goed uit zeg. En het lijkt me ook nog een gigantisch leuk spel om te spelen eigenlijk. Xbox dood? Alive & Kicking !
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:35:00 #46
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28836609
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:33 schreef DinoPK het volgende:
Xbox dood? Alive & Kicking !
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:47:49 #47
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28836911
Effen weer wat screens voor de volgende toppers.

Far Cry Instincts

Site

Battlefield 2: Modern Combat

Site
Halo Stats
360 Blog
pi_28836967
Erg bruut die Far Cry trailer, lijkt me wat moois worden.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:30:53 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28837869
quote:
Pfew, praat hoor!!
The truth was in here.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:46:17 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28838215
Tja, die toppers...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:51:20 #51
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28838328
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, die toppers...
Tis geen Mario.
Volgens mij speel jij ook niet veel op de Xbox of wel?
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:57:30 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28838471
De laatste twee games die ik speelde waren Conker en Alien Hominid. Prima mee vermaakt hoor, zeker AH was geweldig. Maar nee, de Xbox is simpelweg niet mijn console eigenlijk Het was wel de moeite maar niet komt toch onderaan het lijstje van favoriete consoles...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:00:22 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28838535
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, die toppers...
Tis geen doldwaas Mario avontuur nee
The truth was in here.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:00:49 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28838543
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:51 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Tis geen Mario.

JIj dacht het ook!
The truth was in here.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:01:40 #55
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28848533
quote:
[b]Op vrijdag 15 juli 2005 07:39
FF ontopic:
Dat Pirates....
Wat is daar nou de bedoeling van, want van de IGN video review word ik niet veel wijzer, het lijkt vrij eentonig terwijl het zo leuk zou moeten zijn?
Zit er trouwens alleen live awareness in of zit er ook een echte Multiplayer in?
Pirates op de pc was een doelloos spel wat me niet langer dan een uur kon boeien, je moet zeilen, bootjes plunderen door middel van op het juiste moment op een knop te duwen, en bootjes escorteren enzo , ik vond er geen zak aan
pi_28848617
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:33 schreef DinoPK het volgende:
Xbox dood? Alive & Kicking !
Totdat Microsoft hem over een paar maanden bruut de nek omdraait
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_28849082
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:05 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Totdat Microsoft hem over een paar maanden bruut de nek omdraait

M'n enige hoop is dat ze alle spellen in de budget bak gooien voor ¤10,- dan koop ik alles nog even snel. Daarna wachten op de 360.
pi_28849108
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:28 schreef Neverstop het volgende:

[..]

M'n enige hoop is dat ze alle spellen in de budget bak gooien voor ¤10,- dan koop ik alles nog even snel.
als dat waar zou zijn
  zaterdag 16 juli 2005 @ 07:36:56 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_28851623
Ik heb me verschrikkelijk vermaakt met Kotor 1 en 2 Die games blijven me echt bij als ik aan Xbox denk.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:13:06 #60
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28853354
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:49:00 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28854003
quote:
Potverdikkie hee .. die vijand reageert nu op hoe je beweegt om jou vervolgens weer in het nauw te drukken
Die 88 ook!!!
The truth was in here.
pi_28854194
Wordt Xbox Live! op de "oude" Xbox ook gratis als de 360 er is?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:59:30 #63
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28854264
die far cry is echt sexy
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:59:57 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28854278
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef Snqqpy het volgende:
kerel, xbox live is gratis
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:08:52 #65
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_28854506
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

zaterdag 16 juli 2005 @ 12:16:14 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28854656
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

je hebt er trucs voor, alleen die mogen hier niet gepost worden
pi_28854727
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:56 schreef Snqqpy het volgende:
nee omdat het dezelfde xbox live shit is volgens mij
je account werkt op beide consoles
en je oude xbox games kan je ook online spelen op de xbox 360
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:25:08 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28854843
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

KUCHgelulKUCH
The truth was in here.
pi_28854877
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:16 schreef Houniet het volgende:

[..]

je hebt er trucs voor, alleen die mogen hier niet gepost worden
Nou post ze dan maar eens, want ik ben wel heel erg benieuwd waar je nu op doelt.. Behalve met valse creditcard gegevens kan je gewoon niet gratis op live, je zal gewoon moeten betalen.
Wat ik dom vind van Microsoft overigens, promoot nu xbox live ff lekker, maak het gratis zodat mensen zometeen verslaafd zijn en direct door willen naar live op de 360. Maar ja, centjes verdienen...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:27:33 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28854902
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

KUCHgelulKUCH
wedden van niet, nerd
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:28:15 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28854926
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:26 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Nou post ze dan maar eens, want ik ben wel heel erg benieuwd waar je nu op doelt.. Behalve met valse creditcard gegevens kan je gewoon niet gratis op live, je zal gewoon moeten betalen.
Wat ik dom vind van Microsoft overigens, promoot nu xbox live ff lekker, maak het gratis zodat mensen zometeen verslaafd zijn en direct door willen naar live op de 360. Maar ja, centjes verdienen...
Dat is zoiets als "Geef je oude type volvo gratis onderhoud, want er is een nieuwe type op de markt" Zodat ze dan verslaafd raken aan Volvo en het nieuwe type gaan kopen.

Nee, dat doen ze natuurlijk niet!
The truth was in here.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:29:10 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28854954
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef Houniet het volgende:

[..]

wedden van niet, nerd

Je bedoelt Xboxconnect denk ik.
The truth was in here.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:29:34 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28854965
niet eens
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:32:15 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28855008
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:29 schreef Houniet het volgende:
niet eens
nee?
The truth was in here.
pi_28855036
En toch is het dom, het kost ze niets itt een oude volvo. Het gaat erom om NU klanten te binden.

@Houniet: zolang jij niet details iets uitlegt mag je hier best uitleggen waar je op doelt. Connect en Kai zijn gratis inderdaad, live niet en er is gewoon geen manier om daar gratis op te kunnen komen.
Zolang jij niet durft uit te leggen waar je nou op doelt, ben je inderdaad gewoon maar wat aan het lullen. Het kan gewoon niet. Jij kan zeker ook met je copy's op live spelen zonder gevolgen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:33:49 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28855047
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

nee?
nee, maar ik mag die info niet posten.. ik zit niet te wachten op een ban
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:35:58 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28855085
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:33 schreef Houniet het volgende:

[..]

nee, maar ik mag die info niet posten.. ik zit niet te wachten op een ban
Nou voor deze keer dan, neem ik de verantwoordelijkheid wel en de ban op de koop toe.
The truth was in here.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:36:19 #78
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28855092
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:33 schreef DinoPK het volgende:
En toch is het dom, het kost ze niets itt een oude volvo. Het gaat erom om NU klanten te binden.

@Houniet: zolang jij niet details iets uitlegt mag je hier best uitleggen waar je op doelt. Connect en Kai zijn gratis inderdaad, live niet en er is gewoon geen manier om daar gratis op te kunnen komen.
Zolang jij niet durft uit te leggen waar je nou op doelt, ben je inderdaad gewoon maar wat aan het lullen. Het kan gewoon niet. Jij kan zeker ook met je copy's op live spelen zonder gevolgen
idd met kai, alleen kai ondersteund niet alle live spellen.. heb je gelijk in.. maar ik weet wel waar ik over praat
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:40:06 #79
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_28855176
Zeg nou niet dat je de hele tijd over kai aan het lullen was
pi_28855191
En ik ook, vandaar dat ik overtuigd ben dat je gewoon wat aan het jennen bent . Zoals ik al zei, je wordt pas gebanned als je uitlegt hoe je een xbox moet ombouwen, je wordt niet gebanned als je het woord omgebouwde xbox zegt... Bewijs het dus maar eens.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:41:53 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28855215
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef DinoPK het volgende:
En ik ook, vandaar dat ik overtuigd ben dat je gewoon wat aan het jennen bent . Zoals ik al zei, je wordt pas gebanned als je uitlegt hoe je een xbox moet ombouwen, je wordt niet gebanned als je het woord omgebouwde xbox zegt... Bewijs het dus maar eens.
zeg maar wat ik moet bewijzen.. jennert
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:43:07 #82
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_28855239
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:36 schreef Houniet het volgende:

[..]

idd met kai, alleen kai ondersteund niet alle live spellen.. heb je gelijk in.. maar ik weet wel waar ik over praat
lullen over kai mag. is niet illegaal, mensen die geen live hebben kunnen met hun orginele spellen ook gebruik maken van kai,
kai is lang niet zo relaxt als live
pi_28855272
Ik heb geen zin om mee te doen met verdere topicvervuiling (ging juist net zo lekker in dit topic), dus ik ga er verder niet op in. Jij zegt dat je live opkomt zonder te betalen, wij zeggen van niet. De bewijslast lgt toch echt bij jou in dit geval, kom maar op dan met je verklaring. Verder ga ik hier niet meer op in.

edit: Kai en Xbox connect zijn echt net zo relaxed als live hoor, jammergenoeg onderschatten veel mensen deze programma's nogal. De systemlink opties zijn helaas meestal wat uitgekleed in een spel, maar voor de rest speelt het gewoon perfect. Tis technisch alleen ff iets rottiger om op te zetten. Maar ja, je kan wel halo2 online spelen met weinig lag wat op live amper mogelijk is

@Houniet: doel je nou echt de hele tijd op kai? vertel mij svp niet dat dit waar is (cursus begrijpend lezen moeten we anders toch maar eens overwegen om gratis weg te gaan geven )
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:44:27 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28855273
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

lullen over kai mag. is niet illegaal, mensen die geen live hebben kunnen met hun orginele spellen ook gebruik maken van kai,
kai is lang niet zo relaxt als live
zeker, ik heb nooit zelf live gehad, gebruik alleen kai
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:47:36 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28855320
xbox live gratis in de toekomst? dan is me vader zeker wereldkampioen kamelen jager
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:33:34 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28856349
Kai is niks, kwalitatief gezien, vergeleken met Live. Ondanks dat ik regelmatig op Kai (of eigenlijk Xbconnect) speel en het soms verrassend goed en stabiel werkt, is het gewoon echt lang niet te vergelijken met het gemak van Live. Xbconnect en Kai zijn er maar een slap aftreksel van.

Microsoft heeft bij de E3 gamers lekker zitten maken dat Xbox Live Silver gratis zou worden. Prachtig nieuws, totdat definitief bekend werd dat multiplayer niet onder het Silver abonnement zou vallen, maar alleen bij Gold mogelijk zou zijn. De rest is alleen statistieken bekijken, scoreboards etc. En dan nog zal je er wel een CC voor nodig hebben ter identificatie.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:33:48 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28856354
Houniet, alsjeblieft, ga jezelf informeren zodat je geen onzin uitblaat .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28856568
Kai en Connect zijn dan ook niet meer dan tunnelsystemen zodat je xboxjes via systemlink aan elkaar kan linken. De implementatie verschilt gewoon enorm per game. Vooral shooters hebben vaak een lan optie (halo1 online lukt je niet met live bijvoorbeeld), maar helaas wat weinig sportspellen.
Voor een gratis iets gewoon een uitermate mooie oplossing, tis alleen jammer dat MS systemlink mogelijkheden actief tegenwerkt in sommige games (zie het schrappen van de syslink optie in Pro evo 4), die 300 gamesevers tegelijkertijd zijn toch maar een enorm klein percentage van de 1.000.000 live gebruikers

Tuurlijk is live beter, makkelijker, scoreboards, friendslist, downloadable content, maar daar betaal je dan ook weer voor, niet veel maar toch.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:25:05 #89
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28857476
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is zoiets als "Geef je oude type volvo gratis onderhoud, want er is een nieuwe type op de markt" Zodat ze dan verslaafd raken aan Volvo en het nieuwe type gaan kopen.

