Verbetering in welk opzicht?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:19 schreef Vitalogy het volgende:
Oh dus in feite is het militaire ingrijpen in Irak nu een verbetering tov van het beleid toen Clinton president was. Wat een interessante materie hier allemaal zeg. Mijn ogen gaan steeds wijder open.
als je de politiewoordvoerder had gehoord had je geweten dat in dit geval dat dus juist niet gedaan wordt, dat niet de opdracht is, het hoofd dus niet het lijf raken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:19 schreef julekes het volgende:
[..]
Politie schiet altijd op het lichaam, niet op het hoofd. Daar worden op getrained tenminste. Grotere raakkans.
Die zouden best wel eens vd SAS kunnen zijn, waren zeker special forces en geen normale agentjes met een gun.quote:Fuck, wat zijn dat voor gasten? Undercover arrestatieteam of de grote jongens van de SAS?
ff mijn OP hierheen gegooid omdat het andere topic dicht was gegooid?!quote:Professor Michael Clarke, professor of defence studies at King's College London, said the officers who carried out the operation in south London were unlikely to be police.
'Head shot'
"These guys may have been some sort of plain clothes special forces," he said.
"To have bullets pumped into him like this suggests quite a lot about him and what the authorities, whoever they are, assumed about him.
"The fact that he was shot in this way strongly suggests that it was someone the authorities knew and suspected he was carrying explosives on him."
He added: "You don't shoot somebody five times if you think you might have made a mistake and may be able to arrest him."
Prof Clarke said police officers were not trained to carry out operations in this way.
"Even Special Branch and SO19 (Scotland Yard's armed unit) are not trained to do this sort of thing.
"It's plausible that they were special forces or elements of special forces."
je springt alleen over een hekje als je geen kaartje hebt, dus hij was sowieso fout.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ja zulke mensen zouden we hier ook moeten hebben.
Maar dan wel een bordje.
'Spring niet over een hekje om de trein te halen je hebt dan de kans dat we je volpompen met kogels.'
ik denk toch dat ze Rome 'pakken' dan, en niet Milaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind...., dat er nog niks in Milaan gebeurd is. De italianen zijn zo laks wat betreft de veiligheid van mensen en ik snap ook niet dat het volk niet in opstand komt. Ga je naar het San Siro, wordt je niet eens gefouilleerd. Zelfde in de metro, waar zelfs niet eens de moeite wordt gedaan om de schijn van veiligheid op te wekken.
Geloofwaardig ook. Eerst geven ze je een maand de tijd, en twee dagen later is deze maand weer voorbij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:48 schreef AcidTrance het volgende:
Terreurgroep dreigt met 'hel' in Amsterdam
Uitgegeven: 22 juli 2005 20:06
DUBAI - Op het internet is vrijdag een verklaring verschenen waarin een terreurgroep Nederland opnieuw waarschuwt voor een aanslag. De extremistische islamieten dreigen van Amsterdam een "hel" te maken.
De al-Qaeda-tak Brigade Abu Hafs al-Masri bedreigt ook Italië en Denemarken. Eerder deze week was er ook al een waarschuwing van de radicale beweging op internet gepubliceerd. De 'brigade' claimde ook de aanslagen van 7 en 21 juli in Londen en de aanslag van maart vorig jaar in Madrid.
Wij zijn ook weer target![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |