abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 21:30:47 #201
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29050639
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:53 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Geloofwaardig ook. Eerst geven ze je een maand de tijd, en twee dagen later is deze maand weer voorbij.
Hoi!

Deze "Abu Hafs al Masri Brigade" claimt alles wat los en vast zit. Van aanslagen tot bosbranden tot de stroomstoring in de VS vorig jaar. Ze hebben ongeveer net zoveel geloofwaardigheid als de Story.
pi_29050721
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hoi!

Deze "Abu Hafs al Masri Brigade" claimt alles wat los en vast zit. Van aanslagen tot bosbranden tot de stroomstoring in de VS vorig jaar. Ze hebben ongeveer net zoveel geloofwaardigheid als de Story.
Dat zal best maar misschien is het beter als er wat aanslagen betreft sowieso niets te claimen valt. Kijken we naderhand wel of de intentie er daadwerkelijk was of niet.
pi_29050802
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:50 schreef milagro het volgende:

[..]

ik denk toch dat ze Rome 'pakken' dan, en niet Milaan.
Denk dat de situatie in Rome niet anders zal zijn als Milaan maar Rome zou idd eerder doelwit zijn.
pi_29050844
quote:

[..]

Hoi!

Inderdaad, en wij Nederland zijn allang uit Irak vertrokken. Dus hun statement klopt niet eens. Prutsers
pi_29050865
Zijn gewoon een paar internet nerds...
pi_29050904
Bizar trouwens, als je die foto's ziet op de NOS- site van de vermoedelijke daders; hoe Amerikaans ze er uitzien. Base-ball petjes en sweaters, volgens mij heeft er éen een sweater aan met 'New York' erop.
pi_29050991
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zijn gewoon een paar internet nerds...
Net als die lui in Londen bedoel je?
pi_29051106
De naam Abu-Hafs Al-Masri verwijst naar een lid van Al-Zawahiri's terroristen bende die omgekomen is bij bombardementen in Afghanistan.

Lijkt me niet echt Internet nerds.
Die verzinnen zoiets als de bloedige wraak van onze aller heiligen profeet.
pi_29051230
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:14 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ben je helderziend ofzo.
Nee, hij is niet helderziend, want die Britten in kwestie hadden wèl een Pakistaanse achtergrond, dus er zit vast nog een restje moslim-fundamentalisme in hun genen, en dan hebben ze maar één hersenspoelinkje van al qaeda-achtige engbekken nodig om de westerse varkens een lesje te leren.
Ik heb diep respect voor de manier waarop de Engelse justitie achter die kwibussen aangaat. Kan Donner nog hèèl veel van leren.
pi_29051327
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:00 schreef Vitalogy het volgende:
De naam Abu-Hafs Al-Masri verwijst naar een lid van Al-Zawahiri's terroristen bende die omgekomen is bij bombardementen in Afghanistan.

Lijkt me niet echt Internet nerds.
Die verzinnen zoiets als de bloedige wraak van onze aller heiligen profeet.
Ze claim`den de stroomstoring in Noordoost Amerika van een tijd geleden
pi_29051433
Ik neem dit soort berichten niet zo serieus. Als ik in Rome zou wonen zou ik banger zijn.
pi_29051626
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 21:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Denk dat de situatie in Rome niet anders zal zijn als Milaan maar Rome zou idd eerder doelwit zijn.
zal het ook niet, maar ik denk (ws net als jij?) dat het 'meer effect' zal hebben, want hoofdstad.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29051857
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:25 schreef milagro het volgende:

[..]

zal het ook niet, maar ik denk (ws net als jij?) dat het 'meer effect' zal hebben, want hoofdstad.
ja dat is waar. Maar Milaan is natuurlijk wel uberkapitalistisch..
pi_29051899
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

ja dat is waar. Maar Milaan is natuurlijk wel uberkapitalistisch..
en al eens mikpunt geweest, het station toch?
of was dat Bologna enkel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:45:39 #215
104871 remlof
Europees federalist
pi_29052049
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:39 schreef milagro het volgende:

[..]

en al eens mikpunt geweest, het station toch?
of was dat Bologna enkel
Dat was Bologna... Intressant artikeltje daarover in relatie tot Madrid en Londen hier.
pi_29055237
Wat zal vandaag ons brengen?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_29057410
Waarom is het openbaar vervoer doelwit van de terroristen? Mensen kruipen uit angst weer in de auto. Gevolg: toename brandstofverbruik + stijgende olieprijzen. Waarmee wordt het moslim-fundamentalisme gefinancierd: olie- en drugsgeld.

Waarom schakelt men niet over op alternatieve brandstoffen? Omdat het westen nog teveel kan verdienen aan de aardolie. Die aanslagen nemen we maar voor lief. (Misschien moesten we onze 'heilige koe' maar eens opofferen om het einde van de 'helige oorlog' te bespoedigen.) Waarom legaliseert men drugs niet? Omdat de drugsbestrijding een belangrijke bedrijfstak is geworden.

Met welke 'oplossing' komen de regeringen van de o zo 'vrije' westerse wereld: het inperken van de vrijheden van onschuldige burgers, de natte droom van elke tiran.
pi_29057469
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 09:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom is het openbaar vervoer doelwit van de terroristen? Mensen kruipen uit angst weer in de auto. Gevolg: toename brandstofverbruik + stijgende olieprijzen. Waarmee wordt het moslim-fundamentalisme gefinancierd: olie- en drugsgeld.
Het openbaar vervoer is doelwit omdat je er veel slachtoffers kunt maken en de controle er en tegenstelling tot evenmenten (waar ook veel mensen bij elkaar zijn) veel minder is. Het heeft niets met olieprijzen te maken. Na de aanslagen in NY zag je een daling in het vliegverkeer. Dat scheelt enorm veel brandstof.
pi_29057532
Bovendien is de metro en dubbeldekker bussen een symbool van Londen net als dat het WTC een symbool in New York was.
pi_29057561
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 09:42 schreef Vitalogy het volgende:
Bovendien is de metro en dubbeldekker bussen een symbool van Londen net als dat het WTC een symbool in New York was.
Als je dan naar amsterdam kijkt, zijn de wallen de meest waarschijnlijke plaats voor een aanslag
pi_29057573
quote:

[..]

Hoi!

Of het is een CIA celletje.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 10:03:28 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_29057685
Voor London gaat die vlieger niet op, want het is bijna onmogelijk om met de auto door centraal London te rijden. Het motief is gewoon om angst in te zaaien en te doden.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_29059338
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 09:12 schreef Iwan1976 het volgende:

Waarom schakelt men niet over op alternatieve brandstoffen? Omdat het westen nog teveel kan verdienen aan de aardolie. Die aanslagen nemen we maar voor lief. (Misschien moesten we onze 'heilige koe' maar eens opofferen om het einde van de 'helige oorlog' te bespoedigen.) Waarom legaliseert men drugs niet? Omdat de drugsbestrijding een belangrijke bedrijfstak is geworden.
Grappig dat zelfs het terrorisme nu al aangegrepen wordt door anti-auto activisten.
quote:
Met welke 'oplossing' komen de regeringen van de o zo 'vrije' westerse wereld: het inperken van de vrijheden van onschuldige burgers, de natte droom van elke tiran.
Dus het dwangmatig terugbrengen van autogebruik is geen inperking van vrijheid? Overigens begrijp ik je punt wel degelijk en maak ik me ernstig zorgen over de ontwikkeling van de westerse overheden die een griezelige hang naar controle lijken te krijgen.
pi_29059876
Sky News meldt een 'security incident' bij metrostation Mile End.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')