Nee, dat doen ze natuurlijk niet!
Heb geen VOLVO.
Halo Stats
360 Blog
pi_28857626
xblive is niet gratis, zal ook nooit gratis worden.

waarom mag er niets over xlink gepost worden, het is immers gratis en LEGAAL!! het werkt gewoon met originele spellen en originele xboxxen, alleen moeten de spellen de system-link optie ondersteunen. helaas hebben een hoop mooie spellen dit niet. maar een aantal toppers weer wel, forza, halo

voor meer info: www.teamxlink.co.uk

ik heb zelf ook xbconnect gebruikt, vind persoonlijk kai beter werken. heb de engine in mijn router draaien (WRT54G) en via xbox mediacenter kan ik een arena en spel selecteren die automatisch opgestart wordt
pi_28858110
Xlink mag gewoon besproken worden hoor, xbox connect ook, niets mis mee. Helaas krijg ik kai niet meer aan de praat sinds mijn nieuwe provider + kutrouter (de linksys methode is super idd), de arena's zie ik niet meer ingame terwijl de xbox wel goed gevonden worden (en ik in het xlink menu ook de arena's goed kan zien). Vandaar dat ik nu ff op connect zit, kai komt hopelijk wel weer maar tis niet makkelijk op te lossen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:07:12 #92
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28861634
Ik heb geen idee.
Weet niet eens wat het allemaal inhoud dat Connect en Kai.
Je moet daar zeker programma's voor hebben op de pc en die link je door naar je xbox?
Ben tevreden met Live.
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:08:50 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28861668
Klopt, werkt relatief makkelijk, maar gewoon veel te omslachtig om gewoon even je Xbox aan te zetten om op te multiplayeren. Dan moet je toch echt Live hebben.
pi_28861838
Niet als je kijkt naar de oplossing van Cypher, dat is in principe net zo simpel (alleen dat werkt bij mij dus niet snif...)
Vanavond ff spelen Twi? (check je mail eens wat meer )
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:20:51 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28861968
Denk da'k vanavond wel vrij vroeg op MSN kom als ik wat wil spelen. Had 'm al gelezen maar had weinig te melden, met Versatel hier Xbox is nu alleen in gebruik door m'n zwager, dus even wachten totdat die oprot
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:39:03 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28862425
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb geen VOLVO.
Jammer, zijn goeie auto's
The truth was in here.
  zondag 17 juli 2005 @ 02:53:33 #97
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28875112
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jammer, zijn goeie auto's
Was weer ff lachen op Live.
Jammer dat Halo nog steeds kut speelt.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 17 juli 2005 @ 10:38:30 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_28877058
quote:
Op zondag 17 juli 2005 02:53 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Was weer ff lachen op Live.
Jammer dat Halo nog steeds kut speelt.
Oh ja ook HALO gespeeld
Nee, was wel cool, beetje mannetjes afknallen enzo
The truth was in here.
  zondag 17 juli 2005 @ 11:14:38 #99
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_28877498
quote:
Op zondag 17 juli 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ja ook HALO gespeeld
Nee, was wel cool, beetje mannetjes afknallen enzo
De verbinding sucked.
Halo Stats
360 Blog
pi_28880325
gisteravond weer doorgebracht met PES4

dat spel blijft echt mijn nummero uno!

met 4 man die et allemaal onder de knie hebben een aantal goeie spannende potjes spelen. echt super

zelf heb ik geen live, vind et persoonlijk te duur. en vind et toch relaxter met meer man te spelen die in de zelfde kamer zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')