In Amerika is het spel haast nergens te krijgen. Er gaan geruchten dat Majesco van 2 medium grote aantal games naar 1 hele kleine is gegaan omdat ze beina failliet is. Volgens EB, Target & Best buy komt het spel al helemaal nooit meer binnen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef BMH het volgende:
[..]
In Amerika is het spel haast nergens te krijgen. Er gaan geruchten dat Majesco van 2 medium grote aantal games naar 1 hele kleine is gegaan omdat ze beina failliet is. Volgens EB, Target & Best buy komt het spel al helemaal nooit meer binnen.
![]()
Dat zou erg spijtig zijn, ik kon hem in ieder geval gewoon bestellen bij dvdboxoffice. Nu hopen dat hij dan ook daadwerkelijk ooit opgestuurd wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef BMH het volgende:
[..]
In Amerika is het spel haast nergens te krijgen. Er gaan geruchten dat Majesco van 2 medium grote aantal games naar 1 hele kleine is gegaan omdat ze beina failliet is. Volgens EB, Target & Best buy komt het spel al helemaal nooit meer binnen.
![]()
Leuk dat mensen zich nog zo gemakkelijk laten neppen.quote:
Wie is EGM dan ook helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:40 schreef gamecube_master het volgende:
EGM:
Nanostray: 5.0, 5.0, 5.0
![]()
Ze gaven ook al andere hele goede spellen voor andere consoles gigantisch lage cijfers
Electronic Gaming Monthly.quote:
Een CC kost hoogstens 11 euro per jaar ofzo, heb je dat niet eens?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Die heb ik niet, en als arme scholier heb ik niet genoeg inkomen om wel zo'n ding te kunnen krijgen.
Of studiefinanciering.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:51 schreef Yankee_One het volgende:
Je krijgt alleen cc als de bank wat zekerheid heeft over je financiele situatie, am I right?
een vast inkomen dus oid...
Besides, als ik 20 euro voor games uitgeef heb ik zéker wel 11 euroquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:51 schreef OnaNia het volgende:
Een CC kost hoogstens 11 euro per jaar ofzo, heb je dat niet eens?
1 game importeren en je hebt de CC-kosten er dus eigenlijk al uit.
Kun je me die sites vertellen? Kijk mijn mams heeft wél een cc, en dan dok ik het gewoon weer aan haar, zo doe je datquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Waar ik nou enorm van baal is op allemaal van die import sites DS-games voor zo'n 25 tot 30 euro zien staan.. maar dat je móet betalen met een creditcard.
Die heb ik niet, en als arme scholier heb ik niet genoeg inkomen om wel zo'n ding te kunnen krijgen. En dus moet ik gewoon per game 20 euro meer betalen... BelachelijkNintendo Europa, doe hier eens wat aan!
![]()
![]()
Moet je eens 5 spellen tegelijk kopen!;)quote:Op zondag 24 juli 2005 19:41 schreef Mr.Happ-E het volgende:
maar schokkend genoeg bespaar je dan nog steeds 10 euro op een (al dan niet non-) game. Dat is toch niet best als je er zo over nadenktIk hoop dat ik snel antwoord krijg
quote:Er zullen geen spellen van Majesco meer worden verscheept, tenzij het bedrijf word opgekocht door een ander bedrijf. Dit betekend dat het pas verschenen Nanostray voor de Nintendo DS in de Verenigde Staten in gelimiteerde oplage beschikbaar is.
Er is nog een sprankje hoop (of dit is weer fake):quote:Op zondag 24 juli 2005 20:03 schreef BMH het volgende:
Het is zover... Majesco heeft faillisement aangevraagd..
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:58 schreef lelibel het volgende:
Wie kan er een lijstje opnoemen van de spellen die op dit moment allemaal in de running zijn voor de DS?
Denk nie dat mu mams daar nou zo snel mee instemtquote:Op zondag 24 juli 2005 13:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jij bestelt voor mij, ik betaal jou, jij betaalt jouw mamaDe oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |