SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef Yankee_One het volgende:
@ ParanoidEv's spoilersTrue, maar Bomberman was toch al een klassieker dus best jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WarioWare Touched heeft veel content en duurt lang om alles te halen. Het is ook nog eens een heel leuk spel dat goed gebruik maakt van de mogelijkheden van de DS.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:27 schreef Floepsje het volgende:
Iemand een ideetje hoe ik me moet vermaken met mijn ds op vakantie>
Heb Mario 64 DS nu al bijna uitgespeeld en zoek zo'n soort spel waar je echt lang mee kan doen..
Alvast bedankt![]()
Dan ga ik hem ook maar halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:30 schreef OnaNia het volgende:
[..]
WarioWare Touched heeft veel content en duurt lang om alles te halen. Het is ook nog eens een heel leuk spel dat goed gebruik maakt van de mogelijkheden van de DS.
Dat dacht ik dus ook, maar deze was me echt niet eerder opgevallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dode pixels kunnen niet naderhand onstaan dacht ik, je hebt ze of je hebt ze niet.
Hoezo duurt dat niet lang? Je gaat toch ook niet uren achter elkaar die spelletjes zitten doen dan wordt het snel eentonig, ik heb er een paar weken over gedaan om alles te unlocken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef __Saviour__ het volgende:
De standaard storyline van Wario Ware doorloop je echt enorm snel. Een middagje.
Daarna heb je nog niet alle minigames unlocked, maar dat duurt ook niet lang. Wel kun je nog flink wat tijd besteden aan het halen van highscores voor alle minigames.
Die Meteos 1 hield ik +- 6 minuten vol. Best goed voor me allereerste Meteos potje ooitquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:00 schreef Patvs het volgende:
Meteos demo gratis online spelen in Flash
Speel Meteos
Speel Meteos - 2
[afbeelding]
Nee, die opmerking ging nog over Wario Ware Touchedquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Je bedoelt van kirby? mwah heb het spel al een tijdje en zit nu pas bij het begin van de 3e wereld. Ik heb altijd een eeuwigheid nodig om een game uit te spelen
De echte versie gaat veeeeeeel snellerquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Die Meteos 1 hield ik +- 6 minuten vol. Best goed voor me allereerste Meteos potje ooit![]()
http://meteos.nintendods.com/masteringmeteos.htmlquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Operc het volgende:
ok, k heb da meteos nu eens geprobeert in flash, kan iemand me t ff uitleggen, ja das slecht k weet t maar t lukt me ni, alleen maar groepjes van 3 maken in de hoogte kan ik, maar verder... en als je da doet stijgen ze op, maar das alleen maar irri, help!!!!!!!!
Het gaat erom om overal de high score te halen, niet alleen maar eventjes alle spelletjes "te zien". Je gaat bij Zelda toch ook niet even een dungeon in onder het mom van "nou, gut, gezien, volgende spel maar weer"quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je de eerste keer de games van een karakter speelt, krijg je na een spelletje of 10 al de boss-game. Dat gaat erg snel.
Maar zoals ik zei, dan heb nog niet alle spelletjes gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |